2-

542 33 42
                                    

Sanji sabah ağır bir bel ağrısıyla uyandı. Gözlerini açınca kendisini Sunny'nin içinde duvara yaslanmış bir şekilde olduğunu gördü. Buraya nasıl geldiğini sorgulama zahmetine girmeden geminin güvertesine çıktı.

Herkes dışarda her zamanki halindeydi. Sanji içeri girince bazı gözler ona döndü.

"Sanji-san neden bu kadar geç kalktığınızı merak ediyorum" dedi Brook.

"Ha saat kaç oldu ki?"

"Birazdan akşam olacak aşçı-san." dedi Robin.

Sanji'de neden bu kadar geç kalktığını anlayamamıştı. Etrafa göz gezdirirken Zoro ile göz göze geldiler. Sanji gözlerini kaçırıp ortalığa sordu:

"Dün ne yaptığımı bilen varmı hiç birşey hatırlamıyorum ve uyandığımda Sunny'nin içindeydim."

Sanji'nin bu sorusuyla Robin ve Zoro birbirine baktı. Sanji anlamıştı bir şeyler döndüğünü.

"Robin-chan bir şeyler biliyor musun sanki kötü bir şey yapmış gibi hissediyorum."

"Hayır aşçı-san hiçbirşey bilmiyorum." dedi Robin gülümseyerek.

Ama Sanji anlamıştı bir şeyler döndüğünü. Robin'in ağzından laf çıkmadığını bildiği için bir şey demedi. Bir süre sonra Luffy 'yemek yemek!' diye bağırdığından Sanji mutfağa girmiş yemek yapıyordu.

Sonunda herkes mutfağa girmiş yemek yiyorken gemi sarsıldı. Herkes ne oluyor diye söylenirken Usopp:

"BİR ADAYA TOSLADIK!" diye bağırdı.

Nami hemen seyir belirleyiciye baktı ve konuştu: "Varmamız gereken adadan hala uzaktayız. Sanırım oraya erişmek için bu adayı geçmeliyiz."

Herkes gemiden çıktı Luffy, Usopp, Sanji, Chopper ve Nami ileride binaların ve insanların olduğu yere doğru inip nasıl bir sonraki adaya gidebileceklerini insanlara soracaklardı.

Zoro, Brook, Franky, Robin ve ise adanın etrafına bakacak ve seyir belirleyicinin gösterdiği adaya nasıl gidebileceklerini inceleyeceklerdi.

Şimdi şehire inen Luffygillere dönelim. Kalabalık bir bar a girmişlerdi. Bar sahibine ada hakkında bir şeyler sormuş, bir şey elde edemeyince oradan çıkmışlardı.

Sonunda herkes ayrılmış, dağılıp insanlara ada hakkında bir şeyler soracaklardı.

Şimdi ise adanın etrafını inceleyen diğer gruba dönelim. Franky ile Brook sağ tarafı inceliyor, Zoro ile Robin ve sol tarafı.

5'li her ne kadar bakarlarsa baksınlar hiç bir sonuç elde edememişlerdi.

Luffy'nin grubu gemiye gitmişlerdi. Zoro'nun grubuda gemiye vardığında herkes elde ettiği bilgileri paylaşmaya başladı.

Robin hiç bir bilgi edinemediklerini söyledi. Ardından hemen Nami cümleye girdi.

"Bu adanın bir kralı varmış. Herkes ona itaat etmeye zorlanılmış. Şuan adadaki herkes onun köpeği gibi yaşıyor. Kral her hafta şehire iner ve insanlara istediği her şeyi yaptırıyormuş. Adanın insanları aslında isyan edip saraya saldırsalar büyük ihtimal bu adada hiç bir sorun kalmaz ama bir nedenden ötürü yapamıyorlar nedenini henüz bilmiyorum." Cümlesini bitirdiğinde ufak bir sessizlik oluştu. Ardından Usopp konuşmaya başladı.

"Bir adamdan duyduğuma göre saraya saldıramamalarının nedeni kral'ın güçleriymiş. Herkesi kendine itaat etmesi emrini vermiş. İnsanlar bu emiri çiğnerlerse ölürlermiş."

Uzun süre bir sessizlik... Ardından Luffy'nin 'MACERA' diye bağırışı. Luffy ayaklandı ve gemiden atladı.

"Hadi o sahte kralı yenelim!"

Zoro, Robin, Sanji, Franky ve Robin ona katıldıktan sonra tüm tayfa saraya doğru gittiler.

Sonunda oraya vardıklarında Luffy kapıyı kırarak ortalığa daldı. Sarayın askerleri hemen onların etrafını sardılar ve ateş etmeye başladılar. Hepsi birlikte saldırıları tek bir çizik bile almadan atlatıp kralı bulmaya giriştiler.

Sarayda ne kadar asker varsa hepsi onlara doğu geliyor ve ateş ediyorlardı. Askerlerin arkasından kocaman bir adam geldi. Tüm askerlere 'dur' emri verdikten sonra konuştu.

"Ne istiyorsunuz?"

Luffy: "Kralı görmek istiyoruz!"

"Niçin?"

Luffy: "Adadaki herkes onun istediklerini yapıyor. Her insanın özgür olmaya hakkı vardır. Biz onların özgürlüklerini onlara vermeye geldik."

"Nesiniz siz bir çeşit kahraman mı?"

"Hayır bizler korsanız!"

Adam Tch'layıp tayfaya saldırmaya başladı. Oldukça güçlüydü. Fakat onun kral olmadığı ap açık ortadaydı.

Robin, Franky, Brook ve Nami bu adamla savaşacak, diğerleride kral'ı yeneceklerdi.

Diğerleri hızla yol katederken birden etraflarını yoğun bir sis sardı. 

"Kimse nefes almasın bu güçlü bir uyku gazı."dedi Sanji.

Zar zor orayı atlattıkdan sonra önlerinde birkaç kaslı adam belirdi.

"Kralı görmenize izin vermiyoruz." dedi içlerinden birisi.

"Bu konuda sizin izniniz isteyen yok!"

Diyip saldırmaya başladı Luffy. Luffy  hepsine tek attıktan sonra koşmaya devam ettiler.

Sonunda gösterişli bir oda göründüğünde buranın kralın odası olduğu anlaşılmıştı.

5'li odaya daldığında etrafta hiç bir şey yoktu. Tek bir koltuk bile. Aniden kapı gürültülü bir şekilde kapandıktan sonra ışıklar kesildi.

Herkes etrafına bakınırken tayfadan birisinin sesi duyuldu. Chopper esir alınmıştı. Boynuna bıçak dayanmış Chopper bağırmaya çalışırken kalın bir ses duyuldu odada.

"Onu bırak." Bunu diyen Zoro'ydu.

"Hahaha sen bırak diyince bırakacağımı mi sanıyorsun?"

"Sana onu bırak dedim." Zoro bunu der demez hemen adama saldırmaya başladı. Elindeki bıçağı yere fırlatıp adamın ellerini sırtına koyup duvara yasladı. Adamı yakalamıştı.

Fakat adam aniden ortadan kayboldu. Sanki bir serapmış gibi. Ve odanın içinden nereden geldiği belli olmayan bir ses duyuldu.

"Beni bu kadar kolay yakalayabileceğini mi sanıyorsun gerçekten?" Bunu der demez bazı yerlerden yeşil bir ışına benzer bir şey gönderdi adam.

Işınlar Zoro'ya isabet etmeden önce kaçmayı başarmıştı Zoro.

Adam tekrar görünebilir olduğunda Luffy ve Sanji'de ona saldırmaya çalışmışlardı.

Ama sadece çalışmışlardı. Yumruklar veya tekmelerden hiçbiri, hiçbir şekilde adama isabet edememişti.

Çok uzun uğraşlar sonucu Sanji sonunda tekmesini adama atmayı başarıp adamı yere sermişti.

Zoro adama yaklaşıp Son hamleyi yapacakken birden adam ona yeşil ışınlardan gönderdi. Zoro neye uğradığını şaşırmıştı.

Hareket edemiyordu.

"Ayağa kalk."

Zoro adamın dediği şeyi anında yapmıştı. Kendi iradesiyle yapmadığına adım gibi emindi.

"O-oi bunu ben yapmıyorum. Bana zorla yaptırıyor."

Luffy ile Sanji adama doğru yaklaştılar ve saldırmaya çalıştılar.

_____________________

Umarım bu bölümü sevmişsinizdir.

Oy verip yorum yaparsanız sevinirimm ♡

No one look good with me but you. | zosanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin