12. Pertemuan Sahabat

5.1K 57 3
                                    

Nur termenung bersendirian di sebuah kafe sambil memikirkan tentang rancangannya terhadap Karmilah. Mungkin ini kali terakhir mereka bertemu sebagai sahabat namun apa kan daya demi menyelamatkan rumah tangganya. Nur menyesal menghubungi Farhan pada hari itu. Namun apabila fikir balik tentang perkara2 yang dilakukannya bersama Farhan dan juga Karmilah terukir satu senyuman dibibirnya. Macam seronok gitu skandal dan buat aksi lesbian dengan sahabatnya.

"Assalamualaikum" terdengar satu suara mengejut Nur dari lamunannya.

"Waalaikumsalam eh Karmilah bila sampai sorry tak perasan" kata Nur sambil mendongak kepalanya.

"Ish awak ni termenung jauh nampak rindu Farhan ke?? Atau rindu tetek saya" usik Karmilah sambil menolak dadanya kehadapan menonjolkan bentuk buah dadanya dari luar tudung dan jubahnya.

Nur dan beberapa orang sahabatnya membuat rancangan untuk berjumpa setiap berapa bulan. Dalam kumpulan termasuk Karmilah, Masturah dan dua lagi ustazah. Mereka semua dulu mengajar di tempat yang sama namun kini sudah berpindah kecuali satu.

Kini sudah 2 minggu adegan threesome antara Nur, Karmilah dan Farhan di rumah Nur. Masing masing tidak berjumpa sejak hari tu semua sibuk dengan hal masing.

"Ah ah.. rindu dengan tetek awak lah." Usik Nur sambil mengeyit mata.

"Betul ke nak lepas ni kita cari spot nak leh ajak yang lain sekali."

"Awak ni nakal ar..." Nur menggigit bibir bawah bayangkan cadangan Karmilah. "Kita tgk lepas macam mana lepas kita makan nanti."

"Nur rasa rasa Masturah tahu tak tentang aktiviti Farhan dengan kita" tanya Karmilah.

"Rasa tak kot takkan lah Farhan nak bilang bakal kakak ipar dia. Nanti kena paksa putus dgn Mardhiah"

"Mungkin Farhan dah kerjakan dia tak"

"Eh eh sampai ke situ pula. Tapi Nur nak tahu juga. Apa kata kita pancing dia. Nissa pun datang lambat sikit jadi ada masa nak tanya dia." Cadang Nur.

"Tapi macam mana eh Nur nak pancing dia" tanya Karmilah. Nur pun mengeluarkan telepon bimbitnya dan memainkan satu video dan menunjukkan pada Karmilah.

Karmilah terperanjat melihat video dirinya sedang memberi blowjob kepada Farhan dengan tangannya terikat. Nur pun picit next dan menunjukkan video Farhan sedang menghenjut Karmilah di atas katilnya.

"Woah ada rekod rupanya. Leh send saya tak and plsss jangan sebarkan" pinta Karmilah

"Jangan risau ini untuk saya je. Kalau sorang kat rumah tengok video sambil onani"

"Woah bangga saya dengar awak onani dengan video saya. Takpe lepas ni saya kasi habuan istimewa".

"Ahh itu pun Masturah"

Masturah tiba memberi salam dan terus duduk bersebelahan Karmilah.

"Nyari kita 3 orang je ke?" Tanya Masturah pada yang lain.

"Nissa kata dilambat sikit dia teman maknya gi jumpa doktor. Hafizah pula tak dapat datang ada hal sikit" Karmilah menerangkan pada Masturah.

"Kalau gitu nak order dulu ke nak borak dulu" tanya Masturah

"Kita berborak dulu ar. Tak best ar nanti Nissa dtg kita dah kenyang."

Mereka pun berborak seperti biasa. Sambil berborak mata Nur dan Karmilah sering melirik mata sesama mereka untuk memulakan topik.

"Mas pernah terfikir nak makan luar" tanya Karmilah ingin memancing Masturah.

"Makan luar?" Tanya Masturah yang keliru dengan soalan Karmilah.

"Ala macam tak faham skandal" Nur menyampuk.

"Oooooh tuu. Takde lah." Jawab Masturah

"Tapi nak tak?" Tanya Karmilah sambil memberi senyuman nakal pada Masturah.

"Ish korang ni tanya tu pula, ni korang macam dah pernah makan luar ke?"

"Saya pernah sekali tu pun kongsi dengan Nur. Nur yang dah makan banyak" Kata Karmilah. Nur mencubit lengan Karmilah secara gurau.

"Kira korang kongsi skandal dalam satu masa?" Tanya Masturah. Wajahnya mula merah memikirkan kejadian dua minggu lalu di mana dia kongsi Farhan bersama adiknya. Masturah mula rasa pantatnya semakin hangat.

