"Baekhyun kalk hadi."
Sehun beni oturduğum koltukta rahat pozisyonumu bulmuşken dürttü. Ona baktım, hazırlanmıştı. "Nereye bu saatte?" diye sordum. "Bara, sende geliyorsun. Bir şeyler içelim bu akşam" dedi.
"Tahmin edeyim, Chanyeolda orada olacak."
"Evet."
"Güzel, gelmiyorum."
Sehun koluma bir köpek yavrusu bakışıyla sarıldı, "Lütfen, lütfen, lütfen gel. Kyungsoo bana güvenmiyor, Luhanla konuşmama engel olacaktır lütfeen" dedi. Ofladım, "İyi, ama Chanyeolu benden uzat tut. İçince sapıttığımı biliyorsun bu yüzden çok içme yoksa Kyungsooya her şeyi anlatırım kaçarak görüştüğünüzü" dedim.
"Tehdit miydi bu?"
"Evet."
****
Herkes toplaşmış içerken Baekhyunun kafası yavaş yavaş gitmeye başlamıştı bile, arada sinirleniyor tepiniyor kalkıp gidiyor sonra geliyor gülmeye başlıyordu. Baekhyun, öğürünce hızla masadan kalktı ve lavaboya gidip kabine girdi ve içindeki herşeyi boşalttı. Daha sonra kalkıp sifonu çekti ve kabinden çıkıp elini ağzını yıkadı, Baekhyun yüzünü yıkarken aynadan onu izleyen bedene baktı.
"Chanyeol?"
Chanyeol, Baekhyunun yanına gidip bileğini kavradı ve kabinlerden birine girdi. Kapıyı kitledi, Baekhyunu duvara yasladı ve sol koluyla kaçmasını engelledi.
Chanyeol, ani bir atakla Baekhyunu öptüğünde Baekhyunun bulanık kafası düşünmesini engelliyordu. Chanyeol, Baekhyundan ayrılınca Baekhyun sendeledi ve yavaşça kayarak yere oturdu.
"Sik... Siktir... Ne bok yediğini sanıyorsun sen?"
"Baekhyun ben..." Chanyeolun dedikleri Baekhyunun kafasında yavaşça daha da duyulmaz oluyordu. Bilincini yavaş yavaş kaybetti.
***
parkchan
Baekhyunwrittenbybh
Siktir...
Biz dün gece ne yaşadık? Hiç birşey hatırlamıyorum.parkchan
Ben birşey hatırlıyorum ama umarım gördüğüm şey halistir...writtenbybh
Ne gördün?parkchan
Seni öptüğümü, Baekhyun.
Ama ötesi yok, gerçi öpüşme de hayal mi gerçek mi bilmiyorum.writtenbybh
Gülsem mi ağlasam mı bilemiyorum şuan.
Sinirlerim bozuldu.
Gizli gayi açığa çıkardım ama sözde homofobik olan olan biriyle öpüştüm, ne hissedeceğimi bilmiyorum.
Bence unutalım, en iyisi.
bl kurgularıma gelip homofobik yorum yapan biriyle öpüşen ben olmasam komik olurdu. Ama komik değil, sadece iğrenç.parkchan
Baekhyunwrittenbybh
Ne var?parkchan
Galiba ben|
Gali|
Boş ver.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Watty Writer : ChanBaek
FanfictionWattPadd Uygulamasında BL kurguları yazan Baekhyun ve Homofobik(!) olan Chanyeol... Uyarı: Küfür içerir. Rahatsız olacaklar okumasın.