Umutsuz Bir Deneme

26 4 0
                                    

"Seung artık bırak şu boş denemeleri!"
"27 boş deneme yaptın yetmedi mi inandırmaya?"
~
Kafamda arkadaşlarımın ilk kez bu kadar sert oldukları bir şekilde benle konuşurken sarf ettikleri cümleler dönüyordu. Aslında haklılardı, 27 kez boşu boşuna umutlanmış bir şekilde denemiştim shiftingi.. Son bir denemeden zarar gelemez değil mi? Kendimi hafifçe yatağa bıraktım, rahat olduğumdan emin olduğum pozisyona gelip günlerdir denediğim shiftşngi denemeye başladım.
"1,2,3,4,5,6,..,10,...,20,..30.."

Gözlerimi açtım sanırım yine uyuyakalmıştım.. Gene başaramadım desene.. Dur bi dakika,

"LAN! BURASI NERESİ?"

"Senin burada ne işin var küçüğüm? Hiç bu evrene ait bir şeytan gibi değilsin."

Sesin geldiği yere döndüğümde karşımda kaslı, mavi saçlı biri duruyordu.

"NE ŞEYTANI LAN BEN İNSANIM!"

"Sen bu evrene nasıl geldin ufaklık? Hiç sana göre değil, tehlikeli bir evren burası. Şanslısın ki bugün iyi günümdeyim, yoksa ben diğer şeytanlara izin vermeden sana eziyet çektirirdim."

"NE! İNANAMIYORUM , BEN SHİFTİNGİ Mİ BAŞARDIM! BİLİYORDUM BUNU YAPACAĞIMI! BİLİYORDUM, HAKSIZDILAR!"

"Bir sakin olup bağırmayı keser misin ufaklık? Yoksa diğer şeytanlar yakında sana eziyet çektirmeye gelecek. Şimdi nasıl geldiysen gider misin?"

"Sen nasıl şeytansın ya çok naziksin! Ben seni çok sevdimm!"

"Sen beni dinlemiyorsun sanırım! İyi günümdeyim dedim nazik olayım dedim bir yere kadar ! Şimdi buraya nasıl geldiysen geri git!"

"Şey- Ben nasıl yaptım da geldim bilmiyorum ve geri gidemem.."

"NE SEN ŞAKA MISIN?"

"Ya, benim suçum yok ki.. Her neyse bak arkadaşın geliyor!"

"Ne arkadaşı! Has siktir, Hyunjin geliyor! Seni burada görmemeli çabuk şuraya saklan."

"Hey Chan! İyi misin? Niye bağırıyorsun, gene neye sinirlendin?"

"Hiç ya, öylesine. Neyse benim çok işim var, gitmem gerek görüşürüz."

"Daha yeni geldim iki cümle sohbet etseydik keşke!"

"Üzgünüm Hyunn, gitmem gerek!"

Ormanın olduğu yöne doğru koşarak gitmeye başlamıştı, mavi saçlı şeytan. Adı Chan olduğunu öğrenmiştim ama "mavi saçlı şeytan" daha zevkliydi demesi. Her neyse beni, şu bana eziyet çektirebilecek veya öldürebilecek şeytanların birinin orada bırakmıştı. Mal mı bu! İlk saklan zarar görme diyor şimdi bizi şeytanla yalnız bırakıyor. Mavi saçlı şeytan'ın gözden kaybolduğunu görünce korkmaya başlamıştım, sanırım boku yedim. Ya şu şeytanlardan biri beni görürse! Ne yaparım ben! Mavi saçlı şeytan geri dön nolursun ya.

𝕯𝖊𝖒𝖔𝖓'𝖘 𝖀𝖓𝖎𝖛𝖊𝖗𝖘𝖊Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin