7.Bölüm

5 0 0
                                    

16.00 - Napoli

Şuraya bak kendi arabamızla geliyoruz yine geç kalıyoruz. Bundan daha iyi bir araba bulamadın mı Andy? Şaka gibi. Sanki bütün sorunlar çözülmesin diyerekten bana olumsuzluklar yaratıyorsunuz.

Ne yapabilirim Derek? Bundan iyisini bulamadım buraya gelebildik ya senin için şuan bu önemli değil mi?

Erken gelmek önemliydi Andy. Gelmek önemli değil. Şu adresi birisine soralım. Ofis kapanmadan bugün görüşme yapmamız lazım.

Tabi görüşmek isterlerse dedi Andy fısıldar bir vaziyette.

Derek arkasını döndü , bundan sonra fısıldamalarını bile içinde tasarlarsan beni mutlu edersin Andy dedi. Andy duymasını imkansız sandığı cümlesinin duyulduğunu anlayınca sadece sessiz kalabildi.

İlerlediler.

Birkaç metre gittikten sonra önlerine bir meydan çıktı. Meydanın sağ tarafı stadyuma sol tarafı açıkhava tiyatrosu, sinegog ve arkeolojik kazıların olduğu kısıma ilerisi ise tamamen Napoli şehir merkezine gidiyordu.

Andy ve Derek hiç tereddütsüz şehir merkezine doğru yürüdü.

Biraz ilerledikten sonra önlerine devasa bir şehir meydanı , ışıklı sistemlerle kurulmuş görkemli Napoli yazısı karşıladı.

Gelmeyeli baya değişmiş dedi Derek.

Hadi o zaman birkaç kişiye soralım , buralarda bir yerde olmalı.

İlerledikten sonra yolun sol tarafında duran polis görevlisine sordular. Görevli onlara yürüyerek gitmelerinin baya vakit alacağını hatta Napoli'de bu tür ofislerin çalışma saatlerinin 16.00 ile sınırlandırıldığı ifade edildi.

Saat 16.38'di. Derek lanet olsun dedi. Bir günümüz daha gitti lanet olsun.

Andy sakince tavrını sergilemeye devam etti.

Hey Derek.

O zaman bir yemek yiyip civarı gezdikten sonra bir otele yerleşelim.

Derek başını salladı.

Önce iyi bir pizza yediler daha sonrasında şehri biraz gezdiler ve en sonunda hava kararmaya başladığında sıradan bir otel bulup oradan oda kiraladılar.

Napoli'de ilk akşam böyle sürüp giderken Derek hiçbir ize ulaşamamıştı ..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 08, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Roma'da Ölüm SenaryolarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin