2.Bölüm

210 15 11
                                    

Yıldıza tıkla lütfen güzelim...

Sizleri seviyorum💘

Takip eder misiniz?

Kahvaltı sonrası Maysa ve Ömer gelinlikçiye gitmiş istedikleri gelinliğin çizimini vermişlerdi.

Şimdi meydanda geziyorlardı. Herkes onlara bakıyordu. Ömer Ağa yanındaki dünyasının güzeline baktı. Hafif tebessüm ile izledi sevdiğini. İlk görüşte aşk...

Uzattı elini tuttu sevdiği kadının elini. Maysa şaşkınlıkla baktı Ömer'e. Herkes en az Maysa kadar şaşırmıştı. Kimse Ömer Ağa Maysa'yı kabul etmez diye düşünüyordu.

Maysa ve Ömer Ağa meydanın ortasında durmuş birbirine bakıyordu. "Yürüsene Gülüm" Maysa bir kez daha ellerine bakıp yürüdü.

Ne gerek vardı ki zaten Ömer'in yanında olduğu sürece kalbi hızlanıyordu. Umursamamya çalıştı ve yürümeye devam etti.

Maysa gördüğü Pamuk şeker ile gözleri patlamıştı. Elini cebine attı cüzdanını çıkarıp baktı. Ömer ise onu göz ucu ile izliyordu. Maysa birden elini çekince merak etmişti.

Maysa çıkardığı cüzdana baktığında para olmadığını gördü. O an içi burkuldu. Şimdi çalışıp para kazanması gerekirken evleniyordu. Cüzdanı tekrar çantasına koydu.

Meydandan çıkmışlardı. "Yoruldun mu?" dedi Ömer. "Biraz ağam." "Tamam öyleyse seni eve bırakayım." "Ama ağam daha işimiz bitmediki" "Takılar için ben sana kuyumcuya hazırlattığım takıları göndereceğim. Kına kıyafetlerini yarın Şevval ile beraber çıkıp tamamlarsınız. Benim günü birlik İstanbul'a gitmem lazım" "Peki ağam"

1 saat sonra~

Maysa eve gelmiş direk odasına çıkmıştı. Kıyafetlerini değiştirip odasındaki tekli koltuğa oturdu. Son iki gündür olanları düşündü. Kimsesizdi. Aşiret kızıydı amcaları, yengeleri, kuzenleri herkes onu hor görür istemezdi.

Çalan kapı ile ne zaman akmaya başladığını bilmediği göz yaşlarını sildi. "Gel" kapı açıldığında gelen kişinin Dicle olduğunu gördü.

"Gelebilir miyim?"dedi. "Buyur gel" dedi Maysa. "Maysa ben özür dilerim çok sevdim bı hata ettim affet." Maysa burukça gülümsedi. Uzattı elini tuttu Dicle'nin , tanırdı Dicle'yi iyi temiz kızdı. Yakmıştı kendi başını...

"Umarım mutlu olursun Dicle benim mutsuz olduğum kadar mutlu olun inşallah." dedi Maysa burukça. Ettiği duanın gerçekleşeceğinden bi haber.

"Maysa abim kötü birisi değil zalimdir acımasızdır ama hiçbir kadına el kaldırıp küçük düşürmez." Derin bir nefes alıp devam etti anlatmaya. "Belki seninle aynı odada uyumaz, belki seni koluna takıp gezdirmez ama kadınlığına, sana laf edilmesine asla izin vermez. Sen istemeden sana dokunmaz. 21 yaşındasın 8 yaş var aranızda." Kendinden 8 yaş büyük bir ağaya gelin gitmişti Maysa. Onu buna mecbur bırakan dedesine, amcalarına, yengelerine ve kuzenlerine hakkını helal etmiyordu.

"Hakkım sana helaldir Dicle. Ben seni affettim gerisi Allah ile senin aranda" dedi. "Sağol Maysa bir ihtiyacın olursa çekinme" "Tamam Dicle sağol" dedi Maysa. Dicle odadan çıkmak için ayaklandığında Dila hanım girdi odaya.

"Gelin aşağıda ki hazırlıkları kontrol et hele sen" "Peki jimom" dedi Dicle ve odadan çıktı.

"Bana bak hele Maysa evlendiğin vakit 1 ay içinde gebe kalacaksın" Maysa duyduğu ile sinirlenmişti. "Ömer Ağa Mardin'in en güçlü ve zalim ağası aşiret illaki erkek çocuk isteyecektir, sende mecbursun vereceksin.Yoksa Ömer Ağa gözünün yaşına bakmaz kuma alır görürsün. Sakın başımızı yere eğecek birşey etmeyesin." Maysa hışımla ayağı kalktı daha fazla tahammül edemedi.

İlk Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin