3-

509 35 44
                                    

Sanji ve Luffy adama doğru yürüyüp saldırmaya çalıştılar. Adam Zoro'ya doğru bakıp.

"Bu ikisine saldır."

Zoro zorla emirlerini yerine getirirken ikisinden birini yaralayacak diye korkuyordu.

"Oi Zoro kes şunu!" diye bağırdı Sanji.

"Kendi isteğimle yapıyorum sanki bana o yaptırıyor."

"Demek sahte kral o ha?" diye sordu Luffy."

"Evet Nami'nin anlattığına göre öyle olmalı baksana beni nasıl kontrol ediyor." diye cevapladı Zoro.

"Onu ölesiye döveceği-"

Luffy'nin sesi duvarın delinme sesiyle kesilmişti.

Sesin geldiği tarafa baktıklarında Robin, Franky, Brook ve Nami'nin savaştığı adamın buraya geldiğini gördüler.

"Savaştığın rakiplerin neredeler?" diye sordu Luffy.

"Onlara rakip bile denilemez. Yaptığım 5-10 tane tekniğe kanıp hemen yenildiler."

Luffy bunu duymasıyla sinirlendi ve adama saldırmaya başladı.

Onların kavgası başka odalara taşınınca odada yalnız Sanji, Zoro ve adanın kralı kalmıştı.

"Saldır ona!"

Zoro bir adım dahi kıpırdamamıştı. Adam emirini tekrar tekrar söyleyip duruyordu. Fakat sonuç hiç bir zaman değişmedi.

"Beni öyle kolay kontrol edebileceğini sanma."

"Ahahahahah! Demek öyle ha arkadaşına saldırmamak için kendini tutuyorsun. Bu demek oluyor ki ona saldırmayı gerçekten istemiyorsun. Fakat bir insanın kendinden nefret ettiği zamanlar olur elbet. Bu nefretlerin birikintisi seni kendine saldırmanı sağlar... Emrimi veriyorum! Kendini öldür."

Zoro elindeki katanayı boynuna doğru götürüyorken bir kol onu tuttu. Sanji'ydi bu. Zoro'ya engel oluyordu.

"Bunu yapamazsın Zoro! Kendini bir şekilde durdurmalısın!"

"Yapamıyorum!"

"Hey seni pislik kral hemen kes şunu!"

"Ahahahaha gelde durdur."

"Hey Zoro seni tutmadan dayanabilir misin?"

"Sanırım."

"Tamam bırakıyorum."

Zoro kendini zapt etmeyi başarmıştı. Fakat zar zor dayanıyor gözüküyordu. Sanji hemen adama doğru yürüdü ve tekme atmaya başladı.

Uzun süren bir dövüşten sonra sanji sonunda kralı yakalamıştı. Zoro hala aynı şekilde duruyor ve hareket etmiyordu.

"Hah demek beni yakaladın ha? Madem öyle bunu kullanmanın zamanı geldi!"

"Ha ne yapacaksı-"

Kralın tek bir el şıklatmasıyla Zoro bağırmaya başladı.

"K-kendime hakim olamıyorum!"

Zoro elindeki katanayı yavaşça boynuna doğru götürüp boynunu kesmeye başladı.

"ZORO! HAYIR YAPMA!!"

Sanji hemen Zoro'nun yanına gitti ve kollarını tutmaya çalıştı. Ama faydasızdı tek yaptığı şey onu birazcık yavaşlatmak. Hemen kralın yanına gidip onu ölesiye dövmeye başladı.

Tehdit etmeye yeter oluncaya kadar dövdükten sonra durdu ve konuşmaya başladı.

"Onu nasıl senin emrin altından çıkarabileceğimi söyle! Yoksa seni öldürürüm."

"..."

Sanji bir tekme daha atar.

"Söyle!"

"..."

Sanji tekrar tekme atmak için ayağını kaldırdığında Adam konuştu.

"Tamam söyleyeceğim. Onu gerçekten seven birisi onu öptüğünde öpen kişinin emrine girer."

"Ne?!"

"Doğru söylüyorum daha vurma!"

Sanji bir şey demeyip hızla Zoro'ya yürüdü. Zoro kendine zar zor hakim olabiliyordu ve hala yavaşça boynunu kesmeye devam ediyordu.

Sanji ona yaklaştı ve "Bu seni kurtarmak için."

Ve dudaklarından öpmeye başladı. Zoro ilk neden böyle bir anda Sanji'nin böyle bir şey yaptığını merak etmişti ama bir anda katana elinden düşünce anlamıştı neden böyle yaptığını.

Sanji yüzü kızarmış biçimde Zoro'ya bakıyordu Zoro'da ona. Biraz böyle bakıştıkdan sonra Sanji gözlerini kaçırdı.

"O adamın seni kontrol edememesi için öyle yaptım yanlış anlama!" dedi Sanji.

Zoro sırıtarak konuştu: "Tamam tamam yanlış anlamıyorum. Peki adama ne oldu?"

"E-evet adama en son sıkı bir tekme atmıştım yerde yatıyor olması lazım."

Adamın olduğu yere doğru yürürken Zoro Sanji'ye seslendi.

"Hey adam burada değil."

"Ne burada olması lazım!?...Ha cidden yok!"

"Aramalıyı-"

"Ahahahaha sarılı kıpırdama yoksa bu yeşilliyi öldürürüm!"

"Ha! Sen kimsinde beni öldürüyorsun?"

Zoro tek bir hareketiyle kralı engellemişti. Onu yere yatırıp öldürecekken Sanji Zoro'nun önüne geçti.

"Sen kim oluyorsunda sevdiğim adamı öldürmeye kalkışıyorsun ha!?"

Bu dediklerinden sonra tekmesini adamın kafasına sertçe geçirdi. Adam bayılmış olacaktı ki ses çıkarmıyordu.

Zoro katanasını kınından çıkartıp son hamleyi yaptı.

"Daha demin bana ne dedin?"

"Ha ne demiştim?"

"Adamla konuşurken bana sanki sevdiğim adam diye hitap ettin?"

"H-haa neee ö-öyle bir şey d-demedim tabii ki de ahahah ne diyorsun ya sen?"

Zoro Sanji'nin heyecanlı ve kekeleyerek konuşmasına karşın sırıttı ve Sanji'yi öptü.

Uzun bir öpüşmenin ardından Sanji kıpkırmızı bir suratla konuştu.

"S-sen ne yaptığını sanıyorsun haaa!?"

"Hmm hoşuna gitmedi mi ki?"

"O-oi sen!"

Zoro kıkırdadı ve Sanji'ye yaklaştı. Beraber tayfadakileri aramaya koyuldular.

____________________

Umarım bu bölümü sevmişsinizdir.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Oy verip yorum yaparsanız sevinirimm ♡

No one look good with me but you. | zosanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin