Setkání

172 3 5
                                    

tučně -Stacy

normálně -Charlie

Dneska se mi obzvlášť vstávat nechtělo, ale musela jsem, protože kdybych ještě jednou přišla pozdě, tak by volali rodičům. Když jsem dorazila do třídy, tak jsem si sedla na své obvyklé místo úplně vzadu, a čekala až začne hodina.

Dneska je můj první den ve škole a hrozně se bojím. Tak jsem vyrazila na cestu do školy a když jsem dorazila tak první co se stalo, bylo to že mě nějaká učitelka chytila za ruku a začala mě táhnout do první třídy co uviděla, vyděsila jsem se, ale pak jsem si uvědomila že jdu pozdě a ona mě nejspíš po celé škole hledala. Poté co mě odtáhla do třídy mi řekla ať se představím. Jmenuji se Charlie Black a je mi 16 let. řekla jsem a učitelka řekla ať si sednu do poslední lavice za holkou která se má jmenovat údajně Stacy.

Přišla nová holka a učitelka jí posadila vedle mě. Byla hezká co si budem, ale mimo mojí ligu a tak jsem jí pozdravila a dál jsem si kreslila do sešitu na matiku. Po nějaké chvíli se mi ale začala koukat přes rameno a tak jsem se na ní otočila a zeptala se co chce. Ona se na mě jenom podívala a řekla že hezky kreslím a tak jsem jí řekla ,,dík" a pustila jsem se znovu do práce. Stále jsem cítila její pohled, ale snažila jsem se tvářit že o ní nevím a ignorovat jí.

Šlo vidět jak se snaží dělat jakoby nic, ale já to na ní viděla a tak jsem se na ní pousmála a začala zase dávat pozor hodině. Po hodině jsem šla na záchod a na cestě tam mě chytil jeden kluk za ruku a dotáhl mě na klučičí záchody kde nikdo nebyl. Snažila jsem se vzpouzet, ale on byl o dost silnější. Na záchodech mě začal svlékat a jenom opakoval ,,Já vím že to chceš, tak se nebraň a spolupracuj" , a začal mě líbat, snažit se vniknout jazykem do mé pusy, ale já mu to nedovolovala. Už jsem se přestávala bránit a už jsem jenom brečela když najednou....








Omlouvám se za případné pravopisné chyby a budu rádo za každý milí komentář. Love you all. 360 slov

Moje děvkaKde žijí příběhy. Začni objevovat