5-

486 24 55
                                    

N-"Şunlara bakın çok tatlılar..."

F-"Bunların ikisi düşman gibi değiller miydi?"

U-"Bunlar napıyo?"

L-"Sanjii yemek!"

B-"Vay canına Yohohohoho!"

R-"Oh aşcı-san kılıç ustası-san bir gün böyle olacağınızı hiç düşünmezdim."

C-"Zoro... Sanji... siz ne ara böyle oldunuuzz!"

Sanji yüksek gürültüyle gözlerini açtı.

"Napıyosunuz lan siz burda?!" diye bağırdı Sanji.

"Zoro'nun yanına gitmiştim yatağında yoktu bende Zoro yok diye senin yanına gelecektim Zoro buradaydı sarılıyodunuz. Bir anda herkes buraya toplandı." dedi Luffy.

Zoro yavaş yavaş gözlerini açıp etrafa baktı. Herkes ona bakıyordu. Kısa bir yüklenme yaşadıktan sonra bağırdı.

"Ulan!! Siz napıyonuz burda!?"

"Yakalandık Zoro." dedi Sanji.

Robin "Her neyse çocuklar biz gidelim bize daha sonra her şeyi açıklarlar." diyip Zoro'ya göz kırptı.

Herkes gidince Sanji konuştu.

"Biz... şimdi... sevgili miyiz?"

"Aynen öyle."

İkili üstlerine bir şeyler geçirip dışarı çıktılar. Luffy 'SANJİ YEMEK!' diye bağırdığı için Sanji mutfakta yemek yapıyordu. Zoro diğerlerine Sanji ile sevgili olduklarını söylemişti. Diğerleri her ne kadar dün gece ne yaptınız diye sorsalarda Zoro, Sanji bilmelerini istemez diye bir şey söylememişti.

"Yemek hazır!"

Mutfaktan Sanji'nin sesi duyulunca önde Luffy olmak üzere herkes mutfağa yönelmişti. Herkes yemeğini yedikten sonra şehire indiler.

Şehirdeki herkes dünden daha özgür bir yaşantı sürüyordu. Bir adam mugivara tayfasının yanına yaklaşıp

"Bizi kurtardığınız için minnettarız!"

Adamın bunu demesiyle neredeyse tüm halk tayfanın başına toplandı.

Bir kız "Kralı yenenlerin siz ikiniz olduğunu duyduk. Size gerçekten minnettarız." diyip Sanji'ye sarılmaya çalıştı.

Zoro hemen Sanji'nin üstüne atlayıp kızı yere düşürdü. Sanji'nin kulağına

"Benden başka kimse sana dokunamaz." Diyip ayağa kalktı.

Kıza doğru bakıp "Sizi görmedim." diyip Sanji'nin elini tutup götürdü.

Sanji yiyecek bir şeyler depolamak için yemek tezgahlarında dolanıyordu. Nami ile Robin alışveriş yapıyordu. Franky ile Usopp tuhaf mağazalar geziyorlardı. Luffy bir restoranda et yiyordu. Brook ile Chopper ise geminin etrafında dolanıyorlardı.

Herkes tekrar gemide bir araya geldiğinde şimdi seyir belirliyicinin gösterdiği adaya doğru gideceklerdi.

Şu zamandan sonra gemide gece geç saatlerde Zoro veya Sanji'nin odasından çıkan bazı sesler ve gün içinde Zoro veya Sanji'den birbirine gelen bazı aşk sözcükleri dışında tayfa arasında pek bir değişiklik olmamıştı.

Ve Mugivara tayfası her zamanki gibi her gün yeni bir maceraya parmak basmaya devam eti.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Kısa bir bölüm oldu farkındayım ve özür dilerim. Bu kitap bu kadardı. Umarım begenmişsinizdir. Bazı mantık hataları olsada çok takmayın lütfen. Okuduğunuz için teşekkürler.

Oy verip yorum yaparsanız sevinirim. İyi tatiller♡♡

No one look good with me but you. | zosanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin