Stiu ca planul initial era sa ma duc in Romania, si m-am dus pentru 3 luni, pana s-au potolit lucrurile, dar aveam o vila cumparata in America, California, mai exact LosAngeles.... si m-am decis sa ma duc acolo intr-un final. Nu vroiam sa mai dau peste trecut in Romania, desi nici aici nu aveam prea multe amintiri placute. Mama m-a primit cu bratele deschise. Am stat inauntru alte 3 luni pana cand s-au potolit lucrurile, pentru ca aici lumea uitase mai greu de mine. Daca ieseam la cumparaturi o faceam bine imbracata si imi chemam acasa antrenoarea presonala pentru ca nu vroiam sa iau in greutate in ciuda faptului ca ma lasasem de modeling. Iar cu banii castigati din modeling de alungul aniilor, pe care i-am strans intr-un cont bancar, puteam sa traiesc linistita 2 ani doar cu strictul necesar. Insa nu vroiam sa stau ascunsa pentru totdeauna asa ca m-am angajat. Mi-am gasit de lucru repede la o firma de avocatura si lucram acasa part-time ca si asistent de designer vestimentar. Au vazut ca aveam calificarile necesare pentru un avocat si femeia care m-a angajat m-a recunoscut imediat, dar am rugat-o sa nu spuna nimanu-i ca lucrez aici, iar ea m-a asigurat ca nu va exista vreo problema.
Dupa 3 luni de lucru mi-am revenit imediat din toate punctele de vedere. Eram activa la munca, ma bucuram de viata pe care o aveam acum. Am inceput sa am tot mai multi clienti dupa ce au vazut cazurile castigate de mine. Totul revenise la normalul din'ainte. In fiecare dimineata beam un cappuccino, ceai sau smoothie, mergeam la lucru, cand ma intorceam mergeam la sala, era mai comod sa mergi la sala si sa ai totul acolo, decat sa improvizezi anumite aparate in living si dupa sa mai trebuiasca sa fac si curatenie. Dupa aceea stateam treaza pana noaptea tarziu ocupandu-ma de cazurile clientiilor si de noiile modele de iarna ce vor aparea. Imi aduceam aminte cat de bine ma distram cu fetele in culise atunci cand aveam o prezentare, desi aveam si momente pe care preferam sa le uit. Multe fete ar vrea sa ajunga sa fie model, dar nu e prea placut. Pur si simplu esti tratata ca o bucata de carne, nu ai voie sa mananci ce vrei, nu poti sa ai nici o cicatrice pe corp si trebe mereu sa te mentii, pe langa faptul ca trebuie mereu sa postezi orice amanunt despre viata ta sociala, si cea privata e aproape inexistenta. Am fost model si chiar nu vreau sa mai repet aceasta experienta. Da, poate am avut mai mult succes de la inceput fata de alte modele incepatoare dar nu m-as mai intoarce acolo niciodata. A fost o experienta placuta dar si traumatizanta, mai ales ca trebuia de multe ori sa fac poze in conditii extreme. Dar asta a trecut, sunt acasa, nu mai am nici o legatura cu asta si nici nu mai am de gand sa am.
Imi luasem un Masserati negru, un ciobanesc belgian si alte mici mofturi pe care mi le-am facut. Totul era perfect normala acum desi ma simteam de parca am ajuns intr-un punct mort al vietii mele. Inca de cand eram mica, nu ma puteam imagina ducand o viata anosta, nu ma puteam imagina asezata la casa mea, cu familie, nu puteam sa ma gandesc ca o sa am un loc de munca ce va necesita sa merg zilnic in acelasi loc si sa fac acelasi lucru mereu, incontinuu. Simteam ca innebunesc cu monotonia asta, de aceea din cand in cand mai mergeam sa fac photoshooting-uri, insa nimeni nu stia de asta in special colegii mei de la lucru. Nu vreau sa am parte de mai multa atentie decat am acum. Dar parte buna era ca in fiecare dimineata aveam cate o cafea pe birou de la unul din baieti, insa niciodata nu vroiau sa-mi spuna care dintre ei.
Dupa ce m-am imbracat cu un maieu crem larg, niste pantaloni negrii de stofa cu talie inalta, un sacou alb si evident nelipsiti pantofi stiletto, albi de la Loubutin, m-am urcat in iubirea mea neagra, mi-am pus atenta cana de masina umpluta cu ceai rece in suportul sau si am condus incet spre lucru pe melodia lui Meghan Trainor - Me too. Nu prea gaseam altceva bun la radio la ora 7 dimineata. Cantam si ma strambam pe melodie, si la unul din semafoare in masina alaturata era o batrana care se uita ciudat la mine, dand dezamagita din cap. M-a pufnit rasul si am vazut cum se indeparta, atunci cand facuse stanga la prima intersectie. Trebuie neaparat sa-mi fac geamurile fumurii la masina.
CITEȘTI
Life On Catwalk (+18)
Novela JuvenilO lume la care orice persoana viseaza, insa putini ii stiu adevarata fata. Adele Feriria este o tanara care la sfarsitul facultatii isi incepe viata in adevaratul sens al cuvantului. Ea are oportunitatea de a deveni model dupa ce intalneste o femeie...