- Mor Bebek -

54 1 0
                                    

24/11/ 1999 yilinda nur topu gibi bir kizancık doğmuştu (mor bir nur topu) Cok zor bir gündü onun icin çünkü MOR cikmisti soyle anlatiyim, heyecanla beklenen bebek mor oldugunu goruyorlar bu yaratık sessizce duruyordu herkes öldü yazık oldu suncacik bebek diye düşünürken poposuna bir darbe alıyor ses yok bir tane daha yiyiyor ses yok...yetmiyor bir tane daha yiyiyor en ufak bir ses duymak icin herkes sessizce minik arkadasi dinliyorlar bir vızıltı gibi ses duyuluyor herkes ohh çekiyor minnacik sey artik mekanina sigmadigi icin nefes alamaz hale gelmis burnusu yamulmus rengi mengi gitmis beklentilerin dışında hatta otesinde bir sey gelince sasirmis tabi herkes (ne kadar cirkin hic annesine cekmemis kiz kime benziyo bu?)diye kendi aralarinda konusurlarken annemin en yakin arkadasi burnumu duzeltmeye calismis yavas yavas duzelmeye basliyormusum evet komik bir dogum komik bir sonuc ama hersey beklenildigi gibi cikmiyor.Kisacasi hayati saniyeligine kaybediyordum. Iki uc hafta isim bulamadiklari icin anonim olarak yasadim bu boyle olmaz artik bir isim gerek dusuncesiyle Rümeysa koymaya karar vermisler hayata incecik ciliz kollarimla tutunmayi basardim.nasil yaptigim hakkinda bi fikrim yok o zaman ciliz dememek lazim...ilk konusma ilk yurumeydi falan filan intermilan okula gitme zamani gelmisti o lanetli gun.Anasinifi icin kucukmusum,annem bana hamburger yedirmisti etli hicte sevmezdim o zamanlar. Zorla bitirmistim sonra okula geri gittigimizde almislaridi ya ben o arada gecen sureyi hatirlamiyorum yada bu isler bir hamburgerle hallediliyordu...

Bir SaniyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin