6)

126 4 1
                                    

V tom si sadol ku mne, chytil moju dlaň a pozrel sa mi hlboko do očí. Môj žalúdok išiel vybuchnúť od šťastia. Už som len chcela cítiť jeho dotyk pier s tými mojimi. Začal sa približovať, no v tom prehovoril : "Myslím to s tebou vážne, neťahám ťa za nos." Ako toto povedal, horela som šťastím. Ale na druhej strane, to bolo skoro. Bojím sa ešte. Nemám dostatok dôvery. Ale keď ten chlapec také divy so mnou robí, že by som sa mu hneď hodila do náručia. Ježiš tie moje myšlienky. "Chápem" odvratila som zrak a pozrela sa do zeme. Bruškom prsta mi nadvihol bradu a zase jeho nádherné orieškové oči, hladeli do mojich. Už len pri jeho pohlade ma dostával. Ale nie. Musím to zatial vydržať. "Neboj sa" prehovoril a zároveň sa usmial. "Daj mi čas prosím" povedala som neisto a jemne vytrhla moju dlaň z jeho. Zahladela som sa do jeho očí a čakala čo povie. "Dám" usmial sa a medzi prsty chytil môj pramienok vlasov a pohladil. Ja som sa len usmiala. S chuťou sme sa pustili do toho užasneho jedla a rozprávali sme sa. Skôr spoznávali. "Už je čas ísť" povedala som so smiechom. Mali sme len jednu flašu vína, ale keby nás niekto videl, pomyslel by si že máme ich v sebe aspoň 5. Bolo mi s ním super. Postavila som sa a išla sa obuť. On si na seba obliekol koženku a obul si svoje Vansy. Otvoril mi dvere a odomkol auto. Ja som sa pousmiala a otvorila dvere. Sadol si do auta a naštartoval. Nebránila som sa v tom aby ma hodil domov. Bolo to zlaté. O necelých 10 minút sme boli pred mojím domom. "Bolo mi s tebou fajn" povedal a usmial sa. "Napodobne" prehovorila som. Zrak som odvrátila do zeme. V tom sa začal ku mne približovať až bol perami pri mojom líci. Nášpulil pery a pobozkal mi líce. Moje lícia naberali ružovkaskú farbu a usmiala som sa. Vystúpila som z auta a povedala. "Ahoj". "Ahoj" povedal milo a zakýval mi. V tom dupol ja plyn a už ho bolo vidieť v dialke ako sa stráca. Ja som v strede ulice stála a rozmýšlala o dneskajšku a usmievala som sa ako blázon. Otvorila som dvere a vošla dnu do domu. Vyzula som sa a išla do svojej izby. Dala som si uvoľňujúcu teplú sprchu a zalahla do postele. Zhasla som svetlo a zaspávala som s mojimi myšlienkami. Nič nové ..

*Z pohladu Lukáša*

Ráno som vstal s myšlienkami na ňu. Chcem ju ale, musim jej dať čas. Ako sama povedala. Dal som sa dokopy a zavolal som jej, či sa nechce stretnúť. Dohodli sme sa o 12 na obed. Kedže nieje škola. Bolo 11 a ja som sa rozhodol vyvenčiť mojho psa Marlieho. Biely labrador. Milujem tých psov. Zapol som ho na vodítko a vyrazil do ulíc. Zapol som si pesničky na sluchadla a kráčal. Boli sme skoro pred parkom. V dialke som videl môjho kamoša s jeho babou asi. "Čau brácho" zakričal na mňa. "Čaute" povedal som im. Baba bola štíhla, blondína na vysokých podpedkoch a bola sexy. Ale na Lucy nemá. Max (kamoš) na mňa zvlašte pozeral ale po chvíli prestal. "Toto je Nicol. Moje dievča" povedal a chytil ju za zadok. "Teší ma " povedal som a ona sa usmiala. Bolo to ťažke uveriť, že Max ma babu. On držanie za ruky, prechádzky, spoločné večere nepoznal. Stále si chytil jednu babu na jednu noc. Potom s ňou nič nechcel mať. Ale ľudia sa menia. Pokecali sme si chvílu a ja som už išiel domov. Stále som na Lucy myslel. Prišiel som domov, Marlieho som pustil a naparfemoval som sa kusok. Zobral som kluče od auta a naštartoval.

