bölüm yirmi (FİNAL)

55 4 11
                                    

10 yıl sonra

Aradan koskoca on yıl geçmisti. Herkes artık normal değildi. Tüm dünya hapları kullanmis bazıları ise normal olmayı seçmişti. Birde saceda türü vardı onlar ise ilacı icinci bembeyaz oluyordu.

Bu on yıl içinde Naruto ve sasuke sasukelerin köyüne gitmiş ailesi ile konuşmuştu.

Bu konuşmalar sırasında kendi babası ve annesinin aslında bu köyden olduğunu uchiha ailesi ile arkadaş olduğunu ve sürekli konuştuklarını öldüklerini öğrenince de büyük hüsrana ugradiklarini söylemişti.

Sasuke'nin ikinci abisi itachi ise Naruto ile köyü gezmisti. Kendisi aynı Naruto gibi şehirde bir şirkette yöneticiydi.

Şimdi ise Naruto beş çocuğu ile oturuyordu. Tamda bu esnada izukular gelmişti

Naruto
Hoşgeldin izuku nasılsın ?

İzuku ysninda üç çocuğu ile içeriye girmişti

İzuku
İyiyim sen ?

Naruto
Bende iyiyim.

İzuku
Naruto bugün benimkine bir sürpriz yapacam senden sadece bir tavsiye istiyorum

Naruto
Dinliyorum

İzuku
Katsuki şu sıralar şirkette sasuke ile çok çalışıyor bende hem katsukiye moral hende enerjisi için güzel bir mekanda yemek yiyelim diyecektim sizde gelin olurmuş sonrada akşam şey yaparsınız ben ilişkiye girmek istiyorum içindeki omega kizismamim yakın olduğunu bu eşi ile gecirmrk istediğini söyledi ne dersin?

Naruto
Aslında bende böyle düşünüyorum

İkili bu şekilde konuşarak günü geçirmişlerdi. Çocuklar ise oynuyorlardı.
.
.
.
.
.
Akşam olmuş iki ciftinde kocaları eve gelmişti.

Naruto ve izuku aynı anda eşlerini almış ve izukunun planladığı yere gelmişlerdi.

İzuku narutolara restorantı üst katından yer ayırmıştı. Kendisi ise yine üst kattan pencere tarafına oturmuştu.

İkili aynı saatte gelmiş yerlerine geçmişti. Tabiki katsuki ve sasuke restoranta varmadan gözleri bağlanmıştı.

Restoranta gelince isimlerini söylemişler ve yerlerine geçmişlerdi.

İzuku Naruto( ayrı masada aynı anda )
Aç gözlerini sasukem / katsukim

İki eş te acmisti gözlerini . Fakat gördükleri manzara karşısında konusamamislardi.

Çünkü izuku ve Naruto masalara güzel bir detay olan sevdikleri çiçekleri koymuşlardı.

Eşlerinin sevdikleri çiçekleri koydukları için tabiki iki eş te şaşkındı. Mutlu olmuslardi.

Sasuke hemen kalkıp eşine sarıldı. Katsuki ise masadan kalkıp izukuyu alip döndürmeye başladı. İki alfa da aynı anda eşlerine;

Seni seviyorum hayat ışığım

Dediler.

Sonra masaya oturup yemekleri yediler.

Saat 00:00

Gece saat on ikide iki çiftte restoranttan çıkmıştı.

( Arkadaşlar çocuklara naruto'nun kuzeni menma bakıyor neyse devam )

Naruto ve izuku evlerine gitmek için kocalarından anahtarı alıp arabalarını calistirmislardi.

Evlerine gelmişlerdi. Katsuki ve sasuke tesadüf eseri aynı anda kizismaya girmişlerdi.

Bunu fark eden Naruto ve izuku eşlerini odalarına çıkartmış ve kendilerini kizismada ki eşlerine teslim etmişlerdi.

.
.
.
.
.
.
.
.

Sabah

Sabah olduğunda sasuke ilk kalkan olmuştu. İlk bir hatirlayamamis sonra ise Naruto ile ilişkiye girdiklerini hatirlamisti.

Sasuke narutoyu uyandırmadan hemen lavaboya gitmişti. Elini yüzünü yıkamış sonra üstünü giymiş sonra da mutfağa gidip kahvaltı hazırlamıştı.

Bu sırada ise katsuki yeni kalkmıştı. O da aynı sasuke'nin yaptığı gibi günlük rutinini yapmış sonrada eşine kahvaltı hazırlamıştı.

Sasuke ve katsuki kahvaltıları hazırladıktan sonra eşlerini uyandirmislardi. Sonra kahvaltılarını yapmışlardı.

Sasuke menmayi aramış ve çocukları getirmelerini istemişti.

Menma
Biraz dan ordayız sasuke

Sasuke onaylamış ve beklemeye başlamışlardı. Bu sırada Naruto ve izuku ise evi düzenlemeleri için eşlerine emirler veriyorlardı.

İlk naruto'nun çocukları sonrada izukunun çocukları gelmişti.

Artık mutluydular.

Naruto ve izuku hiç bilmedikleri bir hayatı yaşamış ve omega olarak yaşamaya devam edeceklerdi.

Nerden bilecekler di yaşamdaki bu döngünün ters olacağını bilmedikleri bir yerden bir şekilde hayatları değişmiş ve gerçek asklarini bulup evlenmislerdi.

Son

Arkadaşlar bu bölüm nasıldı beğendiniz mi

Arkadaşlar hikaye bitti biliyorum kısa bir hikaye oldu farkındayım ama hiç fikrim kalmadı ayrıca hikayeyi unuttum. Ayrıca birazda internet sıkıntım yüzünden yazamadigim için bitti.

Egerki internet sıkıntısı cekmeseydim uzun olurdu. Neyse artık basla hikayelerde uzun ol.aya çalışacağım

Egerki sizlerin beklentilerini karşılayamamissam eğer üzgünüm sizleri çok seviyorum

Egerki hikayem hoşunuza gittiyse biraz yorum yaparsanız ve birde oy verirseniz mutlu olurum

Sizleri seviyorum

Bu hikayelik soyanora

Tarih
24/06/2023

Saat
19:06

Kelime
600

Kitabın tam birisin yayinlandigi tarih
25/06/2023

Yaşamın döngüsü/ sasunaru bakudeku Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin