3. bölüm..

83 5 1
                                    

Okula gelmiştim. Jisung ortalıklarda yoktu.Etrafa göz gezdirirken arkama baktım.arkama bakarak yürüyordum sanki dev bi taşa çarptım önüme döndüm kim olcak?! hah!?

Mr: JİSUNG!! NERDESİN SEN YAAA SABAHTAN BERİ ARIYOM!.hem (gözlerim karnına kayar) o kaslar ne(sesli sırıtır)

Js:neymiş yaa a-a bakmasanaa hem kaslı olmak suç mu prenses(göz kırpar)

Mr:ayyy tamam be yürü hadi sınıfa gidelim

Js: tamam tamam hadi

Sınıfa geldik,yerlerimize oturduk arka sırada Hyunjin olduğu için başka sıraya geçicektim tam gidecekken Hyunjin saçımı sertçe tuttu acımıştı genel olarak

Mr:Ahh saçımm!bırak saçımı ya acıyo!! HYUNJİN SAÇIMI BIRAK DEDİM SANAA!!!!

Hj:Niyeymiş zorba değil miyim? e öyleyim ben zorbaysan yapıcam güzelim tabi a-a(sırıtıyodu) a-ah bak bide bodrumda ne vardı biliyo musun?

Mr:Saçmalamayı kes hyunjin yeter bırak artıkk!!

Etraftakiler bana gülüyodu sinir olmuştum en sonunda kafamı geriye attım eline tırnaklarımı geçirmiştim ve bırakmak zorunda kaldı ben ise yer değişecektim.jisungun yanı boştu yanına geçtim ve sarılıp ağladım... Nedenini sormayın bende bilmiyorum.

Hyunjin'den
mi re'nim saçını çekiyodum bir anda kafasını geriye attı ve elime tırnaklarını geçirdi.acımıştı evet ve bırakmak zorunda kaldım. sinirlenmiştim elimi yumruk yapıp duvara yumruk attım.

√∆√∆√∆√∆√∆√∆√√∆√∆√∆√∆

BAĞKK AKLIMA BİŞEY GELMİYO UZUN ZAMANDIR YOKTUMM BU ARADA OY VWRİN BE AGAAAAA NYS HYUNJİN MÜKEMMEL

ZORBAM İLE HAYAT ✓DEVAM EDİLİYOR✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin