1-

815 32 69
                                    


______________

Marineford olayının üzerinden tam tamına 2 yıl geçmişti. Tayfanın tekrar bir araya gelme zamanıda gelmişti elbette.

Adaya ilk gelen şaşırtıcı bir şekilde Zoro olmuştu. O da henüz kimse gelmediği için dolaşmaya gitmişti

Zamanı biraz daha ileri alalım, 9 gün kadar. Sanji'nin adaya ayak bastığı gündeyiz. Yedinci(?) olarak gelmişti adaya. Thousand Sunny'e uğramış henüz tayfanın tamamlanmadığını görüp yolculuk için yiyecek depolamaya şehre çıkmıştı.

İçecek bir şeyler almak için bir tezgaha yaklaşırken bar a benzer bir yerde tanıdık bir beden görmesiyle duraksadı Sanji. Değişmiş olan yapılı vücudunda, yeşil saçlarında gözünü gezdirdi biraz.

Birazdaha ona baktıktan sonra Zoro'nun olduğu bar'a girdi.

"Aa bizim marimo kafa değil mi bu?!"

Zoro tanıdık olan sese ve kendisine 'öyle' seslenilmesine karşın çatık kaşlarla arkasını döndü.

"Ha demek bizim kıvırcık kaş da gelmiş. Haberin olsun buraya ilk gelen benim!"

Uzun yıllar sonra ilk defa Zoro'nun yüzünü gören Sanji, hızla 0,01 saliselik inceleme seansını bitirip Zoro'ya cevap vermek için ağzını açtı.

"HAA yön sezgisi berbat olan sen buraya nasıl birinci geldi? Sana inanmak zor"

"İnanmıyorsan git Reylight'in olduğu bardaki kadına sor!"

"Peki peki... Ama Şimdi kalkıp bana gemiye yiyecek depolamamda yardım etmen gerekiyor."

Zoro ses çıkarmayıp Sanji'nin peşine takıldı. İkili tezgahları gezerken Zoro ikide bir kaybolduğu için Sanji için bayağı yorucu olmuştu. Alabildikleri kadarını aldıktan sonra Sunny'e gittiler.

Nihayet Sunny'e vardıklarında herkes bir aradaydı. Luffy Chopper ve Usopp Franky'nin yeni icatlarına bakıyor, Brook kadınlara külotlarını göstermesi için ricada bulunuyordu.

Bizim ikilide geldiğinde bazı hazırlıkları yapıp seyir belirleyicinin gösterdiği adaya yelken açtılar.

Akşam saatleri geldiğinde Luffy, tekrar bir araya gelmelerinin kutlamasını yapmak isteyince herkes masaya toplanıp içki içip, yemek yedi.

En sonunda herkes sarhoş olmuştu. Usopp tam bir sanat eseri olan şarkılarından söylüyor, Franky bir şeyler anlatıyor Chopper ve Brook'da onu dinliyor. Luffy saçma salak hareketler yapıyor, Nami masada uyukluyor, Robin sarhoş olmamış gülümseyerek etrafını seyrediyor, Sanji masada oturup tuhaf tuhaf sesler çıkarıyor, Zoro sarhoş olmamış hala içki içiyordu.

Biraz zaman geçtikten sonra bazıları sızmıştı. Ayakta kalanlar Sanji, Robin, Zoro ve Brook'ydu.

"Zoo~rooo~"diye bir ses geldi Sanji'den. Zoro şaşkınca Sanji'ye döndü. Sanji gözlerinde kalp ve salak bir sırıtışla Zoro'ya bakıyordu.

"Seni ne kadar sevdiğimden haberin var mıııı~?"

Zoro şaşkınca gözlerini sonuna kadar açtı. "N-ne neyden bahsediyorsun sen?"

"Diyorum ki seni çoooooook seviyorummh~"

Zoro kısa bir etrafına göz gezdirdi. Robin ile göz göze gelince Sanji'yi bileğinden tutup geminin içine götürdü.

"Neyden bahsediyorsun sen? Beni sevmen imkansız!"

Sanji: "Ama ben seni çook seviyorum Zoroooo~" diyerek Zoro'nun göğsünün üstünde parmağıyla yuvarlaklar çizmeye başladı.

Zoro Sanji'nin elini tutup sıktı, bu hareketiyle yapmaması gerektiğini söylüyordu.

Zoro Sanji'ye baktığında onu ağlarken görmeyi beklemiyordu.

"O-oi neden ağlıyorsun?"

"Sen...Sen beni sevmiyorsun."

Zoro bir of çekti. Sanji'yle önceden hiç böyle bir şey olmamıştı. Dahası Zoro, Sanji'nin kendisinden nefret ettiğini sanıyordu. Ve muhtemelen şuan sarhoş olduğu için yarın sabah hiç bir şey hatırlamayacak. Hatırlasa bile Zoro, Sanji'nin yaptığı şeyden pişman olmaması için sanki hiçbirşey hatırlamıyor gibi davranacaktı.

"Hey Sanji"

"Konuşmuyorum seninle!"

"Seni sevemediğim için benimle konuşmayacak mısın?!"

"Beni seversen olur."

"Her neyse seninle çok uğraşmayacağım. Yarın sabah uyandığında şuan sarhoş olduğundan pek bir şey hatırlayacağını sanmıyorum. Bence bu olayı burda kapatalım. Seni sevebileceğimi sanmıyorum."

Zoro cümlesini bitirir bitirmez Sanji'ye baktı. O çoktan duvara yaslanmış uyuyordu. Zoro'da gidip Sanji'nin yanına oturdu. Bir süre onu izledikten sonra dışarı çıktı.

_________________________

Yeni bir kurgu yazayım dedim. Canım çok fazla Zosan çektiği için hemen yazdım. Çok güzel yazamadım ve hemen giriş sonuç yaptım yada çok hızlı okuduğum için bana öyle geldi. Biraz da kısa oldu aslında ay her neyse çok kusur var bu bölümde ileriki bölümlerdede olucsk gibi tahmin ediyorum lütfen mantık hatalarını görmezden gelin. eğlence olsun diye diye yazıyorum bu kitabı.

Her neyse kısa bir kurgu olacak en az 5 bölüm kadar olur herhalde. Neyse iyi tatiller♡♡

Oy verip yorum yaparsanız sevinirimm

No one look good with me but you. | zosanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin