9 bölüm.

30 7 19
                                    

Sınıfa geçtik. Edenle yerimize geçtik ama hale dersin başlamasına vardı. Bu yüzden ben dışarı çıkıp hava aldım arabamın yanına geldiğimde çok büyük bir şok yaşadım. Arabamın sileceklerinin kırıldığını ve camına sürtük yazıldığını gördüm. Sinir krizi geçiriyordum resmen. Abimin son hediyyesi olan bu arabanın bu hale sokulması beni deli ediyordu. Sinirle üstüne yürüdüm.

Akay: Sen nasıl benim arabamı bu hale sokarsın lan!
Osırada beni biri ayırmıştı ve bu Batuydu.

Akay: Sen ne hakla beni ayırıyorsun ondan!
Batu: Ayırmassam okuldan atıla bilirdin hatta hapise bile gire bilirdin.
Akay: Sanane benden ya hem benden nefret ediyorsun hem beni koruyorsun! Onun böyle bir hakkı yok!
Batu: Sabrımı zorlama benim seni bırakıp giderim bak!
Akay: Çık git!
Batu: Sana yardım edende kabahat zaten!

Bu kavgamızdan sonra lavaboya gitti kendime gelmeliydim. Elimi yüzüm yıkadım. Sınıfa gittim ama Batu yoktu. Ders bittiğinde Eden yanıma geldi ve öyle bir şey söyledi ki şok oldum.
Batu Alinaya öyle bir şey söylemiş ki Alina sonra eve gitmemiş!

Acaba ne dedi?

Telefonumu aldım ve Batuya mesaj attım.

Akay: Batu
Akay: Batuu
Batu: Ne var!
Akay: Neredesin?
Batu: Seni ne kadar ilgilendirir bu?
Akay: Ya ben üzgünüm çok özür dilerim çok sinirliydim istemeden yaptım bağırdım sana.
Batu: Ee?
Akay: E si ben üzgünüm bunu söylemek istedim.

Batudan~
Akayla olan tartışmamızdan sonra okuldan çıktım derslere falan da girmedim ve bi sahile geldim kafa dağıtmak için.
Onu o kadar severken o nasıl ondan nefret ettiğimi sana bilir ki?
Bana mesajlar attı olduğunca soğuk davrandım.

Akaydan~
Ders bitmişti. Ben çantamı toplayıp sınıftan çıktım. Eden de geldi ve evlerimize gittik. Ben Batunun evine gitmeye karar verdim.
Evine vardım. Kapıyı çaldım kapıyı Masal açtı. Selamlaştık ve içeri geçtik.

Batu: Kim gelmiş bücürü- Ne işin var senin burda?
Akay: Şey ben özür dilemek içi-
Batu: Kes!
Akay: Lütfen ama...
Batu: Konuşmak istemiyorum!
Akay: Tamam o zaman!

Akaydan~
Evden çıktım. Ne var yani konuşmak istemiştim. Bu kadar abartmasına ne gerek vardı ki? Böyle düşünerek eve vardım.
     Saat çok geç olmuştu gidip uyudum.
Sabah oldu üstümü giyip işlerimi halledip evden çıktım.
Okula arabamla gitmedim tabiki tamire vermiştim.
Okula vardım. Sınıfıma gittim. Yerime geçtim. Başımı yasladım masama.
Batuya döndüğümde pür dikkat beni izliyordu. Beni görür görmez gözlerini kaçırdı.

Batudan~
Bu gün annemin beni bıraktığı gün yani 11 aralık ...
Bu gün neden geldi ki?

Okul çıkışı~
Akaydan~
Çantamı toplayıp çıktım. Batu başka bjr yere gidecek. Birden Masaldan mesaj geldi.
Masal: Abla bu gün annemin bizi bıraktığı gün, yalnız kalmak istemiyorum yanıma gelirmisin?
Akay: Tabii canım benim gelirim.
Masal:❤

Eve gittim. Üstüme güzel bir elbise giydim. Saçlarımı açık bıraktım.
Akayın elbisesi:

Evden çıktım Batunun evine geldim gelirken yanımda pasta da aldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evden çıktım Batunun evine geldim gelirken yanımda pasta da aldım. Geldiğimde 50-60 yaşlarında bir adamda vardı sanırsam bablarıydı.

Kutlama hazırlıklarını yaptık. Birden kapı çaldı. Masal açtı.
Sarıldılar ve içeri geçtiler. Batu beni süzdü ve gülümsedi babasıylada benlede sarıldı.

Akay: Ben özür dilerim!
Batu: Kabul ediyorum tamam.





Bölüm sonuuu.
Bayıssssss

Serseri'nin prenses'iHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin