fourteen

68 9 48
                                    

Jisoo askimin daegudaki arkadas ortami mukemmel bisey ya ben de istiyom

...

Yunjin'den

Minho, Jisung ve Chaewon'un gulusme seslerine uyandigimda hava aydinlanmisti. Uykulu uykulu yine ne bok yediler de guluyorlar diye onlara baktigimda ise siritmaya devam ederek bana baktilar.

"Neye guluyonuz lan?"

Chaewon sonunda gulm... Pardon, anirmayi birakip telefonunu yuzume tuttu. Gordugum seyle ben de gulmeye baslamistim.

-

06.01

kazuha_n

Hong Eunchae ifsa arkadaslar yaymak ve biyik falan cizmek serbest❤️19 💬2

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hong Eunchae ifsa arkadaslar yaymak ve biyik falan cizmek serbest
❤️19 💬2

hiraii ÖDCFCÖDFCDFCÖFDDFFCÖDCFC

minarii yalniz eunchae bunu yanina birakmaz kazuha watch ur back

-

Aslinda o kadar komik degil, herkes ayri gerizekali ve ayri fantezi pesinde. Ben dustugumuz duruma guluyorum, ama muhtemelen onlar mal olduklari icin komik bulup guluyorlar. Aralarindaki tek zeki benim yemin ederim.

O sirada Chaewon telefonunda bir seyler yapip yine bana tuttu.

-

06.36

hongeunchae

Kazuha Nakamura ifsa, yaymaniz rica olunur (Kazuha'ya: Karma is 4 u bitchh)❤️12  💬2

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kazuha Nakamura ifsa, yaymaniz rica olunur (Kazuha'ya: Karma is 4 u bitchh)
❤️12  💬2

minarii OHA EUNCHAE POST ATMAYI OGRENMIS
↪️ hanji_uwu ben ogrettim iste minacim

-

Ben buna gulerken arkalardan biri de "U SAID FOREVER, NOW I DRIVE ALONEE PAST UR STREEEEET" diye bagirmaya baslamisti. Kafamiz guzel yemin ederim. Bir baskasi da "Olivia cop!" diye bagirdi.

Kim oldugunu bilmiyordum ama "Kes lan!" diye karsilik verdim. Olivia'ma laf etmek ha!?

Aradan benim gibi baska bir Queen Livie "Olivia best singer! Asil sizin Dana Lel Rey'iniz cop!" diye bagirdi. Queen Livie dedik de Lana Del Rey'e de laf ettirmem lan ben!

O arada bir Lana Del Rey fani telefonundan son ses Diet Mountain Dew acmisti. Artik otobuste uyuyan tek bir kisi bile yoktu. Bunun uzerine arkadan bagiran Olivia fani da good 4 u acti ve sesi fulledi. good 4 u'nun sesi daha yuksek cikiyordu.

Sonra birkac kisi daha sesi bastirmak icin Diet Mountain Dew acti, Livie'ler de good 4 u acmaya basladi.

Hocalar sabir dilerimis gibi yolu izliyorlardi. Otobuste bangir bangir birbirine girmis muzik sesleri yankilaniyordu. Bazilari kulaklarini kapatmaya calisiyorlardi.

Herkes birbirine girmisken sarkilarin hepsinin kapatilmasini saglayan sert bir ses gelmisti. Felix'in sesiydi bu ve cok yuksek cikmisti. "Kapatin lan sunlari!"

Felix'in sesinin nasil bu kadar yuksek ciktigini ve muzik sesini bastirdigini
Felix "Ha soyle." deyince anlamistim. Ses otobusun hoparlorlerinden geliyordu... Ama nasil?

Oraya baktigimda Minho'nun Felix'in agzina telefonunu tuttugunu gordum. Yan yana oturan Jisung ve Minho telefondan kendilerini uzak tutup gulusuyorlardi. Felix ve onunla oturan Changbin de sadece gulumsuyordu.

Benim jeton o an dusmustu. Minho sistemi hacklemisti kesin. Elin hackeri bilgisayarin basina oturmus, La casa de papel maskeli, kapusonlu ve bilgisayara takir tukur bir seyler yaziyor. Bir de bizim hackera bak. Lino hackerimiz yerli ve milli

Otobuse tamamen sessizlik hakimdi. Hocalar da Felix'in kalin sesine alisik olmadiklarindan arkalarina bakip kimin konustugunu bulmaya calisiyorlardi. Sessizligi bozan ise yine Felix'in sesiydi.
"Kesin kavgayi. Olivia da Lana da best singer falan degil."

Iki taraf da homurdanmaya baslamisti. Tarafsiz queenlerin ise Felix hakli dagilin der gibi bir yuz ifadeleri vardi.

Fakat Felix kimsenin beklemedigi bir sey soylemisti.

"Cunku tek bir queen var ve bunu hepimiz biliyoruz."

Otobus sessizlige burunmustu ki hoparlorlerden gelen son ses muzikle herkesin agzi acik kalmisti. Sarkinin ne oldugunu anlayanlarin bazilari gulmeye baslamisti.

7 Rings, Ariana Grande.

Felix, Changbin, Jisung ve Minho hem ayaklariyla ritim tutup hem sarkiya eslik ediyorlardi. Sofor de kafasini ritme gore asagi yukari sallamaya baslamisti. Digerleri ise hala soku atlatamamisti.

Hocalar muzigi kimin actigini bulmak icin arkalarina bakiyorlardi ama milli hackerlarimiz telefonu biraktiklari icin digerlerinden pek farkli gorunmuyorlardi.

"Ipler yerine kelepcelerle baglanmayi tercih ederim." yerinde Ingilizceci "Kim actiysa kapatsin sunu!" diye bagirmisti. Ama muhtemelen diger hocalar bir sey anlamamislardi. Ingilizcecinin yuzu her kufurde daha da dusuyordu.

Sarki bitince Olivia stanler ve Lana stanler disinda herkes alkislamaya baslamisti. Araya bazen isliklar karisiyordu. Bir kac saniyeye Olivia stanler ve Lana stanler de alkislamaya basladilar. Minho ve Felix ise hocalara belli etmeden oturduklari yerden egilerek millete selam veriyordu.

Sonunda alkis ve isliklar bittiginde herkes hocalarin kizmasini bekler gibi otobusun on taraflarina, yani hocalarin oturduklari yere bakti ama bir sey demediklerinde geri onlerine donduler.

O kaos ortamindan sonra herkes hicbir sey olmamis gibi sessizce oturuyordu. Hatta Olivia'ya cop diyen kiz "Yuna lol gelsene." demisti driver's license soyleyen kiza. Kiz da "Tamam." dedi ve ikisi de telefonlarina gomuldu.

Bir sure sonra ise otobus durmustu ve istedigim cumle kurulmustu.

"Seul'e vardik gencler!"

-

huhh.itsyunjin
Jisoo
Geldik asko

...

ficsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin