Arabaya binip oturduktan sonra kapıyı kapattı koruma ve sürücü koltuğunun yanına oturunca araç hareket etmeye başladı.
İyi misiniz Derek diye sordu Steve.
- Bu kadar fantastik bir karşılaşmaya hiç lüzum yoktu Bay Steve.
- Bunu inanın bende beklemiyordum Derek. İyi olmanız konusunda bir şey demediniz?
- İyiyim. En azından bir kurşun isabet etmedi.
- Sevindim
Beni aramanızın amacı ne? Yani bu kadar kapsamlı bir insansınız. İsterseniz siz ve ekibiniz kaybolan kız her kimse çok rahat bulabilirsiniz diye düşünüyorum.
Kaybolan bir kız yok Derek Coungner.
O zaman neden aynı yerdeyiz Steve Stokes?
Çünkü ölen bir kız var Bay Coungner.
Ölen bir kız mı?
********************
Ne? Nasıl olur?
Bunu nereden biliyorsunuz?
İşte bu kız diyerek fotoğrafını uzattı Steve.
Bakın Derek. Bu kız Alissa Karpakkova. Bu kız turist olarak bu ülkeye geldi ve geldikten 3 gün sonra ölü olarak Roma'nın bir köşesinde bulundu.
Sizden bu kızı kim öldürdüyse bulmanızı istiyorum.
İsmini nereden biliyorsunuz? Ayrıca bu kızla sizin ne alakanız olabilir Steve? Neyiniz olur?
Hiçbir şey.
Adını da araştırmalar sonucunda bulduk herhangi bir kimlik söz konusu değil.
Biz sadece gizliliklerin açığa çıkmasını isteriz. Bu gizliliği de sen ortaya çıkarabilirsin.
Tek bilgimiz kızın Rusya'dan gelmiş olması. Saint Petersburg'dan. 21 yaşında üniversite öğrencisi Kültür ve Turizm bölümü okuyor.
Kolay gelsin Derek.
Derek cevap veremeden limuzin sert bir fren yaparak durduruldu. Derek bir öne bir arkaya savrulur gibi oldu. Daha sonrasında kapı koruma tarafından açıldı. Derek araçtan indi , güvenlikle göz göze geldi.
Bay Coungner burası sizin ofisiniz.
- Nasıl yani?
- Çalışmalarınızı burada yapacaksınız. Bu da anahtarınız. Herhangi bir eksiğiniz olduğunda - ki biz en ince ayrıntısına kadar düşündük - apartman görevlisi Carol'a iletin. O bizle doğrudan temasa geçecektir. Kolay gelsin ajan. Sizden haber bekliyoruz.
Koruma kapıyı kapatıp tekrar oturduğu yere geçti ve araba tekrar harekete geçip uzaklaştı.
Derek sadece baktı birkaç saniye.
Dediği tek cümle şu oldu.
"Roma'nın da ajanlığın da amına koyayım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Roma'da Ölüm Senaryoları
RandomDerek Coungner , Roma da bilinen iyi bir ajan. Peki bu sefer roller değişirse? Görevleri bir başkası verdiği zaman Derek sorunları çözebilir mi dersiniz? O zaman soru işaretlerini çözme zamanı hadi şimdi Roma'da bilinmeyenleri ortaya çıkarma zama...