Chapter 17 - Sirus Pt. 1

11 0 0
                                    

Sirus hums peacefully to herself as she walks with Lucas to his room, once they were inside the room she looks around before closing the door behind her.

' ' 𝐒𝐨. . .𝐲𝐨𝐮 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐞 𝐡𝐮𝐡 ? 𝐋𝐨𝐨𝐤 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐜𝐮𝐭𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐥𝐥 𝐛𝐮𝐭 𝐈 𝐝𝐨𝐧𝐭 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐟𝐞𝐞𝐥 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐚 𝐰𝐨𝐦𝐚𝐧 𝐈 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐦𝐞𝐭. ' '

She immediately frowns, raising her brow as she cocks her hip off to the side. ' ' іs 𝗍һᥲ𝗍 s᥆ ? ' '

' ' 𝐈'𝐦 𝐬𝐮𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭- ' '

Sirus placed her hand against his cheek as small digital lines started to crawl onto his skin from her finger tips. ' ' һᥲ᥎ᥱᥒ'𝗍 ᥡ᥆ᥙ ᑲᥱᥱᥒ іᥒ ᥣ᥆᥎ᥱ ᥕі𝗍һ mᥱ sіᥒᥴᥱ ᥕᥱ mᥱ𝗍 ᑲᥲᥴk іᥒ sᥴһ᥆᥆ᥣ ? ~ ' '

Lucas' eyes gently turned a purple and blue color for a moment before reverting back to the normal grey color. ' ' 𝐈. . .𝐔𝐦. . .𝐇𝐚𝐡𝐚. . .𝐲𝐞𝐚𝐡 𝐭𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭. . . ' ' He slowly nuzzled up against her hand with a smile gently forming along his lips. ' ' 𝐒𝐨𝐫𝐫𝐲. . .𝐧𝐨𝐭 𝐚 𝐜𝐥𝐮𝐞 𝐡𝐨𝐰 𝐈 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐟𝐨𝐫𝐠𝐨𝐭𝐭𝐞𝐧 𝐬𝐮𝐜𝐡 𝐚 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠. . . ' '

' ' і𝗍's ᥲᥣrіgһ𝗍 ᑲᥲᑲᥡ ~ і 𝖿᥆rgі᥎ᥱ ᥡ᥆ᥙ ~ ᥒ᥆ᥕ ᥴ'm᥆ᥒ. ᥡ᥆ᥙ ᥒᥱ᥎ᥱr 𝗍᥆ᥣძ mᥱ mᥙᥴһ ᥲᑲ᥆ᥙ𝗍 ᥡ᥆ᥙr 𝖿rіᥱᥒძ sᥲsһᥲ ᥡ᥆ᥙ kᥒ᥆ᥕ ! s᥆ ᥴ'm᥆ᥒ sᥕᥱᥱ𝗍іᥱ, і𝗍's ᥲ ᥣі𝗍𝗍ᥣᥱ rᥙძᥱ 𝗍᥆ ᥒ᥆𝗍 𝗍ᥱᥣᥣ mᥱ ᥲᥣᥣ ᥲᑲ᥆ᥙ𝗍 ᥆ᥒᥱ ᥆𝖿 ᥡ᥆ᥙr ᑲᥱs𝗍 𝖿rіᥱᥒძs ! ' '

' ' 𝐒𝐚𝐬𝐡𝐚 ? 𝐘𝐞𝐚𝐡 𝐨𝐟 𝐜𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞. 𝐈'𝐯𝐞 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐧 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥. 𝐁𝐮𝐭, 𝐟𝐨𝐫 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐬𝐨𝐧 𝐬𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐫𝐞𝐦𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫 𝐦𝐞. ' ' Lucas frowns looking off to the side

' ' ᥲᥕᥕᥕ mᥡ ⍴᥆᥆r ᑲᥲᑲᥡ. . .і𝗍's ᥲᥣrіgһ𝗍. і'm sᥙrᥱ 𝗍һᥱrᥱs ᥲ rᥱᥲs᥆ᥒ ᥕһᥡ sһᥱ ᥴᥲᥒ'𝗍 rᥱmᥱmᑲᥱr ᥡ᥆ᥙ ~ ᥒ᥆ᥕ ᥴ᥆mᥱ ᥆ᥒ sᥕᥱᥱ𝗍іᥱ, 𝗍ᥱᥣᥣ mᥱ ᥕһᥲ𝗍 ᥡ᥆ᥙ ძ᥆ kᥒ᥆ᥕ ᥲᑲ᥆ᥙ𝗍 һᥱr ~ ' '

' ' 𝐖𝐞𝐥𝐥. . . 𝐖𝐞 𝐚𝐫𝐞𝐧'𝐭 𝐞𝐧𝐭𝐢𝐫𝐞𝐥𝐲 𝐬𝐮𝐫𝐞 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐞𝐫 𝐨𝐯𝐞𝐫𝐝𝐫𝐢𝐯𝐞 𝐢𝐬 𝐜𝐚𝐩𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐨𝐟. 𝐁𝐮𝐭 𝐰𝐞 𝐝𝐨 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐜𝐨𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐡𝐞'𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐉𝐚𝐤𝐞 𝐂𝐲𝐛𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐡𝐞𝐫 𝐨𝐯𝐞𝐫𝐜𝐡𝐚𝐫𝐠𝐞 𝐦𝐮𝐬𝐭 𝐛𝐞 𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐫𝐨𝐧𝐠𝐞𝐬𝐭 𝐨𝐮𝐭 𝐡𝐞𝐫𝐞. 𝐎𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐬𝐡𝐞'𝐬 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐚 𝐧𝐨𝐫𝐦𝐚𝐥 𝐠𝐢𝐫𝐥. ' '

' ' һm һm ~ 𝗍һᥲᥒks 𝖿᥆r 𝗍ᥱᥣᥣіᥒg mᥱ sᥕᥱᥱ𝗍іᥱ ~ ' ' Sirus leans up planting a gentle kiss against his cheek. ' ' ᥲᥒᥡ𝗍һіᥒg ᥱᥣsᥱ і sһ᥆ᥙᥣძ kᥒ᥆ᥕ ? ~ ' '

Lucas thinks for a moment before shaking his head. ' ' 𝐍𝐨𝐭 𝐨𝐟𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐨𝐩 𝐨𝐟 𝐦𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐧𝐨. ' ' He gently placed a kiss against her cheek with a small smile. ' ' 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐞𝐥𝐬𝐞 𝐈 𝐜𝐚𝐧 𝐝𝐨 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐞𝐚𝐫 ? ' '

Hacker's EuphoriaWhere stories live. Discover now