İyi okumalar dilerim<3
_________________________________________
Soğuk hava arabada hareketsiz oturmamı zorlaştırıyordu. Camlar kapalıyken ve ısıtıcı sonuna kadar açıkken bile donuyordum. Ceketimi vücuduma daha da yaklaştırdım ve başımı babamın BMW'sinin buğulanmış camına yasladım. On yedi yıllık kısa hayatımda ortaya çıkan talihsiz olaylardan nefret ederek iç çektim.
Aramızdaki garip sessizliği babam boğazını temizleyerek bozdu. "Daniella," babam dikiz aynasından bana baktı. "Konuşabilir miyiz? Özür dilerim." Gözlerimi devirdim ve onun konuşmasını duymamaya özen göstererek müziğimin sesini açtım. "Üzgünüm" saçmalığından bıktım. Bir haftadır benden özür dilemeye çalışıyor ama artık özür dilemek yetmiyor.
Annemin evine gidene kadar bekleyemedim. Sadece otuz dakika daha ve tekrar gülümseyebileceğim. Babam, şirret, kötü yeni karısı Sandra yüzünden beni annemin yanına taşınmaya zorluyordu. Babamı kendisi için istediği için benden nefret etti. Büyük olasılıkla, parasını kendisine istiyordu. Tam o sırada, sinir bozucu sesi kafamın içinde belirdi. "Biraz bekle seni küçük velet. Babanla ben evlendiğimizde çok gitmiş olacaksın. Seni yapan canavarla birlikte geri döneceksin." Babam ona istediği her şeyi verdi ama onun tek dileğini yerine getirmesini beklemiyordum. Şu anda, bu beni sinirlendirdi. Onu kendi kızına tercih etti. Doğruyu biliyorum? Ne kadar özverili, sevgi dolu bir baba.
Annem çalışkan olduğu için babamın yanına taşındım. Ünlüler için kıyafet yapan ünlü bir tasarımcıydı. Markası "Lovely Avenue" bir hit oldu. Bu nedenle sürekli olarak bir yerden bir yere seyahat etti. Hayallerimin peşinden gidip kendi fırınımı açabilmem için harçlığımı ödediği için her gün kızını görmeyi feda etti. Babam buna karşı çıktı. Kendisi gibi cerrah olmam gerektiğini düşündü. Annemle babamın boşanma sebeplerinden biri de buydu. Ağabeyim ve benim hayatımızı babamın istediği gibi yaşamamızı istiyordu.
Tam o sırada cebimde titreyen telefonum beni rüyalarımdan uyandırdı. Cep telefonumu çıkardım. "Chase'ten Yeni Bir Kısa Mesaj" yazıyordu. İç çektim ve mesajı açtım. "Bebeğim, seni özledim. Umarım beni affedersin. Yaptığım tüm saçmalıklar için özür dilerim. Özür dilerim. Seni seviyorum." Gözlerimi bir kez daha devirdim. Bu sefer ağlamanın eşiğindeydim. Hayatımda beni hayal kırıklığına uğratan sevdiğim başka bir adam.
Chase benim erkek arkadaşımdı. Ben onu çok Sevdim. Kısa, kıvırcık sarı saçları ve kahverengi gözleri vardı. İki yıldır birlikteydik ve hep birlikte olacağımızı düşünmüştüm. Hep evlenip çocuk sahibi olacağımızı düşünmüştüm. Ama aşka inanmakla aptallık ettim. Beni nereye götürdüğüne bak. Ailem boşanıyor, babam beni terk ediyor ve Chase beni en iyi arkadaşım Ali ile aldatıyor. Bunu düşünürken göğsümde bir sızı hissettim.
Geçmişe dönüş
Babamın benim yerime Sandra'yı seçtiğini anlatmak için Chase'in evine gidiyordum. O gün babam, annemle yaşamaya geri döneceğim haberini verdi. Kızgındım ve gözyaşlarım yüzümden aşağı yuvarlanmaya devam etti. Chase'in sokağına saptım ve evinin önüne geldim. Orada başka bir araba daha vardı ve tampondaki Hello Kitty çıkartmasından bunun en iyi arkadaşım Ali'nin arabası olduğunu hemen anladım. Muhtemelen ona taşınacağımı söylemek için gelmiştir.
Her zaman yaptığım gibi kapıyı çalmadan içeri girdim. Merdivenlerden yukarı çıkıyorum ve üst kattan gelen inleme ve homurtuları duyunca donup kaldım. "Aman Tanrım, Chase! Daha hızlı," dedi sıkıntılı bir ses. Başka bir inilti duydum. Bu sesi tanıyordum. O Ali'ydi.
O an tüm dünya bana karşı dönmüş gibi hissettim. Sevdiğim herkes beni sırtımdan bıçaklıyordu. Kaderin neden hepsinin aynı gün olmasını seçtiği beni aşıyordu. Kelimenin tam anlamıyla kalbimin kırılma sesini duyabiliyordum. Ancak bunu düşünmenin sırası değildi. Başımı dik tutmam gerekiyordu, güçlüydüm. Kızmadım, çileden çıktım. Ali'nin ağzından çıkan inilti beni merdivenlerden çıkıp Chase'in odasına daldırdı. Kalbim biraz daha kırıldı.
Ali'nin kızıl saçlarının Chase'in altından çıktığını gördüm. Chase, yüzünde korku dolu bir ifadeyle kapı eşiğinde bana baktı. İkisi de ayağa fırladı. "Ah, neden durdunuz çocuklar? İyi kısma geliyordu," dedim, sesimden zehir damlıyordu. Yere saçılmış kıyafetlerini arıyorlardı. Ali'nin sütyenini gördüm ve ona fırlattım. "Bunu kullanmak isteyebilirsin." Yüzü kırmızıydı.
Danny, göründüğü gibi değil, dedi Chase. Gözlerimi devirip kıkırdadım ve kollarımı göğsümde kavuşturdum.
"Ah evet, tahmin edeyim." Dramatik bir şekilde durakladım. "Bunca zamandır ısrar ettiğim gibi birbirinizi tanımaya karar verdiniz," diye tükürdüm. İkisi de kıkırdadı. Ali yere bakıyordu ve bu süre boyunca sessizdi. Korktuğunda sık sık yaptığı bir şeydi. "Ali, sana inanamıyorum. Biz birinci sınıftan beri arkadaşız!" Bağırdım. Chase'e baktım. "Ve sen, ben seni sevdim." Topuklarım üzerinde dönerek evden çıktım. Chase adımı bağırıp durdu, geri gelmemi söyledi ve ne kadar üzgün olduğunu ve beni ne kadar sevdiğini söyledi.
Geriye Dönüşün Sonu
Eskiden mutlu, kaygısız, zekiydim ve aşkın dünyadaki en harika şey olduğunu düşünürdüm. Partilere gider, erkek arkadaşımla sevişir, yeni arkadaşlar edinir ve akıl almaz şeyler yapardım. Gökyüzü dalışını, sörf yapmayı ve eğlence parkındaki en korkunç oyuncaklara binmeyi severdim. Şimdi, üzgün, ciddi ve sıkıcıyım. Artık evde kalıp Pretty Little Liars'ın tekrarlarını izlemeyi, Ben & Jerry'nin çilekli dondurmasını yemeyi ve sosyal hayatımdan uzak durmayı tercih ediyorum. En önemlisi aşık olmaya inanmıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alfa tarafından işaretlendi
Fiksi IlmiahSen benimsin," diye mırıldandı tenimin üzerinden. Kokumu derince içine çekti ve bana verdiği işareti öptü. Hafifçe ısırdığında ürperdim. "Danny, sen benimsin ve sadece benimsin, anladın mı?" Daniella Saunders'ın oldukça zor bir hayatı oldu. Hem baba...