┆1┆

3 3 1
                                    

4 şubat 2023
.
.
.

"Kızımm hadi kahvaltı hazır."
"Siz yiyin anne benim canım istemiyor." evet şu an odama geliyor ayak seslerini duyuyorum başlasın sorgumuz.

"Ne demek yemiyorum, neyin var senin 1 haftadır kendinde değilsin."
"Bişeyim yok anne canım istemiyor test çözcem biraz izin verir misin?"
"Bana bak Aslı sende bir haller var ve bana anlatmıyorsun annenim ben senin kızım." Annemsin ama baskıdan başka bişey bilmiyorsun ne yazıkki annecim.
"Bişeyim yok dedim ya anne karnım ağrıyor biraz reglm yaklaşıyor heralde."
"Tm ne olursa olsun gel bişeyler atıştır sonra ben sana içmen için sıcak içecek veririm sıcak su torbası da olduğunda tamamdır."
Annem baskıcı ama seviyorum zamanında yaptığım hatalardan dolayı hep bu baskılar.
Benimde bi suçum yoktu küçük yaşta şiddet görüyordum.
İlkokulda saatleri pek anlamıyordum.
Amcam o sıralar bizde kalıyordu onlar köyde yaşıyor işi şehirde oldugu için bizdeydi hep.
Bana ders anlatıyordu genellikle anlamadıgım zaman veya soru çözemediğim zaman döverdi.
Annemde buna sinirlenip susmayı kendine yediremediği için odaya kitler biraz vurur ve odada kilitli bırakırdı bi kaç saat.
Evet küçüklüğüm böyle babam mı ne yapıyordu ilk göz ağrıyım sözde ama geri kafalı naparsınız köydekilerin hepsi okudu diye benimde okumamı istiyor evet bende istiyorum ama okuma sevincimi elimden almışlardı.
Polis olmak isterdim hep.
Hala da aynı şekil istiyorum ama babama göre düşük bir meslek ve doktor, mühendis, avukat vb. Olmamı ister hep.
O yüzden okumak istemiyorum.
Şimdi ne mi oldu hala aynı amcam bana karışamıyor sadece evine döndü.
10. Sınıfım 2. Yılım bu geçen sene sınıfta kaldığımdan dolayı yine aynı sınıfı okuyorum.
Sebebi de okumak istemediğim.
11. Sınıfa geçersem sayısal okumak zorundaydım.
Ama sayısal yapamıyorum sorun o ve ben polis olmak istiyorum.
10. Sınıfın ilk dönemi bitmişti 15 tatildeyiz ve benim dinlenmeme bile izin yoktu.
Tatil olmadan 1 ay önce biriyle tanışmıştım. Ferdi.
Genelde kimseye yüz vermem birinin arkasından asla ağlamam ama o çok farklıydı cidden de seviyordum evet yaşın kaç diceksiniz ama yaş dinlemiyor ki bu.
Oda bu hayatta herkes gibi beni yalnız bıraktı 1 ay boyunca çok iyidik sadece kızlara çok düşkün biri.
Arkadaşlarını çok sever asla silmez ama ben onun için tüm erkek arkadaşlarımı engellemiştim o ne mi yaptı anlatayım hemen.
Büşra. Arkadaşının eski sevgilisi ama onun arkadaşı sözde markette karşılaşmışlarda selam sabah fln fln.
İnanmış ve benden soğumasın diye bişi dememiştim ama gerçek meğerse şuymuş;
Buluşup sarılarak fotoğraf çekmişler bunu ben nerden mi biliyorum hikayesine koymuştu ve benim hesabımdan kızı engelleyip o hikayeyi görmememi sağladı hikayeyi gizleyemiyor çünkü mesaj geldiğini biliyor.
Neyse ben engellenenlere girdim tesadüfen ve Büşranın engellendiğini gördüm.
Kaldırdım engeli ve hikayeye baktım sarmaş dolaş.
Artık kendime yediremem bunu aradım onu.
"Efendim birtanem"
"O hikaye ne öyle"
"Ne hikayesi aşkım"
"Büşrayı diyorum. "
"Sen nerden gördün onu"
"S.krm yapacağın işi bak"
"Ya Aslı dur dinle bi"
"Dinleyecek bişi yok bundan sonra arama beni"
"Kızacağını bildiğim için engelledim"
"Şu an hiç kızmadım ayn bahanesi kabahatinden büyük mk"
"Aslım dur bak b-"
Yüzüne kapatım engelledim heryerden.
Ve annemin sorduğu olayda bu 1 haftadır bu olaydan dolayı kendimde değilim.
Geceleri ağlamaktan gözlerim şişmişti artık.
"Anne daha fazla yiyemiceğim sana afiyet olsun. "
"Aslım bi sorunun varsa anlat kızım. "
"Yok sadece sınav çalışıyorum sabaha kadar. " evt annecim hayat sınavı.
"İyi öyle olsun ama bilki sen beni doğurmadın ben seni doğurdum. "
Bilmez miyim.

Cidden artık başka sorunum olamaz ya bi aşk acısı çekmediğim kalmıştı cidden nefret ediyorum hayatımdan keşke ölsem keşke etrafımdaki herkes gitse.
Bu ne biçim bi hayat ya cidden artık ne kadar kötüsü başıma gelebilir ki.




Kitap şubat depremini anlatan bir kızın yaşadıklarını anlatıyor.
Bu kız kesinlikle ben değilim...
Herneyse inş okuma görür.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
...

Asrın Felaketi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin