Eu ma gandeam ca era Amanda sau Sophie dar era Tao. A venit la mine si ma imbratisat strans. L-am strans si eu in brate dupa care i-am dat o palma. Am facut un pas inapoi si lui au inceput sa i se scurga lacrimi pe obraz.
- De ce ai dat?
- Ce cauti aici?
- Mi-au zis Amanda si Sophie ce ti s-a intamplat si m-au lasat sa vin sa te vad.
- De unde o stii pe Amanda, si nu ar trebui sa fi in drum spre Coreea?
- Ma inteleg bine cu Mims si mi-a zis ce a patit o prietena de-a Amandei si am vazut ca ai facut poze la modeling cu ea asa ca am intrebat cum o cheama pe prietena respectiva si am venit aici cand am auzit ca esti tu.
- Si Coreea?
- Nu ma intereseaza momentan. Vad eu cu ce ma intorc inapoi.
- Pai ai pierdut avionul?
- Nu. Baietii inca ma asteapta dar le-am zis ca pot sa plece fara mine ca....
- Poti sa pleci.
- ....ce...?
- Te rog sa pleci.
- Dar... de ce?
- Nu ai vrut sa-mi zici ca pleci in Coreea deci te poti duce acum. Sa nu pierzi avionul din cauza mea.
- DOAMNE! Esti imposibila!
- EU NU CRED CA DACA TREBUIA SA PLEC UNDEVA NU TI-AS FI ZIS!
- Pai nu mi-ai zis ca o sa pleci si tu in Coreea!
- Nu mai ii treaba ta!
- Cum nu mai e treaba mea?
- Da, pentru ca nu mai sunt iubita ta! Numai ce m-am impacat cu tine ieri seara si in cateva ore ne-am si despartit, si numai din cauza ta pentru ca nu mi-ai zis ca trebuia sa pleci!
- Pentru ca stiam ca nu o sa mai vrei sa ma vezi si eu vroiam sa mai te vad macar cateva zile inainte de plecare.
- Mai vazut acum poti sa pleci si te rog..... cand ajung in Coreea sa nu ma cauti.
Statea si se uita la mine cu ochii inlacrimati, si-a luat geamantanul si a plecat, trantind usa in urma lui. Cum de imi place un smiorcait ca asta? M-am asezat la loc la dejghea si mi-am sprijinit capul in palme. Trebuie sa merg neaparat azi la un ginecolog ca nu vreau sa am un copil din flori. Am luat niste haine de ale Amandei si am iesit din casa. Ma plimbam pe strazi si am vazut un cabinet de ginecologie. Nu era nimeni inauntru asa ca am intrat in cabinetul doctorului.
- Buna ziua. eu inchizand incet usa.
- Buna ziua, cu ce va pot ajuta?
Eram asa de usurata cand am vazut ca era femeie, ci nu barbat.
- As vrea sa stiu daca risc sa raman insarcinata.
S-a uitat mirata la mine si mi-a zis sa ma imi dau jos pantalonii si chilotii si sa ma asez pe un pat ce era inconjurat de o perdea, si sa-mi pun picioarele pe niste chestii de metal. Nu mai fusesem in viata mea la ginecolog.
- In general, toate femeile ce vin a mine vor sa stie daca pot sa ramane gravide, nu daca risca sa ramana.
- La mine nu este o sarcina dorita.
- Nu ati folosit prezervativ?
- Da.
Nu trebuia sa stie ca am fost violata.
CITEȘTI
Life On Catwalk (+18)
Ficção AdolescenteO lume la care orice persoana viseaza, insa putini ii stiu adevarata fata. Adele Feriria este o tanara care la sfarsitul facultatii isi incepe viata in adevaratul sens al cuvantului. Ea are oportunitatea de a deveni model dupa ce intalneste o femeie...