' 𝐃𝐳𝐢𝐞𝐧́ 𝐰𝐲𝐣𝐚𝐳𝐝𝐮 '
Cosmo i Per już wstali. Żeby się wyrobili podzielili się co ma kto zrobić.
𝐏𝐞𝐫:
• 𝐍𝐚𝐬𝐳𝐲𝐤𝐨𝐰𝐚𝐜́ 𝐭𝐨𝐫𝐛𝐲,
• 𝐒𝐩𝐚𝐤𝐨𝐰𝐚𝐜́ 𝐬𝐢𝐞𝐛𝐢𝐞 𝐢 𝐂𝐨𝐬𝐦𝐚,𝐂𝐨𝐬𝐦𝐨:
• 𝐩𝐨𝐬́𝐜𝐢𝐞𝐥𝐢𝐜́ ł𝐨́𝐳̇𝐤𝐨,
• 𝐳𝐫𝐨𝐛𝐢𝐜́ 𝐬́𝐧𝐢𝐚𝐝𝐚𝐧𝐢𝐞 𝐧𝐚 𝐝𝐫𝐨𝐠𝐞̨.Cosmo gdy wstali pościelił łóżko a Per w tym czasie już zaczął się ubierać. Jak Cosmo zauważył Pera bez koszulki to mu by zaczęło odbijać, ale zajął się swoim rzeczami. Później Cosmo zaczął się ubierać a Per szykował torby. Na koniec Cosmo zrobił śniadanie i idealnie gdy wyszli z domu przyjechał autokar. Jak weszli do środka Kate rzuciła się na Pera. Potem zaciągnęła go na miejscu gdzie siedziała Kate.
- Ale ja siedzę z Cosmo. - Powiedział Per.
- Spoko, ja siądę z Chrisem. - Powiedział z końca Cosmo.
Per był wkurzony na Kate. Będzie musiał słuchać kilka godzin jej gadania.
- Powiedziałeś mu? - Zapytał Chris.
- Nie. Wstydzę się. Ale wczoraj zaprosił mnie nad jezioro.
- Tam też będzie jezioro, może coś wymyślisz? Teraz możesz ty go zaprosić na zachód słońca.
- Też tak myślałem. Ale jest Kate i pewnie Kate będzie chciała cały czas spędzać z nim czas.
- Bądź chamski dla niej to odrazu się od niego odwali tak jak i od ciebie.
- Nie umiem być chamski.
- To cię naucze.
Cosmo tylko się uśmiechnął do swojego przyjaciela i za godzinę byli już na miejscu. Było 5 domków letnich obok siebie.
- Dzień dobry wszystkim. - Przywitał się przewodnik.
- Mam na imię George i będę Was oprowadzać po tej okolicy. Są 5 domków letniskowych. W każdym będzie po 4 osoby. Teraz, wyjdziemy z autokatu i podzielicie się w 4 osoby i staniecie obok domku gdzie będziecie spać. - Wytłumaczył wszyskim.
- Per! Możemy razem?- Zapytała Kate.
Per nic nie odpowiedział bo Cosmo przyszedł z Chrisem do nich.
- Będziemy we trójke? Ja, ty i Chris? - Zapytał Cosmo.
- Myślę że to dobry.. - Per chciał dokończyć zdanie lecz Kate wykrzyknęła.
- We czwórkę!
- Chodź Peruś i inni. - Dodała.
To z irytowało Cosma.
- Jak ja nie lubię tej dziewuchy. - Powiedział do Chrisa.
W pierwszym domku był przewodnik i dwóch innych co będą zaopatrywać ich w jedzenie.
W drugim domku był Jutty, Sunshine i Tobias.W trzecim byli Cosmo, Per, Chris i Kate.
W czwartym była Mad i Hayden.
W piątym nikogo nie było, więc przeznaczono go na główny dom, gdzie będą zwoływane rady itp.
- Dobrze. Macie teraz godzine na wypakowanie się i zapoznanie się z okolicą.
' 𝐖 𝐝𝐨𝐦𝐤𝐮 𝐧𝐫. 𝟑 '
Były tylko trzy łóżka. Oczywiście Kate mówiła że będzie spać z Perem.
- Nie będziesz spać z Perem. - Mówił Chris.
- Ty śpisz sama, Chris sam a ja z Cosmo i tyle. - Tłumaczył jej Per.
- Ja chce z tobą!! - Krzyczała Kate jak małe dziecko.
Cosmo siedział cicho na łóżku i przysłuchiwał się kto co mówi.
Kate się kłóciła z Chrisem i z Perem. Per za żadne skarby nie będzie spał z Kate. W końcu dziewczyna została zmusza spać sama, ale ona i Chirs zaczęli się nienawidzieć.- Nienawidzę cię jęczybuło. - Powiedziała Kate.
- Nie pozwalaj sobie za dużo. - Powiedział poważnie Cosmo.
Ucichła. Wkońcu się zaczęła wstydzić swojego czynu. Chris był dumny z Cosma, a Cosmo był z siebie dumny że wkońcu mógł coś powiedzieć do tej kobity. Ulżyło mu to a Per cieszył się że Cosmo też jej nie lubi i wie że Cosmo nie będzie pozwalał jej na zbyt wiele.
~~~~~~~~~~~~~~~
531 słówDługi rozdział? 😻🖤
Proszę<3
Pliss powiedzcie co myślicie o mojej zmyślonej Kate XDDDD
CZYTASZ
𝐂𝐢𝐞𝐦𝐧𝐚 𝐧𝐨𝐜 ||| 𝐑𝐚𝐢𝐧 𝐱 𝐒𝐨𝐝𝐨 (𝐞𝐩.𝟏)
Teen FictionCosmo - zwany w zespole jako Rain, jest gejem. Zakochał się w jego najlepszym przyjacielu, Perze - zwanym też Sodo. Od początku kariery w zespole Cosmo poznał Pera i zamieszkał po przyjacielsku z nim w domu jednorodzinnym. Per nie wie, że jego najle...