15.

305 33 0
                                    

。˚ ✧

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

。˚ ✧

Neprovokuj nebo ti narvu hlavu do toho květináče

✧ ˚。

⏧·₊̣̇

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

⏧·₊̣̇.

FELIX POV

₊̣̇·⏧

Bylo další ráno.. Ale víkend už je za dveřmi! Jupí. Dneska je pátek, takže škola tak dlouhá nebude. Jo.. ještě abych se vrátil k včerejšímu dnu.

Minho přišel během chvilky a společně mi pomohl s Fargem do stáje. Dle mých pokynů se mu povedlo koně odsedlat a vyčistit. Všechny věci odnesl na své místo a mně pomohl se obléknout zpátky do svého normálního oblečení.. Až na jezdeckou mikinu. Skrz tu ruku jsem to radši nesundával.

A pak se semnou vydal do nemocnice. Kupodivu mě hned vzali na rentgen a tam se potvrdila zlomenina.. Super. Mluvil jsem s doktorem, dostal jsem sádru a do 20 minut jsem vypadl z nemocnice. Za měsíc mám kontrolu, takže žádné jezdectví a jiné sporty.. Achjo.

Doma máma celkem šílela, ale pak se uklidnila, protože se mohlo stát něco horšího. Táta to vzal v pohodě a všichni jsme se připravili na celý měsíc, kdy budu mít sádru a budu trošku neschopný v nějakých věcech.

Bude mi pomáhat hlavně Minho, ty první dny, pak by to už mohlo být lepší. No a taky jsem dostal nějaký prášky na bolest, kdyby náhodou.. tak ať to mám u sebe. Jinak vše bylo v pohodě.

A teď zpátky do reality.. Právě teď se nacházím venku, nebo-li jdu s Minhem do školy. „Zvládneš to tam? Jak si říkal.. Yeonjun tam teď není, tak se chci ujistit, že vše bude v pohodě. Na oběd za námi zase přijď jo?“ ptal se bratr.

„Neboj, budu v pohodě. Nejsem malé dítě a umím se o sebe postarat, budu muset být opatrný. A učitelovi na tělocvik to vysvětlím. Na oběd přijdu a pak půjdeme společně domů“ usmál jsem se na něho.

„Dobře. Můžeme si pak skočit na nějaký zákusek, aby ti bylo lépe. Dlouho jsme nikde nebyli“ usmál se na mě zpátky a pohladil mě po hlavě. „To by bylo super hyung!“ radostně jsem si poskočil.. ale úsměv mi brzo spadl, když jsme se nacházeli už před školou.

𝐉𝐄𝐙𝐃𝐄𝐂【𝐂𝐙】ʰʸᵘⁿˡⁱˣ  Kde žijí příběhy. Začni objevovat