Z pohľadu Lucy:
Po pol hodine sedenia a rozprávania pri fontáne ma chytil Luky zas za ruku a ťahal ma do cukrárne oproti parku. Ako pravý gentleman mi otvoril dvere a ja som vošla dnu. Sadla som si k najbližšiemu stolu pri okne a pozerala sa von. ,,Nad čím tak premýšľaš?" opýtal sa ma ,, Nad ničím dôležitým" povedala som a usmiala sa na ňho. Po pár sekundách nato prišla čašníčka a objednali sme si. ,,Lucy?" opýtal sa kusok bojazlivo čo by som na ňho nepovedala. Chytil mi ruku a začal hovoriť: ,, No páčiš sa mi." Pozerala som na ňho ako na zázrak ale nič som nepovedala. Začal sa pomaly približovať a náhle boli jeho mäkke perry na tych mojich. Neopísateľní pocit. Ten pocit vo vašom bruchu stúpal a vy ste boli v 7-mom nebi. Odtiahol sa a ja som otvorila oči. Usmiala som sa na ňho. Ale vedela som že je to skoro si s ním začínať. ,, No Luky vieš, nepoznáme sa ešte tak dobre a možno by to chcelo ešte čas." povedala som mu chladnejšie a pustila pustila som mu ruky. On sa na mňa pozrel zúfalým pohladom a náhle sa pozrel von oknom. ,,Hm, tak dobre." povedal a a dopil posledný glg z jeho Frapuchina.
Z pohľadu Lukáša:
Po pár minutách len tak pozerania a sednia som chcel niečo povedať ale predbehla ma. ,,Asi by som už mala ísť" povedala. ,,Dobre tak poďme" povedal som. Ja sa jej len tak nevzdám. Zaplatil som a pobrali sme sa preč. Rozprávali sme sa po ceste k jej domov. Išiel som ju odprevadiť až domov. ,,Tak ďakujem za pekný deň"" povedala a usmiala sa na mňa. Ten usmev ma raz zabije. ,, Rádo sa stalo" povedal som a pobozkal do vlasov. ,,Ahoj" rozlúčila sa a zavrela za sebou dvere. Ako náhle som sa otočil uvidel som....
Ták a máte tu časť :) Viem je krátka ale teraz mam hrozne veľa učenia ale že ste to vy tak aspoň niečo :) Ak sa vám páčila a chcete ďaľšiu časť tak dajte 5 vote :)