"Sehun içmek istemiyorum."
"Baekhyun oyun bozanlık yapma işte, geldik zaten."
"Oyun bozanlığını siktirtme bana Sehun, ben asosyal bir wattpadd yazarıyım benim ne işim var burada?"
"Kyungsoo'yu bile ikna ettim, Baek. Hadi ama, söz veriyorum çok eğleneceksin. Belki kendi zevkine göre birini de tadarsın?" dedi sırıtarak. "Ne tadımı, iyice azgınlaştın sen" dedim.
"Gerçi haklısın, bu tip ve boyla seni tadarlar."
"Sehun sana boyu değil işlevi gösteririm şimdi."
Sehun dediğim şeye kahkaha patlatırken göz devirdim, masamıza geçtiğimizde Luhan ve Kyungsoonun verdiği siparişler gelmişti bile. Kendiminkini kaldırdım.
"Ben Byun Baekhyun, bu gece buradan bakir olarak çıkacağım."
"Ben Xia Luhan, bu gece yaşayabileceğim en iyi seksi yaşayacağım."
"Ben Oh Sehun, bu gece dibine kadar seks yapıp eğleneceğim."
Hepimiz Kyungsooya bakarken o sadece ofladı.
"Ben Doh Kyungsoo, edep ve ahlak gücümle hepinizi engelleyeceğim. Ne seks ne başka bir şey yapacaksınız."
"Jonginin işi olduğundan gelmedi ya ondan bu sinir."
Sehun bunu söyleyip güldüğünde kadeh kaldırıp tokuşturduk ve içmeye başladık.
*****
Park Chanyeol
Bara gelip Ryujini aramaya karar verdiğim sırada bir mesaj geldi.
Ryu🤙🏼💘
Yeol üzgünüm, gelemiyorum.
Kusura bakma ne olur🥺🥺Derin nefes verdim ve cevap yazdım.
Ailevi durumu biliyorum, Ryu.
Sorun değil, kendine dikkat et.
İyi geceler.Ryu🤙🏼💘
Tamam ama sende dikkat et.
Ve çok içme sakın.
İyi eğlenceler!
Benim yerime de seks yap🤧
Malum sevgilimle de görüşemiyoruz😔Mesajı okuduktan sonra telefonu kapatıp cebime attım ve bir şeyler söyledikten sonra bir masaya geçip içmeye başladım. Bir süre sonra kız erkek demeden birileri gelip bana yanlamaya başlamıştı ama hepsini reddedip gönderiyordum. Daha sonra barmenim yanına gidip içki söylediğimde yanımdan birinin geçtiğini gördüm ama çok uöurumda olmadığından ilgilenmedim ve içmeye devam ettim.
PeriCeren
İki saatin sonunda Chanyeolun zihni hafif duman kaplıydı, midesi yanmaya ve sanki kaynamaya başlamış gibi hissettiğinde hızla kalkıp lavaboya girdi. Kabinlerden birine girip klozetin içine ne varsa kusmaya başladı. Kustuğunda biraz kendine gelmiş gibiydi.
"Siktir... Neden... Neden bu kadar..."
Chanyeol durdu ve dinlemeye başladı. "Mmh, çok sıcak lanet olsun."
Chanyeol şu haliyle bile anlayabilirdi, bu ses Baekhyuna aitti.
Kabinden çıkıp Baekhyunun kabinine girdi, evet kapısını kilitlememişti bile. Chanyeol ise tıklatmayı düşünememişti. Baekhyun; belden aşağısı çıplak, oturmuş ve kızarmış bir şekilde karşısındaydı.
"Siktir..."
Baekhyun, dolu gözlerle Chanyeola baktı. "Chanyeol... Bana yardım et lütfen... Ne-Neyim bar bilmiyorum, çok sıcak ve tuhaf hissediyorum. Bu hissi al benden ne olur..."
Sevdiğiniz adam, karşınızda ve gözyaşları içinde sizden yardım istiyor. Nasıl reddedebilirsiniz ki?
"Baekhyun sana kim ne verdi bilmiyorum ama kalk, seni iyi hissettireceğim söz veriyorum."
Baekhyun ayağa kalktı ve ayağa kalkmasıyla Chanyeol arkasındaki kapıyı kapattı. "Siktir... Fazla büyüğüm. Burası çok küçük."
"Sokacak mısın..?"
"Hayır, önce genişleteceğim."
"Na-Nası-Ah! Mmhhh."
Chanyeol, orta parmağını Baekhyunun içine gönderdiğinde Baekhyun cümlesini tamamlayamamıştı. Chanyeol bir süre gel git yaptıktan sonra ikinci parmağını da içeri gönderip makas hareketi yaptığında Baekhyun daha sesli inledi."Çok seslisin." Chanyeol, Baekhyunun yüzüne eğilip onu öptü.
O sırada üçüncü parmağını da soktuğunda Baekhyun daha da çok kıvrandı.
"Geldiğine göre madem artık ıslaksın, asıl isteğini gerçekleştirelim, güzelim."
Yarın olaylar karışabilirdi.
EVET EVET YETERLİ BU KADAR ENOUGH
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Watty Writer : ChanBaek
FanfictionWattPadd Uygulamasında BL kurguları yazan Baekhyun ve Homofobik(!) olan Chanyeol... Uyarı: Küfür içerir. Rahatsız olacaklar okumasın.