10. Bertiga tigaan

8.1K 79 0
                                    

"Tolong stooop.... Saya serahkan tubuh saya..."

Kata kata Karmilah bagaikan irama muzik pada telinga Farhan hinggakan dia tersenyum dari telinga ke telinga.

"Karmilah nak di rogol atau relakan diri" tanya Farhan dengan nada mengusik.

"Jangan rogol saya... saya relakan diri untuk awak" Jawab Karmilah yang kini dalam keadaan lemah dan pasrah atas situasinya. Nur pun berdiri dan menghampiri Karmilah dengan sebuah kunci di tangannya untuk membuka gari di tangan Karmilah dan juga ikatan pada tubuh Karmilah. Karmilah pun merasa lega setelah ikatan dan gari dilepaskan. Namun dia tahu dia tahu seksanya belum habis lagi. Karmilah membuat keputusan untuk merelakan apa yang akan terjadi dan mungkin menikmatinya.

"Sekarang awak nak saya buat apa?" tanya Karmilah yang sedang berdiri berhadapan Nur dan Farhan.

"Awak bogelkan diri awak dan baring atas katil saya. Terserah pada Farhan nak lakukan apa2 dengan awak." jawab Nur sambil mengenyit mata pada Farhan. "Saya kali ini akan jadi penonton saya"

Karmilah pun menurut kata kata Nur bermula dengan tudung labuh yang dipakainya. "Jap saya nak amek gambar sebagai kenangan dan bahan lancapan untuk saya. Jgn risau rahsia Karmilah rahsia saya." Karmilah pun meneruskan membuka pin pada tudung labuh nya dan akhirnya tudungnya terlepas dan jatuh ke lantai. Karmilah melepaskan ikatan rambutnya dan mengoyangkan kepalanya hingga rambutnya jatuh hingga ke paras pinggangnya.

Karmilah mula menarik blousenya ke atas. Wajah Farhan menunjukkan keghairahannya. Karmilah hentikan perbuatannya saat pusatnya baru kelihatan. "Farhan nak tolong saya" kata Karmilah sambil memberi senyuman nakal pada Farhan dan mengeyit mata. Farhan tak teragak agak mendekati Nur dan terus menggengam bahagian bawah baju Nur dan menarik bajunya ke atas dibantu oleh Karmilah. Tetek Karmilah kini terpampun dibaluti dengan coli yang sangat seksi bercorak lace dan berwarna hitam. Setelah terlepas blouse Karmilah, dengan serta merta Karmilah merangkul tengkuk Farhan dan mencium bibir Farhan. Sikap Karmilah berubah dari pasrah ke rela sekarang sedang ghairah. Farhan pula membalas dengan ciumannya sendiri sambil satu tangan meramas rambut Karmilah dan satu lagi meramas punggung Karmilah. Farhan dapat merasakan tetek Karmilah ditekankan pada tubuh bogelnya. Ciuman antara Karmilah dan Farhan semakin rakus.

Tanpa pengetahuan sesiapa Nur sedang merakam segala aksi antara Farhan dan Karmilah di telepon bimbitnya. Nur juga sedang merasa keghairahan yang membuak tapi memilih untuk menahan diri dari menggangu aksi mereka. Tangan kanan Nur kini dimasukkan ke dalam pantiesnya dan mula melakukan aksi onani. Farhan dan Karmilah pula sedang asyik bermain lidah. "Errrmm...ermmm" kedengaran bunyi erangan keluar dari mulut Farhan dan Karmilah. Namun Farhan tidak berasa puas dengan hanya bermain lidah. Kedua tangan Farhan kini berada di punggung Karmilah dan terus mengangakatnya. Karmilah secara instinct mengakang kakinya dan membalut tubuh Farhan. Tanpa hentikan permainan lidah mereka, Farhan mendukung Karmilah ke katil dan pelan pelan meletakkannya di atas.

Bibir Farhan bergerak dari bibir Karmilah kepada lehernya. Farhan mulakan jilatan dan ciuman sambil kedua tanggannya meramas-ramas tetek Karmilah. "Ahhhhh".. desah Karmilah kesedapan menerima jilatan dari Farhan. Farhan mengangkat kepalanya dan diletakkan pada tetek Karmilah dan mula menciumnya dari luar coli. Farhan tidak mahu melepaskan coli Karmilah kerana dia ada rancangan nakal yang lain.

Tangan Farhan meraba bahagian kelenkang Karmilah mencari butang dan zip seluarnya. Farhan berjaya melepaskan butang dan menurunkan seluar Karmilah secara pelan hingga ke paras lutut. Farhan kini dapat merasakan paha gebu Karmilah tanpa sembarang lapisan kain.

Farhan bangun dari katil berdiri pada hujung kaki Karmilah. Dengan pantas Farhan menarik seluar Karmilah melepasi kakinya. Karmilah kelihatan sungguh menggiurkan dengan hanya coli dan panties keduanya berwarna hitam yang bercorak lace. Farhan mengambil telepon bimbitnya untuk mengambil gambar Karmilah dalam keadaan begitu.

Permainan ErotisWhere stories live. Discover now