three

114 11 75
                                    

Jennie'den

Planlamalarimizi yapmistik. Jisoo'nun evinin bizim eve yakin oldugunu da ogrenmistik. Boylece yarin okul cikisinda ucumuz bizim eve gidecektik ve kirtasiyeye ugrayip malzemeleri alacaktik. Jisoo ve Chae de bende kalacaklardi, boylece sadece proje icin degil, eglenmek icin de bulusmus olacaktik.

Tabii yapacaklarimdan haberleri yoktu.

Sirf planlarimi uygulayabilmek icin projeyi bizim evde yapmaya onlari ikna etmistim. Ayrica yine ayni sebepten oturu Chae ve Jisoo'yla grup olmayi kabul etmistim, yoksa onlari yanliz birakmak icin asla onlarla olmazdim. Zaten yeterince yalniz kalacaklar.

Chaeyoung'dan

Bugun de Jennie'de kalacaktim, fake hesap olayi disinda gayet eglenceli gecmisti. Keske onceden de kabul etseymisim.

...

Jennie'nin bulasiklari yikamasina yardim ediyordum. Jennie son bulasigi da durulayip yerine koyduktan sonra elini kuruladi ve "Gel salona gidelim." deyip mutfaktan cikti. Ben de arkasindan gittim.

"Jisoo'ya yazmayi denesene. Belki engeli kaldirmistir." dedi ikimiz de oturunca. Instagram'a girip kendi hesabimdan yazdim.

ziplayiver_chaekirge
Jisoo

Mesajin gittigini gorunce ikimiz de gulumseyerek birbirimize baktik. Cok gecmeden cevap da gelmisti.

kimsooya
Efendim

ziplayiver_chaekirge
Engeli kaldirmissin
Niye engellemistin?

kimsooya
Mesaj yazip duruyodun
Ben de engelledim

Jennie'ye baktim gulerek. "Acaba fake hesabinin da engelini kaldirmis midir?" dedi. "Telefonundan girip baksana, hem ayni anda yazdigimiz icin ben olmadigimi dusunur belki." diye cevapladim. Basiyla onaylayip telefonunu aldi. Ben de Jisoo'ya yazmaya devam ettim.

ziplayiver_chaekirge
Haklisin kusura bakma
Bu arada

kimsooya
Evet?

ziplayiver_chaekirge
Sabah yanindaki kiz kimdi

kimsooya
Lisa
Cocukluk arkadasim

ziplayiver_chaekirge
Peki
Merak etmistim

O sirada Jennie fake hesaba girmisti. Engel kalkmis mi diye mesaj atmayi denedi.

sour_cherry
Ssht
Jisoo
Kaldirdin mi engeli

-

ziplayiver_chaekirge
Neyse
Yarin gorusuruz Jisoo

kimsooya
Gorusuruz

-

sour_cherry
Niye engelledin beni

kimsooya
Nasil niye engelledin ya
Anama bacima kadar saydin
Sapik misin nesin

sour_cherry
O zaman niye engeli kaldirdin

kimsooya
Sadece sen kalmistin engelledigim
Ben de kaldirdim
Yazmaya devam edersen yine engellerim ama

sour_cherry
Peki
Jisoo

kimsooya
Efendim?

ficsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin