Ben lavaboya giderken biri beni kenara çekti ve korkum. Bu felix'ti.
Lix:Beni dinler misin dinlemez misin umrumda değil ama dinle! Hyunjin küçükken çok fazla şiddet görüyordu annesinden,babasından,abisinden bu yüzden Hyunjin'in psikolojisi bozuldu anlıyor musun?! Ona insan gibi davran. Bağırma her şeyine, eve gitti bu yüzden. 'SİZİN YÜZÜNÜZDEN!'
Diyip çekip gitmişti gözüm dolmuştu. Neden bizim yüzümüzden ki- dur biz revire gitmeden önce ağlıyordu.. evini sormam lazım
Hemen Felix'in yanına koştum ve sordum
Kyung:Felix hyunjin'in evinin adresini verir misin bişey konuşmam lazım
Lix:Eğer ona yine bağı-
Kyung:Hayır! Hayır bağırmayacağım lütfen evinin adresini söyle
Lix:******* mahallesi ****** sokak. Sakın bağırayım deme o zaman bitersin!
Dinlemeden gittim ve çantamı toplamaya başladım han yanıma geldi ve.
Han:Noldu güzelim? Birşey yok değil mi nereye gidiyorsun? Benimde gelmemi ister mi-
Kyung:Ahh bebeğim lütfen beni soru yağmuruna tutma lütfen ve işim var çıkışta eve gelirsin zaten bayyy
Dedim ve hemen hyunjin'in olduğu eve gitti kapıyı çaldım ve açtı.
Hj:Oo misafirimiz Kyung-ei gelmiş vay Vayy ee yine bağırmaya geldiysen-
Kyung:İçeri alacak mısın ben mi giriyim?
İçeri girmiştim ve ilk olarak İlk yardım çantasını aramaya başladım hâlâ gözleri kırmızı ve yaraları açık....
Bulmuştum ve hyunjin'in bir kelime bile etmesine izin vermeden pansuman yapmaya başlamıştım
....
Beni yiyecek iş gibi bakıyor şerefsiz!
Kyung:Ne bakıyorsun? Çok mu güzeli-
Dudağıma yapışmıştı.. YETER AMK Bİ HAN Bİ BU AAAA. Kafamı geri çektim ama.. nafile aga koltuğa ititordu- yatırıyordu amk geri götürüyordu beni aha sıçtım bundan çocuğum olsun istemiyorum... Ağhh. Üstümden itmeye çalıştım ama olmuyo.. Dudağımı ısırıyor şerefsiz amk sıçtım sıçtım vallahi sıçtım kıpırdayamıyorum. Hay sikiyim aishh!!!
ARADA nefes alıp yeniden öpüyordu ağzımdan minik iniltiler çıkıyordu. Bu onu daha çok azdırıyordu sanırım. AMIK KELİ (gaga bulut'a burdan selamlar) BEN HAN İLR BU KADAR ROMANTİK ÖPÜŞMEDİM HOSEOKTİR!!!
Bıraktı sonunda.. dudağımın kanadığını hissettim ve direk banyoya koştum... Ağlıyordum acıdan.Evet kanıyordu tuvaletten çıkmamla hyunjin'i görmem an oldu.. ne bakıyordu bana öyle pis sapık!
Kyung:Ne bakıyorsun öyle be! Kork- bakma... Gidecekken yine tuttu boynuma eğilmeye çalıştı. Sadece çalıştı...
Dış kapının açıldığını duydu panik yaparak beni dolabın içine attı. Kendi de girmişti.. Ne olduğunu anlamadım.....
Kyung:Nold-
Hyun:Sus Minho geldi..... *Sessiz söylemişti*
AMK APTALI ÇOCUK SENİ ÖPÜYOR SEN BİRŞEY DEMİYORDUN SENİN KAFANI SİKİM BEN EMİ!!
AYH BİDE SENLE UĞRAŞAMİTACAĞIM GİTSENE BE APTAL İÇ SES ÜFF NAPSAYDIN BENDE HYUNJİN'LE BİRLİKTE ÖPÜŞSEMŞYDİM?! SALAK GİT BE GİT
AYY AMAN GİDİTORUM PİS GEBEŞ
Yarım saat falan olmuştu ben sadece hyunjin ile bakışıyordum. Yine dış kapı sesi geldi ve sonunda dolaptan çıktık.