"Ah ah kita kongsi pastu kita buat hubungan lesbian sekali... Itu namanya Threesome" Karmilah menjelaskan pada Masturah. Nur hanya berdiam wajahnya pun merah sambil menggigit bibirnya.

"Ni saya kenal tak? Tanya Masturah. Karmilah tanpa mengata pape mengalih pandangan ke arah Nur. Nur pun mengeluarkan telepon bimbitnya dan menunjuk Masturah video di mana Karmilah dihenjut oleh Farhan. Tapi dari video tersebut dapat memastikan siapa yang terlibat kerana Nur mengambil video secara sembunyi sembunyi dan jarak jauh. Walaupun tak kenal siapa di dalam video, Masturah mula rasa terangsang melihat video itu.

Melihat Masturah masih lagi tak dapat mengecam siapa di dalam video itu, Masturah. Nur mengambil telepon bimbitnya lalu menunjuk Masturah wefie bogel dirinya bersama Karmilah dan Farhan. Masturah terperanjat melihat gambar itu. Dagunya jatuh dengan mulut ternga-nga besar.

"Woah korang dua dah dapat rasa Farhan." kata Masturah yang masih lagi tak percaya gambar itu. Buat masa yang sama merasa cemburu kerana dia juga menginginkan nikmat bersama kekasih adiknya.

"Mas nak juga ke, Nur leh tolong uruskan" kata Nur sambil memberi senyuman nakal kepada Masturah.

"Sebenarnya, saya dah dapat sikit. dapat hisap je...." jawab Masturah.

"Woah kalau gitu tinggal lagi satu langkah je lah dah dapat sepenuhnya. Kalau Mas nak kita leh threesome" kata Karmilah

Belum sempat Masturah nak menjawab, Nissa tiba dan memberi salam. Ke tiga mereka terperanjat kerana asyik dalam perbualan mereka hingga tidak perasan Nissa tiba. Ke tiga mereka menjawab salam dan lalu Nissa pun duduk antara Nur dan Masturah. 

"Korang bual apa ni... topik macam gerek je. Saya sampai dengar ada perkataan threesome. Share lah dgn saya.."

"Kita tgh bual topik berskandal den kita share skandal kita.. tu namanya threesome." jawab Masturah.

"Ish korang ni dah kahwin nak skandal pula patut kasi saya yang single ni sikit" kata Nissa mengusik yang lain. Nissa adalah yang paling muda di kalangan mereka dan dia juga yang masih belum berkahwin. Bukan kerana tiada calon tetapi lebih menumpukan pada peningkatan diri dan juga menjaga ibunya. Namun walaupun begitu Nissa tetap seorang manusia yang mempunyai nafsu dan ingin juga merasa nikmat hubungan bersama lelaki. 

"Dah lah korang, saya dah lapar ni jom kita order" kata Nur memutuskan topik perbualan. 

Sepanjang mereka makan bersama banyak perkara diperbualkan seperti tempat kerja mereka dan kenangan manis di tempat kerja lama. Namun Nur, Karmilah dan Masturah semua berhati hati tidak menyebut nama Farhan di hadapan. Walaupun mereka menikmati aksi aski bersama Farhan namun mereka tahu perkara itu tidak elok dan tidak mahu Nissa terjerumus dalam kegiatan mereka. 

Setelah makan, mereka pun beredar dari situ kerana semua ada urusan masing masing. Masturah menuju ke tempat letak kereta sebab dia memandu pada hari itu. Oleh kerana rumah Nissa berdekatan Masturah ajak Nissa tumpang sekali. Nur dan Karmilah pula menuju ke tempat menunggu teksi.

"Karmilah, baju awak dah basuh mungkin besok kering. Nanti bila awak free datang lah ambil kita leh lunch sama sama"

"Ok saya rasa lusa lah saya datang."

Setelah itu mereka bersalaman dan berpelukkan lalu menaiki teksi masing. Di dalam teksi Nur menghangtar satu pesanan whatsapp pada Rahim.

Abang, Karmilah akan datang rumah kita lusa.

Sementara itu setelah Masturah menghantar Nissa ke rumahnya, Masturah menghantar pesanan whatsapp kepada Farhan

Tak sangka awak dah rasa tubuh 2 ustazah sebelum. 

Tanpa menunggu lama Masturah pun menerima balasan whatsapp dari Farhan. 

Cemburu ke ustazah, kalau nak saya pun nak cuma cari tempat dan masa

Issh nakal eh awak. Tak cukup dengan Mardhiah. Baiklah awak cari tempat yang sesuai dulu baru kita tentukan masa...

Permainan ErotisWhere stories live. Discover now