Bölüm-5

61 7 4
                                    

Hoseok, o gece su içmek için mutfağa gitmişti. Hoseok, suyunu içmiş, odasına geri dönecekken mutfağa giren Yoongi'yi gördü. Yoongi tezgâhın önüne dikilirken Hoseok gülümsedi ve Yoongi'nin omuzuna dokundu. "Su içmek için geldin heralde." Yoongi, hâlâ arkası dönükken başını olumsuz anlamda salladı. "Hayır, su içmeyeceğim." Hoseok kısacık güldü. "O zaman acıktın sanırım." Yoongi, başını tekrar hayır anlamında salladı. "Hayır, acıkmadım." Elindeki bıçakla yavaşca arkasını dönerken tekrar konuştu. "Ama bir intikam yemeği çok iyi olur."

Hoseok, Yoongi'nin bıçağı karnına doğrulttuğunu görünce gözleri büyümüştü ve korkan bir ses tonuyla konuşmaya başlamıştı. "Y-yoongi... B-bırak onu, bir kaza çıkacak.."

Yoongi, sesini yükseltti. "Beni neden aldattın!? Neden yaptın bunu!?" Hoseok, Yoongi'nin ne dediğini anlamıyordu. "Ne.. Ne aldatması? Ben seni aldatmadım." Yoongi aynı yüksek ses ile devam etti. "O adamla aldatıyorsun beni!" Hoseok şaşkınlık içinde geriye çekildi. "Şizofren misin nesin sen!? Nasıl uydurabiliyorsun böyle bir şeyi!?"

Yoongi'nin bu hayatta en nefret ettiği şeylerden biri de ona şizofren olduğunun söylenmesiydi. Yoongi anlık bir hamleyle Hoseok'un yakalarından tuttu. "Sakın bir daha o kelimeyi söyleme!"

Hoseok tüm bu olanlara anlam veremiyordu. Sadece boynuna yakın olan bıçağa korku ile bakıyordu.

Hoseok anlık bir hamle ile Yoongi'nin kollarından kurtuldu ve bıçağı tutan elini tutup kendinden uzaklaştırdı ve bağırmaya başladı. "Sakın bir daha bana yaklaşma!"

Yoongi sırıttı. "Hadi ama, Hoba.. Son sözlerin bunlar olmasın."

Hoseok'un gözleri dolmuştu. Donuk bir sesle konuşmaya başladı. "Gerçekten yapacak mısın bunu?... Öldürecek misin beni?... O geçirdiğimiz güzel zamanları bir anda çöpe mi atacaksın?..."

Yoongi'nin kafasındaki ses bir anda bağırmaya başlamıştı. "Hadi yap şunu! Bitir işini!"

Yoongi, o an istemsizce bedenini kontrol eden sesin dediğini yaptı.

Hoseok'un göz yaşları akıyordu. Karnındaki bıçak acısı için değil, kalbindeki aşk acısı için ağlıyordu.

Bir süre sonra Hoseok kendini yere bırakmıştı. Yoongi'nin de aklı geç olarak başına gelmişti. Bıçağı yere attı ve kendi kendine bağırmaya başladı. "Ne yaptım ben!? Nasıl.. Neden.. Hoseok! Hoseok aç gözlerini! Lütfen Hoseok!"

Hoseok gözlerini hafif araladı. "Seni... Seni hâlâ.. seviyorum.. Yoongi...."

Bu sözlerin ardından Hoseok gözlerini bir daha asla açmamak üzere kapatmıştı.

***

Evett
Umarım bölümü beğenmişsinizdir.

Duyuru kısmında paylaştığım şey hakkında ne düşünüyorsunuz?
Bu fici konudan çok uzaklaştığım için silmek istediğimi söylemiştim.

Aslında bir yandan silmek istiyorum bir yandan da istemiyorum 😅

Son bölüm olan final bölümünü de bugün içinde yayımlayacağım

Bölüm gelene kadar sağlıklı kalın 💞

First Love | SOPEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin