Bu bölüm smut olabilir rahatsız olan geçsin
Luffy'i bulduklarında rakibini yenmiş yerde yatıyordu. Onuda yanlarına alıp diğerlerini bulmaya gittiler. Usopp ve Chopper askerleri yenmeyi başarmış, Chopper Usopp'un yaralarını sarıyordu.
Robin, Franky, Brook ve Nami yerde uzanıyorlardı. Chopper koşarak onların yaralarına baktı. Kimsede pek kötü bir yara yoktu.
Herkes bir araya gelince hava kararmıştı. Şimdilik gemiye gidip dinlecek, sabah olunca şehire çıkacaklardı.
Gece olmuş herkes odalarında dinlemiyordu. Sanji odasında yatarken kapısı çalındı.
Kim olduğunu karanlıktan dolayı çözememişti. Ta ki sesini duyana kadar.
"Bu günki 'hoşlandığım çocuk' olayını şimdi konuşmaya ne dersin?"
"Ha? Z-zoro sen misin?!"
Sanji birden yatağında ağırlık hissetti.
"Bu günki konuyu diyorum konuşmaya ne dersin?"
"H-hangi konu yaa ne konusu..."
"Anladığına eminim~"
Zoro bunu demesiyle Sanji'nin üstüne çıktı.
"Sen... beni mi seviyorsun?"
Sanji'nin kalbi deli gibi atıyordu. Çok istiyordu ona onu sevdiğini söylemek . Ama yapamıyordu.
"Hayır."
"Hm... Peki o zaman ben gidiyorum. Görüşürüz."
Zoro kapıya doğru yöneldiğinde durdu.
"Sana bir şey daha sormam lazım."
"Hm?"
"Kralın etkisi altındayken beni kurtarmak için beni öpmüştün, bu senin emrinin altına girdiğin anlamına mı geliyor?"
"Bilmiyorum... Zoro yanıma gel."
Zoro yavaşça Sanji'nin yanına geldi.
"Ha? Deminkini kendi isteğimle yapmamıştım."
"Hm bu demek oluyor ki artık benim emrimdesin."
"Sana bir şey daha soracağım."
"Sor Zoro."
"Sen krala nasıl beni düzeltebileceğini sorduğunda bir şey duydum."
"Ne duydun?"
"Sadece beni gerçekten seven birisi beni düzeltebilecekmiş. Ve sen beni öptüğünde normale döndüm. Bu demek oluyork-"
"N-ne sen yanlış duymuşsundu-"
"Hmm... demek beni gerçekten çok seviyorsun ha?"
Zoro yavaşça Sanji'nin yatağına çıkıp Sanji'yi altına aldı.
"Biliyor musun aslında sarhoş olduğun geceden beri her şeyi biliyorum. Bana aşık olduğunu ve hislerine karşılık vermemi istemeni. O geceden beri bende senden hoşlanıyorum Sanji."
Sanji kırmızı bir suratla utanarak Zoro'ya bakıyordu. Zoro birden onu öpmeye başladı. Uzun bir öpücükden sonra Zoro lafa girdi.
"Seni benim yapabilir miyim?"
"...Hm hm"
Zoro dişlerini Sanji'nin boynuna geçirdi.
"Ah~"
"Bunu daha çok duymak istiyorum."
Zoro bunu demesiyle Sanji'nin tişörtünü çıkartıp her yerine izler bırakmaya başladı. Sanji ise her defasında inliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
No one look good with me but you. | zosan
FanfictionHikaye Marineford'dan sonraki time skip zamanında geçiyor. Normalde Sabondy'den Balık-Adam adasına gitmeleri gerekiyor ama ben bir değişiklik yapıp onları başka adaya gönderdim. Hikaye 5 bölüm gibi bir şey olacak. Smut içerir. Hikayede Zoro ve Sanji...