Záchody

190 1 0
                                    

Musela jsem na záchod tak jsem zamířila k záchodům, ale uslyšela jsem dívčí brek vycházející z dívčích záchodú. No jasně že jsem se tam musela jít mrknout. Jared.. už zase. řekla jsem si. A koho to mačká na zeď? Ta nová! Okamžitě jsem ho z ní ztrhla a rozbila mu nos, bohužel jsem to trochu nedomyslela a jeho pěst mi letělaj do obličeje. Po chvíli útočení pěstmi mě jedna z jeho poznámek vytočila tak moc že jsem se už přestala úplně ovládat a srazila ho k zemi.

Do koupelny se vřítila Stacy, která mu okamžitě vrazila a už jsem byla od úniku oddělená dvěmi vytrvalími bojovníky kteří na sebe útočili pěstmy. Většina zápasu si silami byli vyrovnaní a jenom si opláceli co jim ten druhý udělal, ale pak ten kluk řekl "Chráníš svojí další přítelkyni co děvko!?" a to už se Stacy přestala držet zpátky a jednou ranou ho sejmula k zemi. Další chvíle se jen váleli, nadávali si a bojovali o to kdo bude nahoře.

Ta holka je sice hezká ale není to žádná moje "přítelkyně". Najednou začalo zvonit na konec hodiny a já si říkala že nezvonilo ani na hodinu a najednou se na záchodě objevil můj bratránek s jeho kámošem a okamžitě se nás začali snažit roztrhnout. Bratránek byl sice silnější, ale viděla jsem že mu dělá problém mě udržet a tak jsem se jen uchechtla. Sice mě štvalo že mě z něho strhl, protože jsem viditelně vyhrávala, ale byla to docela fajn zkušenost.

Nějácí dva kluci přišli a roztrhli je a ten kluk vypadal šťastně že jí z něho strhli a že jí nenechaly ho zabít na záchodech.

Někdo šel za učitelkou která už na nás řvala co nás viděla jak nás z těch záchodů táhnou." Jsem v prdeli" řekla jsem, ale to už jsem seděla na gaučíku v ředitelně. Na tom gauči seděl i Jared, ale mezi náma seděli bratránek z jeho kámošem a na křesle vedle gauče seděla ta nová.

Odtáhli je do ředitelny s jednou uřvanou učitelkou v patách. Když jsme tam dorazili tak je posadili na gauč s těmi kluky kteří nás zachránili mezi nima a mě na křeslo vedle gauče. Ta učitelka na ně začala řvát a už se připravovala jim dát facku ale díky bohu ředitel jí chytl za zápěstí a stáhl jí do pozadí.

Jared vypadal že se hambou propadne nejspíš proto že ho málem zabila holka při rvačce na pěsti a že ho dva další kluci museli zachraňovat ale kdo ví co se mu honí hlavou.

Učitelka se mě začala ptát co se tam stalo, protože mě našli brečet v koutě koupelny, ve spodním prádle, zírající na ty dva jak se perou. Řekla jsem jí co jsem viděla a řekla mi ať se obléknu že mě rodiče vezmou domů. Poslední co jsem viděla byla naštvaná žena a běsnící muž mířící do ředitelny. Dveře práskli, zaznělo pár nadávek od toho muže, hysterický pláč Stacy která se omlouvá a prosí o odpuštění a rána jako by někdo s někým hodil... a pak pláč ustal. Bohužel nevím co bylo dál protože mě matka odvedla do auta a jeli jsme domů.


Určitě je v téhle kapitole spousta pravopisných chyb za které se omlouvám (když mi napíšete kde jsou chyby opravím je) love ya all
542 slov

Moje děvkaKde žijí příběhy. Začni objevovat