Selam. Nasılsınız?
Bu hesap çok fazla boş durduğu için taslak da bulduğum hikayelerden birini yayınlama kararı aldım.
Umarım beğenirsiniz..
Vote verip yorum yaparsanız çok sevinirimm.
İyi Okumalar Dilerimm 🍫🍫🍫
★•★•★
Gözlerimi sıkıca yumdum. Bulunduğumuz arabanın havada süzüldüğünü hissedebiliyordum. En sonunda sert bir şekilde yere çarptık ve gerisi karanlık..
★•★•★
"Bebeğim uyan artık." Nergis'in sesiyle gözlerimi açtım. Nergis benim en yakın arkadaşımdı.
"Saat daha çok erken!"
"Saat 1 oldu! Film 2'de başlıyor! Geç kalmak istemeyiz değil mi?"
"Ahh! Pekâlâ!" dedim ve kendimi yere attım. Gözlerimi ovuşturdum. Bir kaç kere açıp kapattım. En sonunda kendime geldiğimde yerden kalktım.
"Hazırlan! Seni aşağıda bekliyorum." diyerek odadan çıktı Nergis. Bende yarım saat içinde hazırlandım.
Üzerime beyaz, kırmızı çiçekli, ince askılı ve kısa bir elbise giymiştim. Makyajıma da elbisem uyumlu olacak şekilde kırmızı yapmıştım. Saçlarımı da topuz yapıp önden bir kaç tutamı yüzüme bırakmıştım. Son olarak kırmızı topuklu ayakkabılarımı da giyip aşağı indim.
Nergis'te benim gibi giyinmişti. Tek bir farkımız vardı. O mavi olmuştu. Bir de saçlarını açık bırakmıştı.
Birbirimize bakıp gülümsedik.
"Hadi gidelimm." Nergis'in heyecanlı sesi tüm bedenimin mutlulukla dolmasını sağladı.
Nergis ve ben yaklaşık 2 yıl önce New York'a gelmiştik ve aynı evde kalıyor, aynı üniversiteye gidiyorduk. Bugünde dersimiz olmadığı için sinemeya gitmeye karar vermiştik.
Arabaya binip sinema salonuna doğru yola koyulduk.
"Sinemadan sonra ne yapacağız?" diye sordu Nergis.
"İnanki bende bilmiyorum. Akışına bırakalım!"
"Olur. Bu arada Alex'le kaç gündür konuşmuyorsun bir şey mi oldu?" Alex benim sevgilimdi... yani eski sevgilim.
"Ayrıldık... Benimle sadece eğleniyormuş. Ben sana demiştim zaten bizden olmaz diye. Zorlayıp durdun bir şans ver diye."
"Off boşver. Aptalın tekiydi zaten. Sen daha iyilerine layıksın."
"Biliyorum, bebeğim ama âşk bana göre değil."
"Yakında görücez." Nergis, sinisice sırıttı. Kesin bir şeyler planlıyordu, benim bir sevgilim olmasın için her şeyi deniyordu. Alexle de onun yüzünden sevgili olmuştm zaten fakat onu takmadım ve önüme dönüp yolu seyretmeye koyuldum. Bu arada arabayı Nergis kullanıyordu.
★•★•★
"Bu film çok kötüydü." dedim film salonundan çıkar çıkmaz.
"Kötü müydü? Saçmalama! Harikaydı! Ben bayıldım!"
"Zevksiz şey seni!.. Her neyse ben acıktım."
"Şurada güzel bir restorant var oraya gidelim."
"Baş üstüne efendim." dedim ve güldüm. 5 dakika kadar yürüdükten sonra Nergis'in bahsettiği lokantaya geldik. Bir masaya geçip siparişlerimizi verdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başka Bir Evrende
Fiksi Remaja"Başka bir evrende en güzel hâlinle sen hayata karış ben daha da biteceğim" ***** "Başka bir evrende tekrar beni bulabilir misin sevgilim?" "Seni ne olursa olsun bulurum. Benden kaçışın yok." dedi gülümsedi. Gözlerim beyaz dişlerine kaydı, ardından...