parkchan
Baekhyunwrittenbybh
Ne var yine?parkchan
Sana senden hoşlanmaya başladığımı
söylesem çok mu garip olur?writtenbybh
Komik ve garip olur.parkchan
Ciddiyim.writtenbybh
Hala inandırıcı gelmiyor bana.
Bay "Ben senin gibi değilim"parkchan
Baekhyun sana kendimi nasıl ispatlayabilirim?writtenbybh
Gerek yok, istemez.****
Baekhyun umursamazca telefonu koltuğa koydu ve uzandı, tam pozisyonu aldığı sırada kapı çaldı. Göz devirdi ama kılını dahi kıpırdatmadan misafir odasında oyun oynayan Sehuna seslendi. "Sehun kapıya bak!"
"Baekhyun, ev sahibi sensin. Neden sen bakmıyorsun?"
Baekhyun dişlerini sıktı, "Çünkü senin evinde kapıyı açan da bendim, gerizekalı!"
"Ev sahibi böyle olmamalı ama."
"Sehun, o beyaz kıçını kaldırıp kapıya bakmazdan seni diri diri yakacağım."
Sehun korkuyla oyunu durdurup kalktı ve kapıyı açtı. Sessizlik olunca Baekhyun konuştu. "Kim gelmiş, Sehun?" diye sordu gözlerini kapatıp arkasına yaslanırken.
"Baekhyun, konuşmamız lazım."
Baekhyun tanıdık sesi duyunca gözlerini açtı, Chanyeol karşısında dikiliyordu. O ise koltukta şortuyla olabilecek en rahat pozisyonu almıştı. Ayaklarını koltuğun kollarından kendine çekti ve toparlandı, "Seninle konuşacak bir şeyim yok, arkadaş bile değiliz" dedi. Chanyeol, Baekhyunun bileğini kavrayıp elinin göğüsüne getirdi. Baekhyun, Chanyeolun kalbini hissedebiliyordu.
"Hissedebiliyor musun kalbimi, Baekhyun?"
Baekhyun, duygusuz gözlerle Chanyeola dikti gözlerini. "Benden ne istiyorsun, gizli gay?" diye sordu. Chanyeol, Baekhyunun ellerini tuttu, gözlerinin içine baktı.
"Kalbimi hissetmeni istiyorum, Baekhyun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Watty Writer : ChanBaek
FanfictionWattPadd Uygulamasında BL kurguları yazan Baekhyun ve Homofobik(!) olan Chanyeol... Uyarı: Küfür içerir. Rahatsız olacaklar okumasın.