"Oh, Chanyeol! Selam."
Sehun oyunu durdurup hole doğru bakarak söyledi. Baekhyun gözlerini kocaman açtı. "Chanyeol mu?"
Sehun gözleri hilal şeklini alana kadar gülmeye başladı, "Kaderin cilvesine bak!" dedi gülüşünün arasında. Chanyeol, gerginlikle yutkundu, elindeki poşetleri bıraktı. "Annem sana bir şeyler getirmem için ısrar etti de... Gideyim ben, iyi geceler" deyip çıkacakken Sehun hızla kalkıp kapıya gitti ve Chanyeolu kolundan yakaladı. "Bir el atalım sonra gidersin, o kadar gelmişsin" dediğinde Chanyeol Baekhyunla bakıştı, sonra Sehuna dönüp isteksizce onayladı.
Chanyeol ve Sehun salona geçince Baekhyun "Sehun, ben odama çıkıyorum. Yeni bölüm yazmam gerekiyor" dedi ve merdivenlerden çıkmaya başladı. "Tamam Baek! İyi Yazmalar sana" diye cevap verdi Sehun. Baekhyun odaya çıktığında elinde oyun konsolu olan Chanyeol Sehuna döndü.
"Sevgili falansınız da benden mi saklıyorsun?"
Sehun güldü, "Niye sordun? Kıskandın mı~?"
Chanyeol panikle inkar etti, "Hayır, sadece tuhaf geldi ve ikinizde şey olunca..."
Sehun sırıttı, "Gay olunca mı? Chanyeol ben arkadaşımı sikecekmiş gibi mi duruyorum? Ayrıca çok yakışıklı karizmatik olsam da Baekhyunun tipi değilim. Yani saçma ve gereksiz şeyler düşünme, dostum."
"Baekhyunun tipi?"
"Bilmiyorum ama bana tipi olmadığımı söylemişti ki hoş zaten kalbim başkasında, ne zaman o kişi kalbimi istemez bana iade ederse o zaman başka birine verene dek benimle kalacak."
****
Yaklaşık bir saat sonra Baekhyun panikle aşağı indi, "Sehun! Luhan ateşten kalkamıyormuş, endişelenmeyelim diye bu saate kadar da aramamış, annesini aradım Çinde olduklarını söylediler, Ulan pezevenk ben dedim o gün yağmurda çıkarma çocuğu diye!" Baekhyun stres ve üzüntüyle bağırdığında Sehun hızla montunu giyip ayakkabılarını geçirince Baekhyunda aynısını yapmaya yeltendi, Sehun onu durdurdu.
"Luhana ben bakarım, sen Chanyeol ile kalıp şu saçma tartışmayı çözün."
Sehun kapıdan çıktığında Chanyeol yerinden kalkıp Baekhyuna doğru geldi, Baekhyun geriledi. "Aman dokunma bana, sonra sende gay olursun falan, birden üstümde bulursun kendini."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Watty Writer : ChanBaek
FanfictionWattPadd Uygulamasında BL kurguları yazan Baekhyun ve Homofobik(!) olan Chanyeol... Uyarı: Küfür içerir. Rahatsız olacaklar okumasın.