4.Bölüm

35 1 0
                                    

Bilgisayarı açtı Derek. Bu sırada mutfağa gidip atıştırmalık bir şeyler hazırladı.

Tekrar çalışma masasına geldi , bir hafta önceki kayıtlara kadar baktı Rusya üzerinden sadece bir tane turizm şirketi gelmişti Roma'ya. O şirketi not aldı ve incelemelere devam etti. Bir aylık süre de sadece üç kez Rusya'dan Roma'ya turizm şirketleri tur düzenlemişti.

Üç tur gezisinin ikisi aynı şirkete aitti. İlk olarak bu şirkete odaklandı. Roma'da herhangi bir merkezlerinin olup olmadığına baktı. Yoktu. İtalya'da bir tane merkezleri vardı o da Napoli'de idi. Diğer şirkete baktığında ise Roma'da bir merkezleri olduğunu gördü.

O halde odaklanacağı şirket değişmişti. Bu şirketle irtibat kurmalıydı Derek.

Saate baktı hava kararmıştı bu saatten sonra Roma'da turistik faaliyetler yerini eğlenceye bırakır dedi Derek.

Televizyonun karşısında ki koltuğa uzandı , uzandığı gibi de uyuyakaldı. Ta ki telefon çalana kadar , çalan bu sefer cep telefonuydu. Bilimmeyen bir aramaydı , numara yoktu.

Alo dedi Derek , kimsiniz?

- Kim olduğum önemsiz Ajan. Şuan araştırdığın kızı incelemekten vazgeç. Yoksa seni de araştırmak zorunda kalacaklar.

- Ne demek istiyorsun sen ahbap?

- O kızı araştırmaktan vazgeçmezsen ölürsün Ajan.

Diyerek telefonu kapattı tanınmayan numara.

Derek doğruldu. İlk defa bir tehditle karşı karşıya kaldı. Ne yapması gerektiğine karar vermeliydi. Sakin olmalıydı.

Carol dedi kendi kendine.

Carol beni anlar.

Kapıyı açtı ve merdivenlere doğru Carol diyerek bağırdı.

Carol ! Carol ! Neredesin be ahmak herif diyerek mırıldandı. Carol !

Bay Coungner diyerek seslendi Carol gerilerden.

Hemen buraya gelmelisin Carol.

Geliyorum Bay Coungner.

**************

Tehdit edildim Carol.

Ne? Kim tarafından Bay Coungner. Bana her defasında bunu deme Carol. Bana Derek de. Ayrıca bilmiyorum , tanınmayan biri aradı , herhangi bir numarası gözükmüyordu ve bana şuan ilgilendigim işten vazgeçmezsem canımdan olabileceğimi söyledi.

Hemen Steve'e ulaşmalısın. Buna bir yol bulmalıyız.

Hemen haber veriyorum Derek diyerek daireden çıktı.

5-10 dakika içerisinde bir araç sesi duyuldu. Pencereye yanaştı Derek.

Bu öğle vakitlerinde bindigi limuzindi. İçerisinden koruma ve Steve indi. Daireye giriş yaparken Carol göründü. Birkaç dakika sonra da Derek'in dairesinin kapısı çalındı. Derek kapıyı açtı ve gelin baylar dedi.

- Üzgünüm Derek

- Hayatımda ilk defa tehdit ediliyorum Steve. Bu kız benim canımdan ne kadar önemli olabilir ki?

- Farz edin ki kızınızdı Derek

- Ama değil Steve.

- Ama ajansınız.

Derek bir an duraksadı. Düşündü. Derek sessiz kalınca Steve konuştu. Tedirginliğinizi anlıyoruz Derek. Bu yüzden dolayı korumam Andy bundan sonra sizinle kalacak.

- Kendini korumasız mı bırakıyorsun Steve?

- Kötü bir Steve'e bir şey olmaz Derek takma kafana diyerek daireden çıktı.

Bu da ne demek oluyordu şimdi?

Steve kötü biriyse Derek neden onların yanındaydı?

Bu gariplik parodisi nasıl son bulacaktı?

Roma'da Ölüm SenaryolarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin