Ráno som sa zobudila na zvonenie mojho mobilu. Mrzuto som sa posadila a zdvihla hovor. "Noo? " povedala sim rozospato. "Ehm, ahoj. To som ja Luky, zobudil som ťa?" opytal sa. "No , vlastne.., to je jedno. Koľko je hodín." zakoktala som sa. "Presne 11" povedal a ja som ihneď vstala z postele. "Ups. Už som hore." "Dobre, mohli by sme sa stretnúť?" navrhol. "Jasné, kde?" spytala som sa a prehrabla si vo vlasoch. "V parku o 12? Pozývam na obed." zamial sa. "Ok tak ja sa idem dať do kopy, ahoj" rozlucila som sa. "Ahoj". Vypla som hovor a zašla do kúpeľne. Urobila som rannú hygienu a išla sa prezliecť. Keď som bola hotová aspoň z časti išla som do kuchyne. Bola som doma sama pretože rodičia boli v práci a Josh vonku. Na kuchynskej linke boli položene waffle pre mňa. S chuti som ich ziedla a dala tanier do mýčky. Mobil som si dala do vrecka mojich šortiek. Obula som si Vansky a kráčala som k parku.
Po 10 minútach.
Konečne som tam prišla a uvidela Lukyho. Opieral sa o strom, ruky mal vo vreckach a mal taký 'sexy' výraz na tváry. Hneď keď ma uvidel sa usmial. "Ahoj. Dneska ti to pristane." žmurkol na mňa. Začala som sa červenať. "Ahoj, ďakujem" usmiala som sa a on ma len chytil za ruku a kráčal k fontáne. Bola som zarazená prečo ma chytil za ruku ale potom som to brala normálne. Sadli sme si k fontáne a rozpravali sa, skôr spoznávali.