Baş ağrılarım ile yataktan kalktım. Akşamdan kalmaydım sanırım. Bugün iş başvurum vardı
Banyoya doğru ilerledim. Aynaya baktım göz altlarım mos mordu. İş başvurusuna gideceğim için buna çözüm bulmam gerekiyodu ki aklıma kız kardeşim geldi.
Annemleri uyandırmadan onun odasına gittim. Kapıyı açtım halen uyuyodu kapıyı calsam zaten ses vermezdi. Abilik gorevimi yerine getirmek için mutfağa gittim bir bardağa buz gibi duyu doldurdum ve kardeşimin odasına tekrar girdim.
İçimden üce kadar saydım ve suyu boşalttım. Uyandı ama nasıl uyandı. Kızın felseği şaştı resmen.
Beni görünce hemen bağırarak"Abi napyosun ya!"
"Uyandırıyım dedim ne var yani bedavaya duş almış oldun hem"
"Abi ne duşu ya?! Yatakta ıslandı zaten. Çık odamdan hemen!" Yastığı bana fırlatıp
"Ay yemedik odanı, şey dicektim ben şu göz altlarını bı şekilde kapatmam lazım benim sen bilirsin ben pek anlamıyorum"
"Abi valla ne yapsak kapanmaz artık mor değil orası bildiğin siyah yani kap kara"
"Diyosun"
"Diyorum, ama belki kapatırız gel otur sen önüme geliyorum ben şimdi" diyerek ayaklandı sevim. Bir kaç dakika sonra elinde bilmediğim makyaj aletleri ile geldi. Sanırım adı fondöten olan 3 tane gösterdi bana.
" Hangisi senin tenine uyar ki acaba?"
"Ne biliyim kızım karşılaştır bulursun"
"Dur bakayım getir kolunu"
"Getirdim" kolumu ona doğru uzattım ve üç fondöteni kolumun farkli yerlerine sıkıp süngerle yaydırdı.
"Bence şu ortaya sürdüğün 2. Var ya o olabilir bence"
"Onu yaklastir yüzüne bakayım" dediğini yaptım
" Ay 3. Daha iyi sanki ama 1. De benziyo napcaz yaa dediğin gibi sanırım en yakın 2. Onu sürelim bakalım"
Seçtiğimiz fondöteni göz altlarıma uyguladı. Ardından kapatıcı uyguladı. Küçük yüz aynasından baktığımda neredeyse morluklar gozükmüyordu iyice kapatmıştı
"Saol abisinin gülü"
"Rica ederim abicimde bir dahaki sefere daha ılık bir suyla uyandırırsan sevinirim" İkimizde kıkırdadık.
Yazardan;
Bu dünyada onu tek gülümseten ve mutlu eden şey annesi ve kız kardeşi sevimdi. Onlar olmasa ona göre bu hayat saçmalıktan ibaretti. Yaşama sebepi onlardı.
Ailesi eskiden varlıklıydı ama babası tüm şirketi batırdı. Annesi çalışmak zorunda kaldı. Kız kardeşi okulunu bırakmak zorunda kalabilirdi bu gidişle ve Araf sonunda bir iş başvurusuna kabul edilmişti ailesini kurtarmak istiyordu. Babasını pek sevdiği söylenemezdi. Zaten şirketi batırdığından beri eskisi gibi değildi babası. Bir ara Araf olmasa neredeyse annesine ve kız kardeşine ufacık şeyler için şiddet uygulucayaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARAF- BxB
HumorAraf.. o cennet ile cehennemin arasındaki boşluktu. İsminin anlamını aratmazdı insanlara.