Kyung:Hyunjin senle konuşmak için gelmiştim ben buraya konuşalım mı?
"Olur" anlamında başını salladı ve salona geçtik
Kyung:Şey hyunjin ben senin hakkında olanları duydum.. ben özür dilerim Hyunjin... Beni affet bilmiyordum gerçekten çok özür dilerim... Diyip başımı eğmiştim.. hyunjin beni kollarına alarak.
Hyun:Sorun değil.. sadece öğrenmeni bekliyordum...
Diyip gülümsedi ona sarıldım.. evet sarıldım..
Hyun:Bende özür dilerim..
Oha! Ohaa!! İlk defa birinden özür dilemişti hoseoktir ben doğru mu duydum şu an haha ve ha cidden mi şaşırdım vay amk.
Hyun: Sana yaşattıklarım için özür dilerim ayrıca o kızı ben sadece seni kıskandırmak için kullanmıştım affet beni...
BİRDEN KENDİME GELDİM.
BANA TACİZ EDEN BENİ DAHA DEMİN ÖPEN
KIZLARLA SARMAŞ DOLAŞ OLAN
HER GÜN ALTINDA KIZ OLAN..
HYUNJİN'İ AF MI ETTİM ŞİMDI BEN
Birden kendimi çektim hyunjin'den ve dedim ki.
Kyung:Bu dram'a bir son mu versen hyunjin ha?! Beni daha fazla kandırmanı istemiyorum ama yine de özür dilerim!!
Diyip çekip gitmiştim arkamdan sadece ismimi sesleniyordu..
"Kyung-ei!!"
"Kyung-ei dinle lütfen!!"Gözyaşlarını tutamadım ve eve gelmiştim bile kapıya geldiğimde yaşlarımı silmiş ve iyi görünmeye çalıştım.
<><><><><><><><><><><><><><><><>
Han ile film izliyorduk ve koynunda uyuyakalmışım..
~~~S~~~~A~~~~~B~~~~A~~~~H~~~~~~
Sabah uyandığımda koltukta değilde yatağımda yatıyordum jisung yoktu.. masada bir kâğıt vardı açık okudum.
Günaydın güzelim. Beni göremeyince üzüldün dimi. Ahh biliyorum ama gitmem gerekti özür dilerim 1 hafta yanında olamayacağım arkadaşlarımla iddiaya girdik onlar kazandı ve busan'a gidiyoruz seni seviyorum bebeğim görüşmek üzere<3
Seni seven Han jisung...
Gülümsedim ve kahvaltı hazırlamak için aşağı indim. Yemek hazırlarken fare gördüm ve çığlığı bastım. Ve kapı alacaklı gibi çalıyordu korktum. Hay amk hangisine korkim mafyalara mı fareye mi tüh bilemedim şimdi(!)
Kapıyı düşünmeden açtım ve karşımda, çekici,uppp uzun boylu,saçları siyah,dolgun dudaklı,yuvarlak gözlü,karizmatik,romantik ve aşırı dereceden yüksek olan bir yakışıklı çocuk vardı.
???: Şey merhaba ben Eunwoo yeni taşındıkta biz buraya burdan geçiyordum çığlık sesi duydum bakayım dedim. Ee sorun yok değil mi?
Kyung:H-he yok sorun yok bu arada ben Kyung-ei, Lee Kyung-ei:) tanıştığıma memnun oldum isterseniz buyrun geçin
Ew:yok, yani ben gideyim annemler beni bekliyor bu arada bende tanıştığıma memnun oldum*tebessüm ederek* görüşmek üzere:))
"Baybay" dedim sadece
Hahahaytt ben yine karşınızdayız ayyy abii hyunjin'in kyun'u öpme sahnesinde bi şey oldum sanki ben- neyse nasıl bir bölümdü yorum yaparsanız sevinirim kookilerimmm BAYBAYYY
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORBAM İLE HAYAT ✓DEVAM EDİLİYOR✓
Romanceeğlencesine yazıyorum kötü yorum yapma kardeşim sg