"Assalamualaikum" Karmilah memberi salam sampai saja di depan pintu rumah Nur. Sebelum sudah berjanji sama Nur untuk datang mengambil bajunya dan juga makan bersama Nur.
"Waalaikumsalam" suara lelaki terdengar sambil pintu di buka.
"Eh Rahim tak kerja nyari?" Tanya Karmilah melihat Rahim di depan pintu.
"Nyari saya cuti sakit pening kepala. Masuk dulu lah Nur keluar sekejap.
Karmilah pun masuk ke dalam rumah. Rahim memerhati tubuh Karmilah yang memakai dress berwarna merah jambu dikenakan dengan tudung berwarna krim. Inilah rancangan Rahim untuk Karmilah. Setelah diberi tahu bila Karmilah akan datang, Rahim menganbil cuti. Nur pula sengaja keluar membiarkan Karmilah keseorangan bersama Rahim.
"Karmilah nak air panas atau air sejuk?"
"Air teh o boleh" pinta Karmilah.
Rahim pun ke dapur. Membuat teh o untuk Karmilah dibancuh sekali serbuk putih. Untuk mengelak syak dari Karmilah, Rahim pun membuat teh O untuk dirinya. Rahim juga memotong kek marble untuk Karmilah.
"Woah Rahim buat susah je. Ni Nur pergi ke mana?"
"Tak susah ni semua dah siap tinggal potong je. Nur tadi pagi teman mak dia gi klinik patut dah balik mungkin klinik ramai kot"
Karmilah dan Rahim terus berborak sambil minum teh. Karmilah memang selesa dengan Rahim sebab sudah berapa kali datang rumah Nur dengan Rahim ada di situ. Namun ini kali pertama hanya mereka berdua sahaja dalam rumah. Sebelum ni Rahim pernah beberapa kali menyentuh punggungnya. Tak tahu sengaja atau tidak tapi Karmilah biarkan sahaja.
Setelah setengah jam, Karmilah mula merasa gelisah. Badannya merasa panas dan Karmilah dapat merasakan pantatnya mula berdenyut. Rahim hanya memerhati saja kelakuan Karmilah seperti cacing kepanasan. Batang Rahim semakin keras melihat keadaan Karmilah dan membayangkan apa yang akan terjadi nanti. Sebelum ini Rahim ada merancang untuk merogol sahaja Karmilah memandangkan tubuhnya mudah dikuasai. Rancangan itu dibatalkan kerana pekikan Karmilah akan didengari jiran. Jadi Plan B bagi Rahim adalah untuk menggunakan ubat perangsang meningkatkan nafsu Karmilah. Rahim ingin Karmilah sendiri yang meminta untuk disetubuhi.
"Karmilah awak ok tak?" tanya Rahim pura pura tak tahu apa yang sedang terjadi.
"Saya rasa tak sedap badan ar. Badan saya rasa panas semacam." jawab Karmilah. Rahim tahu sudah tiba masa untuk memancing Karmilah. Rahim melorotkan seluar dan seluar dalamnya mendedahkan batangnya yang sudah keras lalu mula menggosoknya. Karmilah merasa malu melihat batang suami kawannya namun buat masa yang sama nafsunya yang membuak itu mendorong dirinya untuk mengingini batang Rahim di dalamnya.
"Rahim jangan tak senonoh, simpan benda tu" rayu Karmilah separuh hati.
"Karmilah... tak yah malu malu. Kalau nak datang sini"
Tubuh Karmilah bagai dirasuk gelora nafsu. Minda enggan tapi hati mahu. Karmilah mula bangkit dan berjalan menuju ke arah Rahim lalu melutut dihadapannya. Possisi Karmilah di antara kedua kaki Rahim dan wajahnya mengadap batang Rahim. Rahim pula menghentikan gosokkan pada batangnya ingin melihat reaksi Karmilah. Karmilah merenung batang Rahim sambil menjilat bibirnya.
"Sayang masuk mulut" Rahim menghala batangnya ke arah Karmilah memancingnya untuk memberi blowjob pada dirinya. Tanpa menunggu lama, Karmilah membuka mulutnya dan memasukkan kepala batang Rahim di dalam mulutnya dan mula menghisap. Tangan Karmilah pula menggenggam pangkal batang Rahim sambil menggosoknya.
"Ahhhh Karmilah pandai kau hisap..." erang Rahim dengan hisapan Karmilah yang semakin rakus. Pantat Karmilah mula basah akibat efek ubat perangsang yang diberi Rahim. Karmilah sangat inginkan pantatya dihunus oleh batang Rahim. Karmilah pun bangun dan mula membuka pin di tudungnya tapi dihentikan oleh Rahim.
"Jangan buka tudung, yang lain semua boleh" kata Rahim.
Tanpa mengata apa2, Karmilah pun menturuti permintaan Rahim. Tangan Karmilan bergerak ke belakang tubuhnya mencapai zip dressnya dan menarik ke bawah. Lalu Karmilah menolak bahagian bahu dressnya melepasi bahunya dan terus dress itu jatuh ke lantai mendedahkan kaki Karmilah yang putih dan gebu dan pantiesnya yang berwarna krim dan bercorak lace. Coli dan seluruh bahagian atas tubuh Karmilah masih ditutupi dengan tudung labuhnya. Rahim mengigit bibir melihat keadaan kawan baik isterinya itu. Ingin saja dia menerkam Karmilah dan terus memasukkan batangnya ke dalam pantat Karmilah. Namun Rahim ingin main slow game. Dia ingin Karmilah sendiri yang masih dalam pengaruh ubat perangsang yang diberi untuk mendatanginya.
Karmilah melorot turun pantiesnya dan terus memanjat sofa yang diduduki Rahim. Kaki Karmilah terkangkang meletakkan kedua kaki Rahim di antara kakinya. Karmilah merangkul kepala Rahim dan mula mencium bibirnya secara rakus. Rahim pula meraba bahagian belakang tubuh Karmilah mencari cangkuk colinya dan terus melepaskannya dengan begitu mudah. Rahim mengangkat punggung Karmilah langsung mendekati tetek Karmilah pada wajahnya.
"Ahhhh..." bunyi erangan keluar dari mulut Karmilah apabila Rahim mula menghisap puting teteknya. Tetek kiri dan kanan Karmilah dihisap secara bergilir. Batang Rahim sedang mencanak ke atas posisi yang terbaik untuk Karmilah menurunkan punggungnya membolehkan batang Rahim memasuki pantatnya tanpa menggunakan tangan. Karmilah menolah tubuh Rahim hingga dia tersandar di sofa dan pelan pelan menurunkan punggungnya hingga batang Rahim menembusi lubang pantatnya. Karmilah memejam mata menikmati kesedapan yang dilanda. Karmilah menurunkan punggungnya lagi. Batang Rahim semakin menghilang seolah ditelan pantat Karmilah.
Karmilah mula naik turun punggungnya diiringi dengan bunyi erangan dari Rahim dan juga Karmilah. Dalam aksinitu mulut Rahim telah menghinggap pada beberapa tempat di tubuh Karmilah. Bibir,pipi, leher dan tetek Karmilah semua dilumat oleh mulut Rahim. Rahim ingin meningkatkan lagi irama permainan mereka merangkul punggung Karmilah dan terus berdiri dengan batang Rahim masih di dalam pantat Karmilah. Rahim lalu mendukung Karmilah ke dalam biliknya dan terus menuju ke katilnya.
Tubuh Karmilah diletak secara perlahan ke atas katil dan kepalanya direhatkan atas bantal. Rahim menarik coli Karmilah yang kini hanya terjuntai dan mengalih tudung labuh Karmilah ke atas mendedahkan tetek Karmilah yang lebih besar dari tetek isterinya.
Rahim mulakan ramasan tusukan demi tusukan pada pantat Karmilah. Tetek Karmilah bergoyang dengan setiap tusukan. Rahim meningkatkan rentak tusukannya hingga akhirnya tak dapat bertahan lagi.
"Ahhhhh" erang Rahim apabila dia melepaskan air maninya ke dalam pantat Karmilah. Rahim membiarkan batangnya di dalam pantat Karmilah untuk beberapa minit sebelum mengeluarkannya.
"Sangat best kerjakan awak Karmilah nanti kita buat lagi k.." besok Rahim sebelum beredar membersihkan diri. Karmilah pula terbaring disitu tercungap-cungap masih tidak percaya apa yang terjadi.
2 jam kemudian Karmilah mula tersadar. Rupanya dia tertidur setelah beraksi dengan Rahim. Efek ubat perangsang yg diberi sudah habis. Karmilah merasa menyesal dengan perbuatannya. Buat masa yang sama dia tahu yang dia juga menikmati dirinya disetubuhi oleh Rahim. Namun yang masih jadi tanda tanya ialah dimana Nur sekarang. Tak kan sampai sekarang masih tidak tiba. Karmilah membuka tudungnya lalu membalut dirinya dengan selimut dan berjalan keluar dari bilik.
"Rahim, awak jahat rogol saya" kata Karmilah apabila melihat Rahim sedang duduk di sofa sambil menontot televisyen dalam keadaan bogel.
"Karmilah dah bangun pun..biar betul saya rogol. Karmilah yang datang kat saya."
"Mana Nur, saya nak bagi tahu semua ini"
"Hahaha Nur yang rancang ni semua.. saya tahu apa dah jadi kat rumah ni. Jadi untuk berlaku adil Nur bagi saya peluang bersama Karmilah. Ala Karmilah macam tak pernah curang je."
Wajah Karmilah merah padam mendengar kata kata Rahim. Perasaan marah campur malu dilandanya.
"Dah lah tak yah fikir banyak. Sekarang Karmilah enjoy je bersama saya. Lepas tu pandai pandai lah settle dengan Nur".
Mendengar kata kata tersebut Karmilah terus menjatuhkan selimut mendedahkan tubuh bogelnya lalu bergerak menuju ke arah Rahim dengan cara menggoda.