SJW ve woke kültürü

58 11 41
                                    

Merhaba

Bu bölümde SJW'ler ve woke kültürü hakkında konuşmak istiyorum

ilk önce bu ikisini tanımlamakla başlayalım

ilk önce bu ikisini tanımlamakla başlayalım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gördüğünüz gibi başta kötü gibi görünmüyorlar aslında, öyle değil mi?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gördüğünüz gibi başta kötü gibi görünmüyorlar aslında, öyle değil mi?

Ama göründükleri gibi değiller evet.

Woke kültürü o kadar yaygınlaştı ki. Mesela rastgele bir Netflix dizisi açın, içinde mutlaka bir lgbt bireyi (yoksa üyesi mi demeliydim?) ve çoğunlukla bu trans olur,  bir Asyalı ve bir siyahi bulunur. 

Neden mi? çünkü woke kültürü bunu dayatıyor. 

Doctor Who'da tüm doktorlar erkekti bari şimdi kadın yapalım

Neden tüm Spiderman'ler beyazdı siyahi Spiderman de olsun. 

Bir de cocomelon'da artık siyahi olan çocuğa şarkılar yapılmaya başlandı. Hayır ben cocomelon izleyecek kadar çocuk akıllı değilim küçük kardeşim televizyondan açıyor ben arada göz ucuyla bakıyorum.

SJW'ler de bana göre duyarcıdan başkaları değiller. Lgbt topluluğu bu aralar aşırı toksikleşti. Lgbt yürüyüşlerinde normalde publicte yapılmaması gereken sakıncalı davranışlar bile yapılmaya başlandı. Hem çocuk istismarı da yapmaya başladılar ve buna birisinin dur demesi gerek artık. Bunlar en sonunda çocuk yani. Neymiş efenim "çOcukLar Da tRanS oLaBiLir!!!1!"  .  Psikolojileri kötü etkilenirse topluma zarar vermeye başlayacaklar. Kötü bir ortamda büyüyen bir çocuk suçlu olmaya daha çok yatkındır. Sonuçta çevresinden böyle şeyler görmüş ve onu yansıtacak. Bir de ekoseksüeller çıkmıştı değil mi? Namı diğer dağa taşa ağaca toprağa azanlar. Yazarken gülmemi zor tutuyorum çünkü gece yazıyorum Allah affetsin. Neyse, yine her akım gibi yine Fransada başlayan bir akım ve bu da çocuklara gösteriliyor. Düşünsenize 6 yaşında bir çocuksunuz ve karşınızda cinsel organını toprağa sürterek halden hale geçen bir adam var. Naparsınız? Psikolojiniz bozulmaz mı? Bence bunlar aslında ilgi çekmeye çalışıyorlar, yoksa kim neden ağaca azsın ki?

Feminizm de çok saçma. Biyolojik olarak bile eşit olmayan kadınlar ve erkekler nasıl eşitlenmeye çalışılabilir? Bazı meslekleri erkekler daha iyi yapar, bazı meslekleri de kadınlar daha iyi yapar ve bence bunlar birbirini tamamlıyor. Türk işi feminizm tayfasından bir anneniz var diyelim ve siz erkek çocuğusunuz. Bu yüzden ablanıza daha iyi davranırken sizi aşağılıyor, sana pislik erkek diyor ve keşke seni doğurmasaymışım diyor. Bir yandan da ablanızı pohpohluyor böyle. Aşağılık kompleksiniz olur, kendinizden nefret edersiniz ya da kadınlara karşı travma ve güven kaybınız olur değil mi? İleride belki de kadınları manipüle eder, sonra da cinayet işlersiniz. Hatta zaten bu yazdığım senaryoyla benzer geçmişe sahip birisi var, Edmund Kemper.

Neyse burada hem woke kültürünü hem sjwleri hem de savundukları şeylerin saçmalıklarını ve bana mantıksız gelen şeyleri yazdım

Yine buraya konuşmamı istediğiniz bir konuyu yazabilirsiniz

kendinize iyi bakın, hoşça kalın 🙌🏻💜

My OpinionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin