KEYİFLİ OKUMALAR DİLERİM💖
" Sevgilimmm " dedim son harfini uzatarak , hakan benim biricik sevgilim, üniversitenin başından beri sevgiliydik arkadaş ortamında tanışmıştık hakanla şimdi üniversite son sınıf öğrencisiydik ikimizde .
Ben Umay Karay , 22 yaşında bir hukuk öğrencisiydim , ailem hukuk okumamı hiç istememişlerdi , onlar benim tıp okumamı istiyorlardı ama benim hayalimdi , geleceğin en büyük savcılarından birisi olmak istiyordum .
Hakan da mimar olmak istiyordu , babasının mesleğini devam ettirmek için.
"Efendim sevgilim " dedi hakan boynuma bir öpücük konudururken .
" Diyorum ki bu akşam seni babamla tanıştırayım hep soruyor bana ne zaman tanışacağız diye bu akşam müsaitsin bildiğim kadarıyla, bize yemeğe gel tanıştırayım seni " dedim ailem uzun yıldır birlikte olduğum hakanı tanımak istiyorlardı en doğal haklarıydı ama hakan bir türlü tanışmak istemiyordu , korkuyormuş .
" Umay kaç kere konuştuk bunu kendimi hazır hissetmiyorum diye yine başlama " dedi
" Ne zaman hazır hissedersin peki bu yüzyıl içinde olur mu " dedim çıkışarak ve devam ettim " 4 yıl oldu hakan ve babam da artık senin ciddiyetinden şüphe ediyor " dedim
" Peki sen , sen şüphe ediyor musun " dedi
" Hayır ama ikinizin arasında kalıyorum beni de anla "
" Bebeğim zamanı geldiğinde ben sana söylerim " dedi ve dudaklarımı öpmeye başladı bu sefer karşılık vermedim kendisine o da anlamış olmalı ki kendini geri çekti.
" Ben derse gidiyorum " dedim ve yanağına bir öpücük kondurup yanından kalktım , gerçekten çok sıkılmıştım bu konudan babam bir taraftan hakan bir taraftan ikna da edemiyordum hakan gibi inatçı birisini.
Her şeyi boşverip dersliğe gittim , dersteyken hiçbir şey düşünmemeye çalışıyordum yoksa kendimi derslere veremiyordum .
orta sıralardan birine geçip oturdum ve bir süre sonra da yanıma en yakın arkadaşım ve sevgilisi geldi .
" Çiçeğim yine parlıyorsun " dedi Mavi
" Senin ışığındır o bebeğim" dedim birbirimize iltifat etmeyi çok seviyorduk .
" Yine formundasınız " dedi Tarık da , mavinin sevgilisi .
"Her zaman "
" Ee hakan napıyor yine tanışmayı kabul etmedi demi " dedi mavi
" Hayır etmedi"
" Yavrum bu çocuğu benim en başından beri gözüm tutmuyor, seninle ciddi düşünmüyor , düşünse zaten babanla ailenle tanışmak isterdi , bırak gitsin şunu sana erkek mi yok " dedi her zaman söylediklerini söyleyerek
" Mavişim her zaman söylüyorsun bunları, hem ben seviyorum hakanı o da beni seviyor, sadece hazır hissetmiyor kendini " dedim savunmaya geçerek , hakanı sevmiyor diye böyle söylüyordu .
" Ben diyeceğimi dedim sonra ağlarsan susturmam ona göre , neyse sünepe hakanı boşverelim de -"
" Mavi " dedim uyarırcasına
" Ne yalan mı, neyse akşama çıkıyor muyuz biraz kafamızı dağıtalım " dedi
" Yavrum , benim neden haberim yok bu kafa dağıtmadan " dedi Tarık ordan
" Sevgilim kız dağıtması bu erkeklerin işi olmaz kii" diye sevimli olduğunu düşündüğü ses tonuyla.
" Hadi öyle olsun bakalım " dedi maviyi kolunun altına alıp , başına bir öpücük konudurmuştu .