*Z pohladu Lucy*

Nachystaná som sa posledný krát pozrela do zrkladka a išla som. Zamkla som dvere a pozrela sa naokolo. V diaľke som zbadala Lukyho auto. Zastavil pred mojim domom. Vyceril na mňa tie jeho biele zuby , z ktorých išiel ten najkrajší úsmev. Až som sa musela usmiať. Určite som vyzerala ako cvok. Otvoril okno a pozrel na mňa. "Ahoj kráska, nastúp si" povedal a žmurkol na mňa. Moje srdce srašne rýchlo bilo a začala som sa červenať. Ten chlapec ma priam ovláda. Usmiala som sa a nastúpila som si. "Dnes ti to pristane." povedal a bruškami prstov mi pohladil líce. "Ďakujem" povedala som a pozrela som sa konečne do tých jeho dokonalých očí. Kývol hlavou a letmo sa usmial. Naštartoval auto a za necelých 10 minút sme boli pri reštaurácii. Sadli sme si a čakali na jedlo, ktoré bolo už objednané. "Tak ako?" opýtal sa ma. "Čo ako?" jemne som sa zasmiala a preplietla som si ruky. "Ako sa máš?" zasmial sa a nadvihol jedno obočie. Ja som taká hlúpa. Ale keď on je tak užasny. Chcem ho. Poviem mu to. Joj veď už dobre mysleľ moja. Som zvlaštna. "Ehm, dobre a ty?" povedala som zahambene a on sa len zasmial. "Super, keď si tu ty" pozrel na mňa. Chcela som niečo povedať no zazvonil mi mobil. "Prepráč" povedala som a chytila mobil do ruky a išla na WC. Pred dverami som mala v pláne dvihnuť hovor no nevyšlo. Moja kamoška Miša zrušila. Zavolám jej neskôr. Chcela som odísť ale v tom som sa zrazila s jedných chalanom. Pozrela som sa na ňho a zastavil sa mi dych. Chalan bol kusok vyžší ako ja. Mal orieškové oči. Plné ružovo červené pery, vyrazné lícne kosti, vlasy dokonalo vyčesané do hora. Oblečené mal tielko, cez to reťaz. Vypracované ruky a sem tam nejaká kerka. Nohavice/Tepláky spadnuté pod zadkom a biele Converse." P-Prepáč" vyšlo zo mňa. "V pohode babe" povedal a ja som prehltla guču slín. Bola som zase na odchode no jeho studená dlaň sa dotkla môjho rozpaleného ramena. "Počkaj" povedal chraplavým sexy hlasom. Zastavila som sa a otočila. "Ako sa voláš?" spýtal sa. "Lucy" povedala som zahambene. "Ja som Daniel" usmial sa na mňa a mne sa podlamovali kolená. Pustil jeho dlaň a išiel preč. Toto čo bolo? Pokrútila som hlavou a išla ku stolu. Usmiala som sa na Lukyho a on už na mňa čakal s jedlom. Dojedli sme a potom sme išli sa prejsť do parku. Občas moja myseľ prebehla k Danielovi ale chcem Lukyho. Sadli sme si na lavičku. "Tak ako si sa rozhodla?" spytal sa ma a jeho pohlad smeroval do mojich očí. "Nepotrebujem viac času" povedala som a pobozkala som ho. Ano, spravila som to. Cítila som ako sa usmial a prehĺbil bozk. Moje ruky držali jeho vlasy a krk. Zase jeho držali moj bok a lícnu kosť. Začal pomaly perami hýbať ale v tom...

Tak a je tu ďaľšia časť :) Síce nieje tam 10 vote ale už som chcela napísať :) Dúfam že sa páčila, ak áno dajte vote. Za 10 vote napíšem pokračovanie :) :*

Just a Dream [SK]Where stories live. Discover now