Gerçeğe Uyanış

7 3 2
                                    

Bir dürtülme ile uyandırıldım.

"Hadi Seung! Eğer uyanmazsan geç kalacağız ve edebiyatçı bizi kesecek."

"Ne var Felix! İki dakika daha uyutsaydın sözünü tamamlayacaktı Mavi Saçlı Şeytan'ım"

"Mavi saçlı şeytanmış, of Seung ya sana bir uçardım burdan ama edebiyatçı bizi kestirmemeli o yüzden.."

Bam! Kapı çarpılma sesi. Vee.. geri açılma.

"Ve haklıydım bak rüya görmüşsün. Başaramadın."

Geri kapı kapanma sesiyle birkaç söylenti.. Mavi Saçlı Şeytan yarım kaldı cümlen lütfen.. Lütfen tamamla şu cümleyi meraktan öleceğim!
...

"Neden seni sevdim bilmiyorum ama sen beni kendine bağlıyorsun, bu yüzden her uykuya dalışında buluşacağız küçük meleğim"

Chan, Mavi Saçlı Şeytan'ım ne güzel de meleğim diyorsun sen.. Dur lan; ben bir şeytanı kendime aşık mı ettim, kendime mi bağladım? Ananı sikim, hem kendim bağlandım, hem de kendime bağlattım.. Yakışıklı ama hakkını yemeyelim.

"Seung 10 saniye içinde formalı, okula hazır bir Seung karşımda olmazsa ben seni evde bırakıp gidiyorum. Edebiyatçı da seni disiplinde haşlar mı, keser mi sen düşünürsün! Başladı süren!"

"Hay Lix, çenenin yayına Lix, sussana adam senin yüzünden chan'i düşleyemiyorum. Ayrıca hazırlanıyorum merak etme paşam!"

"Chan kim Seung, yoksaaa yeni aşkın mı?"

"Ne alaka canım şimdi."

"..8,9,10! Görüşürüz Seung, okulda anlatırsın Chan'i."

"Lix, bekle geldim!"
.. (yaklaşık 15 dakika sonra)

Hay şansıma ama, Chan bana bir iyilik yapabilir misin.. Lütfen beni duyuyor ol! Lütfen, beni gözlerimi açtığımda okula ışınlamış ol ne olurr! Eğer disipline gider ve edebiyattan kalırsam.. Chan lütfen! Şeytan'ım, Dev'im n'olursun!

————————————————————————
Bu bölüm az oldu ama yarın yeni bölün gelecek!

𝕯𝖊𝖒𝖔𝖓'𝖘 𝖀𝖓𝖎𝖛𝖊𝖗𝖘𝖊Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin