Kitabın şarkısı : seni severdim
Yağmur yere düşüyordu yavaş yavaş kapşonumu kapadım ve yanımdaki parka baktım gözlerimden yavaş yavaş damlalar aktı kalbimde bir ağrı hissettim parka girdim ve bir banka oturdum acıyordu kalbim acıyordu onunda acıyormuydu? Sahi o üzülüyormuydu belki şuanda çok mutluydu belkide sevgilisi vardı yada evliydi, onu unutmuştum ama o zaman kalbim niye bu kadar acıyordu elim kalbimde ayağa kalkıcağımda geriye sendelendim bu daha çok ağlamama sebep oldu yanımdaki kaydırağa tutundum ve ondan güç almaya çalıştım.
Kalbimdeki acı geçmiyordu daha çok ağrıyordu ben bu kadar güçsüz değildim herşeyde duygusuz olan ben konu o olunca dünyadaki en güçsüz ve savunmasız insan oluyordum.
Yavaş yavaş parktan çıktım geldiğim yolu döndüm ve arabaya bindim çalıştırmadım dakikalarca öycele arabada oturdum sonra gözyaşlarımı sildim bu gece uyku tutmayacağını anladığımdı orman tarafına sürdüm gecenin karanlığı ve sessizliği bana eşlik ediyordu büyük ağacın yanında durdum çantamdan telefonu çıkardım ve bir tuşa bastım toprak yavaş yavaş yukarı kalktı aşağıya inerken arkama son kez baktıktan sonra toprak tekrar inmeye başladı önüme dönüp yürümeye başladım.
Tek deģildim Alev ve yankı da buradaydı yanlarına ilerledim ve koltuğa oturdum Yankı arkasına dönüp dikkatlice bana baktı gözleri yüzümde gereğinden fazla oyalandı sonra yanıma oturdu.
"Ağladın mı?"alaycı bir şekilde güldüm
"Farkeder mi ki aģlasam dönücek mi"cevabı ondan iyi biliyordum dönmeyecekti.Yankı konuşmadı oda biliyordu.Alev yanıma doğru geldi ve diğer tarafıma oturdu "unutmuştun"unutmuştum
"Kendimi kandırmışım"yüzümdeki alaylı gülümseme silindi karşımdaki duvara odaklandım.
Alevde gözlerini duvara odakladı.
"Kendini mahvediyorsun"beni düşünüyordu ama ben kendimi düşünmüyordum
"Biliyorum"sesizce söylemiştim ama ikiside duymuştu, ben bilerek kendimi mahvediyordum "ama biliyormusun"
duraksadım, ikiside bana dönmüştü bense hala duvara bakıyordum "ben onun için ölürüm" ölürdüm gözümü bile kırpmadan ölürďüm Yankı karşıma geçti gözlerimi dhvardan ayırdım ve onun gözlerine baktım "yapma bunu kendine yapma kendine değer ver" değersizdim ama onlar bunu kabullenmiyordu ayağa kalktım ilerledim sonra arkamı döndüm ikiside bana bakıyordu "biraz işleri karıştırmaya gidiyorum sonra eve geçerim görüşürüz" onların cevap vermesine izin vermeden yandaki odaya girdim dosyaların başına oturdum biraz inceledikten sonra eğelenceli birini buldum meral söner bu kadın pisliğin tekiydi bu yüzden eģlenecektim ve kafamı dağıtacaktım dolaptan iki silah aldım kadının herşeyi dosyada yazıyordu evine gittim evli değildi sevgilisi vardı ama tek yaşıyordu.Oturma odasındaydı balkondan girmek çokta zor deģilde evin içinde kendimi belli etmeden yürüyordum.kadın uyuşturuvu satıcısıydı kendide kullanıyordu bu bilgi dosyada yoktu ama belliydi silahımı çıkardım ve odaya ilerledimkadın elimde silahla beni görünce önce bağırdı fazla ses çıkmadan bitirmek iatediğim için hızla vurdum tam kalbinden vurdum.
Akan kanı eldivenlerime aldım ve duvara bir ok işareti çizip evden çıktım sabah haberlerde benim cinayetim olucaktı.
Eve gittim sıcak bir duş aldım.gerçekten ihtiyacım vardı kendimi yatağa attım zaten sabaha az kalmıştı.
Telefonla uyanmaktan nefret ediyordum ama hep telefonla uyanıyordum arayan Alevden başkası değildi açtım.
"Ne var"dedim bıkkın şekilde
"Unuttuğunu biliyordum bu akşamki parti icin alışverişe çikacaktık"mutlu sesi veni bile şaşırtıyordu bu kız nasıl cinayet işliyordu ?
"İyi ben seni almaya geliyorum 10 dakkaya ordayım"konuşmasina izin vermeden telefonu kapadım ve kalkıp hazırlandım.
Kot paltolon ve üstüne crop giydim altıma siyah convers ayakkabı giydim rahat bir çanta tercihi yaptıktan sonra audi'nin anahtarını alıp çıktım ilk önce Alev'i aldım sonra ise cevahir avm'ye gittik.
Alev elbisesini almıştı son gittiğimiz yerden bende almıstım.
Ben siyah ve mini bir elbise tercih etmistim.
Alevse cırtlak mini bir mor elbise almıştı.
Yemek yedikten sonra kendimize bir kaç tanede günlük kıyafet aldık zaten saat yaklaştığı için avmden çıktık partinin olacağı mekanageldik bu gece burası savaş alanı olacaktı.
Partinin ilerleyen saatlerinde bir işimiz olduğunu söylereyek ayrıldık arka pencereden geri girdik tuvaletlerden birine çıkmıştı gögüsümden iki silah çıkardım birini Alev'e uzattım işte şimdi yıkım zamanıydı
Hızla tuvaletten çıktık ama aynadaki şekillerle ikimizde derin bir şekilde nefes alıp vermeye başladık.
İmkansızdı bu Yankı gelmemişti pekiya ozaman bu neydi ?
İlk bölümü çok uzun tutmak istemedim tabiki ilerledikçe bölümler uzayacak ama şuanlık böyle gidecek hepinizi çok seviyorum bir sonraki bölümde görüşürüz🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük katilim
Novela Juvenilbelki buraya yüzlerce kelime yazıp size kitabı özet geçebilirdim ama bunu yapmayacağım hep burlikte en baştan bir şeyler bilmeden okuyalım 🖤