Selam çiçeklerim🌸. Nasılsınız bakalım? Yeni bölüm ile karşınızdayım. Çok güzel bir bölümmm. İyi okumalar.
Batudan~
Ohh be sonunda affetdi beni. Hayatımda hiç bir zaman bir kız için bu kadar uğraşmamıştım. Birden kardeşim odaya daldı:
Masal: Hey ne düşünüyorsun bu kadar?
Batu: Kapı çalmak yokmu bücürük? Hem sen derslerini bitirdinmi?
Masal: Off çok sıkıcısın abi! Hem sen kimle yazışıyorsun?
Batu: Sanane bücürük? İşlerime karışmamalısın.
Masal: Kızla barıştınızmı?
Batu: Evet bücürüğüm.
Masal: Şey için gelmiştim de...
Batu: Ne için?
Masal: Bu cuma Alina evinde bir parti vericekmiş ve bizide davet etmiş sana söylememi istedi.
Batu: Gelmeyeceğimi söylersin ona.
Masal: Ya abi lütfenn.
Batu: Tamam abicim tamam. Deyip ilaçlarını verdim ve içti.
Masal: Aa gerçekten unutmuştum bunu. İyiki varsın abiiim.
Batu: Sadece bunun içinmi?
Masal: Öyle demek istemediğimi ikimizde biliyoruz.
Batu: Evet biliyorum abicim şaka yapıyorum. Hadi iyi geceler!
Masal: İyi geceler!Kardeşim gitti bende kahve alıp içerek dışarıyı izledim. Dolunay ne kadarda güzeldi böyle. Birden telefonun çaldı. Her güzel zamanımın içine eden en yakın arkadaşım Ateş arıyordu.
Batu: Ne lan ne!
Ateş: Ağağğa.
Batu: Ne diyon oğlum?
Ateş: Bir tane daha...Barda olduklarını anladım ve hemen kardeşime haber verip çıktım ve bara taraf gittim.
Geldiğimde Ateş, Kaan, Murat içip leş gibi olmuşlardı. Üstüne birde Kaan kusmuştu. Barmenin parasını verib arabaya götürdüm. Onları kendi evime götüremezdim o yüzden takıldığımız bir eve götürecektim. Önce eczaneden ilaç falan alıp geldim.
Eve vardık. Kaan hala kusuyordu ama bu sefer arabanın içine! Yarın uyanıp temizleyeceksin. Şimdi ise... En zor kısım... Taşımak. Haydaa. Yine mi! Benim suçum ne ya?
Murat: Ağağağağağa!
Batu: Ne anırıyon lan it oğlu it!
Murat: Kanka yıldızlara baksana ağağağağa!
Batu: Töbe Yarabbim!1...2...3!
Batu: Hay ayı mübarek ya!
Murat: Kankaa!
Aldırış etmedim ve odaya yatağa götürdüm.
Kaan ve Ateşi de aldım ve odalarına götürdüm yatağa fırlattım. Muratla aynı odadaydık. Bende yatağıma uzandım ama uyuyamadım. Neden mi? Muratın horlamasından! Bir insan böyle horlar mı arkadaş yaa? Odayı terk edip aşağı indim kanepede uyudum. Sabah bağırtı sesleriyle uyandım. Bu ne lan sabah-sabah?Batu: Ah Murat ah!
Yere düşende Kaan dı. Murat Ateşe sarılıp kız bilmiş. Lan bunlar nasıl bir araya geldiler aga ya!Kaan: Lan belim gitti insan öyle vurur mu ya?
Ateş: Bu sapık yüzünden oldu!
Murat: Aa ayıp oluyor ama!
Batu: Lan dün neden hayvan gibi içtiniz! Arabama kustun hayvan!
Kaan: Benmi?
Batu: Yok ben. Arabamı tıpış-tıpış temizleyeceksin, yoksa...
Kaan: Tamam tamam temizleyeceğim.Daha derse 1-2 saat var. O zamana kadar arabamı bir güzel temizlettim ve kahvaltı yapmaya başladık.
Kaan: Yoruldum lan!
Batu: Arabama kusmasaydın o zaman!Kahvaltımızı yapıp evden çıktık. Okula vardık. Derse 20 dakika vardı. Sınıfa girdim. Akay oturmuştu arkadaşıyla.
İkiside selam verdiler.
Akaydan~
Batu ve Ateş te gelmişti. İkimizde selam verdik. Alina geldi yine.Alina: Selam.
Eden ve Akay: Selamm.
Alina: Size birşey söyleye bilirmiyim?
Akay ve Eden: Tabii.
Alina: Ben bu cuma evimde parti düzenliyorum, sizde gelin olurmu?
Akay: Ola bilir aslında.
Eden: Olur.
Alina: Çok sevindimmm. Deyip gitti.
Çok sevinmiştik ama giymeyü bişey yoktu, o yüzden okuldan çıkınca alışveriş e gidicez.