10

58 6 25
                                    

1 hafta geçti ve hergün aynı şey işte okullar kapanmıştı söylemeyi unuttum ve içimden bunları size söylerken kapı çaldı ama sanki küçük bir çocuk gibi minik minik. Neyse açtım işte Eunwoo vardı

Kyung:Aa Eunwoo hoşgeldin kanka buyur gel içeri.

Evet kanka. Eunwoo ile kanka oldukk heheheh. Direk bana sarıldı ve şöyle dedi

Ew:Hadi bakalım prenses giyin azcık gezinelim dimi? Hadi kol giyin bekliyorum burda

Kyung:Tamammm nereye gidicez ki acaba neyse neyse gidipp hemen geliyorumm

Yukarı çıkmıştım ve üstümü değiştirdim bunları giydim

Vağğğyy ilk defa kıyafet uydurabilmiştim fazla beklettim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Vağğğyy ilk defa kıyafet uydurabilmiştim fazla beklettim. Hemen hafif makyaj yaptım ve koşarak aşağı indim. Eunwoo arabanın yanına çökmüş uyuyor numarası yapıyordu.

Kyung:Eunwoo!! Uyuma numarasına bir son ver artık yaa hadi geldim.

Hemen gözlerini açtı ve ağzı da açık kaldı. Elimle ağzını kapattım ve arabaya bindik.

Sahile gelmiştik. Akşama kadar gezmiştik, Eunwoo ile film gecesi yapıcaktık. Eve geldik ve film aramaya başladı Eunwoo ben ise mısır patlatıyordum.

Geceliğim👇🏻

Televizyon karşısında oturmuş hem mısır yiyorduk hem de film seyrediyorduk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Televizyon karşısında oturmuş hem mısır yiyorduk hem de film seyrediyorduk. Aradan 2 saat geçmişti saat 02:36'ydı. Birden kapı açıldı hırsız zannettim ve çığlık attım. Saçma.. ama gelen jisung'du. Hemen boynuna atladım ve beni nazikçe itti. Öldürücü gözlerle bakıyordu Eunwoo'ya, sonra birden bana döndü ve...

Han:Bu şerefsiz kim Kyung-ei! 'Eunwoo'ya bakarak'defol lan evden!

Kyung::Ya han! Bir dile b-

Han:Ne dinliyim kyung ne dinliyim sizin gizli aşkınızı mı-

Demeden evet yine Eunwoo Han'ın ağzına pat!

Eunwoo:Doğru konuş lan kız ve benim hakkımda! Adam ol senin o ağzını koparıp köpeklere yem ederim anladın mı lan!!!

Kyung:Ya heyy!! Bi durun ya okul mu ev mi belli değil artık bi durun ya! Han! O benim arkadaşım keşke 1 hafta önce gelseydin de öğrenseydin! Durun ya!!Ha bu arada ben bu gün eunwoo da kalacaktım haberin olsun.

Han:Kim verdi lan sana bu hakkı ha! Off napıyorsan yap!

Ne yani bu muydu? Napıyorsan yap öyle mi? Galiba kalbi kırılmıştı. Yukarıya odamıza doğru çıktığını gördüm. Eunwoo'ya döndüm ve

"Eunwoo özür dilerim. Jisung'un geleceğini unutmuştum. Jisung benim sevgilim ve galiba onun kalbini kırdım. Söz veriyorum bu geceyi telafi edeceğim ama şimdili-" dememe kalmadan Eunwoo parmağını dudağımın üzerine koydu ve.

"Şşşt" dedi. "Şimdi gideceğim ama sonra yeniden geleceğim. Hadi koş sevgilinin gönlünü al" dedi. Gülümsedim ve yanağından öptüm.

"Görüşürüz"dedim ve üst kata koştum. Kapıyı yavaşça araladım. Jisung yere oturmuş bacaklarını göğsüne yaslamış,kollarıyla da bacaklarını sarmış öylece duruyordu.

Çok şirin duruyordu. Onun yanına geldim ve diz çöktüm.

"Aşkım~"

"Aşım deme bana"

"Sevgilim~"

"Sevgilim de deme bana"

"Ama jisung yapma böyle özür dilerim~"

Tatlı olmaya çalışıyordum ki affetsin.

"Kabul etmeyeceğim boşuna uğraşma" dediyse bile yapacağım şeyi biliyordum. Yavaşça yaklaştım ve dudaklarını öpmeye başladım. Karşılık vermiyordu. Ama bacaklarını salmıştı. Ayaklarını uzatmıştı. Bunu fırsat bilerek kucağına çıktım ve daha sert öptüm. Dişlerini sıkıyordu! Evet. Ben kazanmıştım. Sırıttım ve  karşılık vermesi için kasıklarına doğru yavaşça sürtünmeye başladım. Ağzıma boğuk bir inleme verdi. Bu onun hoşuna gitti. Elleri belimi buldu ve sonunda karşılık vermişti. Ben kazanmıştım. Sırıttım ve öpmeye devam ettim. Uyuduk.

Sonunda sabah olmuştu. Jisung'un yanında uzanıyordum. Birden susadığımı hissettim ve kalkıp su aldım. Salona geldiğimde Jisung yoktu. Birden telefonuna bildirim geldi. Bunu yapmak istemedim fakat yaptım. Kimin mesaj attığına baktım..

"Aşkım: bebeğim,eve döndün mü?"

Ha? Aşkım mı? Öylece donup kalmıştım. Gözlerim dolmuştu. O an sanki dünya durmuştu. Jisung aşağı indi. Beni öyle görünce hemen yanıma geldi ve.

"Güzelim ne oldu? İyi misin? Neden ağlıyorsun?"dedi.

Ona cevap vermedim. Sadece o yakışıklı yüzüne sert bir tokat indirdim. Yüzü yana kaydı. Telefonu hemen eline verdim ve evden çıktım. Daha fazla Jisung'u görmek istemiyordum. Aklıma gelen ilk kişiye,  yani Eunwoo'ya gittim.

Kapısını çok hızlı çaldım ve sonunda açtı. Bütün olanları anlattım. Eunwoo beni ağzı beş karış açık dinliyordu. Gözlerim ağlamaktan kan kırmızısı olmuştu.



Ehhehehehemmm bölüm nasıldı kötü mü güzel mi yorum yaparsanız sevinirim. Keşke kitabım büyüse de raflarda olsa:( keşke izlenmeler bin'lerde olsa oylar artsa :( neyse dram'a bir son verelim dimi zaten  ceneme hikayemi pahlaşmışım burda uykusuzluktan geberiyorum hay mk.

Bu arada hyunjinie_lix teşekkür ederim bebeğim fikirlerin için seviyorum seni mua <3

Ve artık isimle değil de "..." Diye yapcam neyse ben uyumaya kaçarr bayyy

ZORBAM İLE HAYAT ✓DEVAM EDİLİYOR✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin