V tom sa odtiahol a usmial sa mňa. Ja som mu úsmev opätovala. "Už musím isť, zajtra máme v škole festival. Idem ho pripraviť." zasmiala som sa. Nahodil Puppy Face a tvaril sa smutne. Ja som mu len vlepila pusu na pery a chytila ho za ruku. Ruka v ruke sme prešli k jeho autu. Nastupili sme a za 10 min som bola doma. "Ďakujem za krásny deň kráska" povedal. "Ja tiež" usmiala som sa a v tom ma pobozkal. Vystupila som z auta a zakývala som mu. Zakýval späť a odišiel. Ja som vošla do domu a dala sa do kopy. Zbalila som si veci a išla spať.
*Ráno*
Zobudila som sa na zvuk môjho budíka. Vstala som a dala som sa dokopy. Po 10 minútach som sa išla obliecť. Dala som ma seba čierne legíny, crop top, vansy a išla som. V škole som bola za necelých 20 minút. Nešla som autom. Vonku sa už chystali veci. "Ahooj Lucy" zakričala na mňa Mery s plnými rukami. "Ahooj" povedala som jej a objala som ju. "Poď, už toto na teba čaká" zasmiala sa a ukazala mi kopu papierov a nadpisov, ktorú musím zavesiť pred školu. Vzdychla som a zobrala som si to do rúk a začala. Lepila a vešala som papiere no v tom som zbalada povedomého chalana. Daniel. Zase bol tak oblečený len mal viac reťazí okolo krku ako včera. Tak som sa zadívala až mi spadli tie papiere. "Ahoj babe" pozdravil sa mi a ja som nevedela čo mám povedať. "A-ahoj" povedala som. Až mi spadol z rúk ten papier. No super. Prišiel ku mne bližšie. Moj nos sa skoro dotkol s tým jeho. Srdce sa mi rozbuchalo a dych priam zastavil. Jeho ruka sa dotkla môjho boku a oprel ma o dvere. Cela bez seba som nevedela čo mám čakať. Bol tak isto blízko ako predtým, už som čakala že ma pobozká ale on sa len usmial a zo zeme zdvihol ten spadnutý papier. Mne sa ulavilo, také napetie som ešte nemala. "Zlakla si sa?" prehovoril so smiechom. "N-nie" zakoktala som. Bože ja nedokažem normálne rozprávať. Ved je to obyčajný chalan. Ano obyčajny Lucy. "To vidím princezná" povedal a zasmial sa. Tak toto som už vôbec nepochopila. "Prečo ma tak voláš?" spýtala som sa a nadvihla obočie. "Nemožem?" pokrčil ramenami. "Nie" surovo som povedala a odstrčila som ho na bok a kráčala k ostatným. V dialke som videla kráčať Lukyho. Záchrana. Zakývala som mu a on mne tiež. "Ahoj kráska" povedal a ruky si obmotal okolo môjho pásu a pobozkal ma na pery. Nič som nepovedala len som mala dlaň na jeho líci a druhá vysela za krkom. Po chvíli som sa odtiahla a povedala "Ahoj" usmiala som sa. Chytil ma za ruku a kráčali sme do školy.
*Z pohľadu Daniela*
Videl som ju, ako odchádzala k ostatným a potom ju tam nejaký chlapec chytal a bozkával. Uškrnol som sa nad myšienkou ,ktorá sa pred chvílou stala. Ja dostanem každé dievča do rozpakov. Prestúpil som na túto školu, ona to ani nevie. Ja ju dostanem, je sexy. Prišiel som z malého mesta z US. Teraz v Atlante je to zvláštne ale hneď si zvyknem. Som iný. Môj svet sú baby, chlast a poriadne žúrky. Z vrecka som si vytiahol cigaretu a zápalil ju. Myslel som na tu babu. Lucy presne. Kráčal som k stanici od Metra, aby som sa dostal domov. Po pár minutách som tam bol. Zaplatil som si lístok a už som len čakal na metro. Keď prišlo, sadol som si a počuval hudbu. Pozeral som von oknom, ako sa mi stráca krajina okolo mňa. Neviem prečo na ňu myslím, keď ja a láska to nieje tá pravá kombinácia. Ja niesom na vzťahy. Ale to je jedno. Došiel som domov a išiel von a kamošmi. V parte máme aj baby, ktoré sú fájn len niekedy sú otrvané. Išli sme do nejakého dobrého klubu a poriedne to tam roztočilu. Vošli sme dnu, obsadili sme si box a hneď objednali niečo tvrdšie na nakopnutie. Smiali sme sa a úživali sme si život. Keď hrala dobrá hudba, vyšli sme na parket a tancovali s babami. Dnes som nemal chuť nejakú zbaliť. Myslel som na Lucy. Tak som sa pobral po 2 hodinách domov.
*Z pohladu Lucy"
Dnes je ďalší nudný deň v škole. Vstala som z postele a spravila si rannu hygienu, obliekla sa a najedla. Po pol hodine som sa vybrala z domu. Bola som už pred školou a o zábradlie sa opieral povedomý chalan. Daniel. Kto iný. Vlasy pre zmenu padnuté do tváre, oči mu svietili ako vždy a mal na sebe mikinu a rifle spadnute pod zadok a Supry. Zahryzla som si do pery a ani som netušila, že sa práve pozrel mojim smerom. Uškrnul sa. Do pekla s ním. Kráčal ku mne. "Ahoj princezná" pozdravil sa mi. Ignorovala som ho. Išla som dnu do školy. Počula som ako kráča za mnou. "Hej počkaj" povedal a chytil ma za rameno a otočil. "Čo chceš?!" sykla som a prevrátila očami. "Ty si si nevšimla? Som tvoj nový spolužiak" smial sa ako slniečko na hnoji. "Čo si?!" prekvapene som zakričala. Pár ludí sa otočilo ale to ma nezaujímalo. "Dobre si počula." uškrnul sa a išiel do NAŠEJ triedy. S nechuťou som si sadla na svoje miesto. Vedla mňa sedel on. Ako vážne?! Hodina sa začala. No v tom..Po dlhej dobe nová časť :) Ak sa páči hoďte VOTE :) Ďakujem ^^