Totul era intors pe dos si nu credeam ca viata mi se poate narui in cateva minute. Desigur, stiu ca nu e sfarsitul lumii sau ca viata mea nu mai are sens daca mi s-au intamplat lucrurile astea dar acele momente, ai o stare sufleteasca deplorabila si simti ca nu mai ai pic de speranta la o raza de soare si te agati de cel mai subtire fir de bucurie care speri sa-ti aduca soarele inapoi. In cazul meu asta s-a intamplat cu Xiumin. Desi am luat in considerare posibilitatea de a se transforma intr-un dezastru si faptul ca am facut sex cu Xiumin.
XiuXiu a venit catre mine, m-a luat in brate si cu o sarutare pe obraz a spus ca ma compatimeste si ca ii pare rau penrru tot ce mi se intampla. De ce i s-a schimbat brusc comportamentul, si de ce si-a cerut scuze pentru ceva ce nu a facut el? Adica nu intr-o mare masura. Acum cateva momente ma facea curva si imi tinea un discurs cu argumente despre cat de proasta sunt si acum ii pare rau? A tampit toata lumea la cap sau eu m-am scrantit?!
- L-ai vazut pe Tao cu Nyomy? el avand o privire indurerata.Eu am fost oarecum socata. Adica era de asteptat sa stie ca Tao are o amanta din moment ce sunt colegi dar macar daca ma avertiza si pe mine, ca sa fiu pregatita psihic sa fac fata unui soc ca acesta. Nu i-am spus nimic, decat stateam, ma uitam spre geam cu privirea pierduta si buzele usor tuguiate, in semn de aprobare. A lasat un oftat si buzele ii erau apasate intr-o linie dreapta. S-a uitat dupa aceea la mine, a tras un scaun si mi-a spus:
- Aseaza-te.Ma uitam tematoare catre el si ezitam sa ma asez.
- Trebuie sa-ti spun ceva de o importanta majora asa ca ia loc, pentru ca o sa ai nevoie. el aratand catre scaun.
Dupa ce am luat loc, el s-a asezat pe pat si in timp ce isi freca mainile, tot ofta.
- Imi spui ce avea-i de gand sa-mi zici?
- Pai problema ii ca.... Tao cu Nyomy sunt logoditi de 5 ani, si tu ai fost amanta lui Tao, nu Nyomy.
........Poftim........?...............Imi era cam greu sa cred asta, adica sunt impreuna cu el de ceva vreme buna si nu a dat nici un semn cum ca ar avea o logodnica sau ceva asemanator. Deci in tot acest timp eu eram cea care distrugea viata cuiva, nicidecum invers. Acum am inteles toate datile cand Tao se comporta mai ciudat si de ce nu m-a bagat in seama pe hol. El avea o viata dubla, oarecum. Dar ea nu ne-a vazut in tabloide? Sau ii baga minciuna cu situatia neinteleasa. In fine, nu ma priveste.
- Pai.....de atatea ori ne-au luat interviuri in emisiuni, de ce nu a zis nimeni nimic?
- Pentru ca nimeni nu stia ca el ii logodit cu ea. A tinut asta departe de lumea mondena pana acum cateva luni si probabil vroia sa faca la fel si cu tine dar tu ai ajuns celebra si nu a mai putut face asta. Dar ce iti pot spune sigur este ca intr-un timp vroia sa rupa logodna cu Nyomy si sa se logodeasca cu tine. Vroia asta atunci cand a facut mare tam-tam la prezentarea aia de moda. Sincer, toti din trupa te-au remarcat la prezentare si atunci te-a vrut si mai mult. El ii o fire foarte egoista si posesiva chiar daca nu pare asa la televizor. Ii foarte..... nici nu stiu ce cuvant sa folosesc. In orice caz, ii un ipocrit si un profitor. Ar face orice ca sa dea bine la imaginea lui si mai ales ca tu esti destul de celebra pentru un fotomodel nou aparut.
- Nu sunt celebra inca. De abea sunt cunoscuta.
- Te cunosc aproape toate vedetele din America, Romania, Coreea, China, Japonia, Spania si Italia. Cel putin din cele pe care le stiu eu.
- Ma rog, eu plec si chiar nu vreau sa mai am vreo legatura cu modelingul sau orice alta persoana care provine din lumea showbiz-ului.
M-am ridicat de pe scaun, mi-am luat bagajul si am plecat. Am oprit un taxi si in cateva minute am ajuns in aeroport. Banii, biletul, telefonul, bagajul si adio Coreea, directia Romania. Nu mai vreau sa plec niciodata din Romania, mi-a ajuns cu cariera de fotomodel si toate vedetele, calatoriile, ma intorc la viata mea normala, ma mut intr-un apartament si o sa stau acolo pana mor. Sper sa-mi rezolv problemele cu mama, ca sa stau la ea macar 6 luni, pana o sa se linisteasca lucrurile cu disparitia brusca pe care o sa o fac.
(Stiu ca a fost scurt capitoolul dar maj postez unul mai diseara. Imi pare rau ca nu am postat de atata vreme, o sa postez mai des. Love 'all! :*)
CITEȘTI
Life On Catwalk (+18)
Ficțiune adolescențiO lume la care orice persoana viseaza, insa putini ii stiu adevarata fata. Adele Feriria este o tanara care la sfarsitul facultatii isi incepe viata in adevaratul sens al cuvantului. Ea are oportunitatea de a deveni model dupa ce intalneste o femeie...