bölüm on

88 9 31
                                    

Naruto kahvaltiyi edince konohamaru ile şirkete gitmişlerdi. Naruto önceden sasukeyi kahvaltı yaptıklarında hemen sonra şirkete göndermişti.  Aynısını izukuda yapmıştı.

Naruto konohamaru ile şirkete girince uraraka geldi ve Naruto ile konuşmaya başladı.

Uraraka
Hoşgeldiniz Naruto san

Naruto
Hoşbuldum uraraka
Ben yokken şirkette ne oldu hepsini anlat

Uraraka
Elbette efendim.

İlk olarak nara ailesi uzun zaman sonra tekrar bizden yardım istedi.

Naruto
Ne istediler ?

Uraraka
Koruma istediler

Naruto
Verdiniz mi ?

Uraraka
Vermedik biraz beklemelerini söyledik

Naruto
Agh cidden mi neyse koruma olarak rock Lee ve kirishima eijirou yu verin
Neyse sen devam et

Uraraka
Kaminari elektirik şirketi izuku sanla ve sizinle toplanti yapmak istiyor

Naruto
İzuku sanla konuşun uygun bir tarih belirleyin

Uraraka
Hai
Bugün bir misafir bekliyoruz efendim ama adlarını söylemediler gelince anlarlar dediler

Ayrıca izuku sanin kardeside buraya gelecek mis

Naruto
Tamam bu kadar mı ?

Uraraka
Evet efendim

Naruto
Tamam sen önceki işine geri dön

Uraraka
Hai

Naruto konohamaru ile şirketin ofisine geçmişti.

Bu sırada ise menma hava alanından inmiş ve şirkete geliyordu.

Aynı havaalanindan biri daha inmiş ve oda orochimarunun evine gidiyordu.

Orochimarunuj evine gelince sessiz olduğunu farketti. Büyük ihtimalle yağmalanmış ti.

O kişi içeriye girdi. Hemen orochimaru yada kabutoyu aradı ve birkaç oda gezdikten sonra buldu. Orochimaru yaşıyordu ama kabuto biraz ağır yaralar almıştı.

Hastanelikti ama gidecek vakit yoktu. Kişi hemen müdahale etti ve dikiş attı.

Sonra orochimarunun yanına gidip konuştu.

Kişi
Orochimaru sama ne oldu böyle burda ?

Orochimaru
İki kişiyi denek olarak kullandık sonra adamları geldi bizi dövdüler . Bunu bosverde anko sen niye burdasın ?

Anko
Şey sizinle birkaç şey konusacaktim.

Orochimaru
Nedir ?

Anko
Yıllar önce yapılan deneyin daha derinine indim ve çok ilginç sonuçlar buldum.

Orochimaru
Ne gibi sonuçlar buldun?

Anko
Yapılan ırkın beş ve ya altı tane bölümü bulunuyormus.

Orochimaru
İlginç anlat bakalım ?

Anko
Biz sadece alfa ve omegayi biliyoruz. Ama öğrendiklerinde ise Vita delta beta saceda var

Orochimaru
Özellikleri neler ?

Anko
Baştan basliyorum.

Alfa
Güçlü feromonlari olan özel güçleri olan bireylermis. Feromon kokusuna göre sınıflandırılmış. Yani feromon kokusu agirsa alfa Sao kadar gucluymus. Tabiki feromonu güçlü olunca özel güçleri güçlü oluyormuş . Ayrıca içlerindeki alfalar hangi hayvandan onun kuyruk kulak ve özelliklerini aliyorlar. Bu ırk omegayi isaretliye bilen tek tür. Ayrıca bir durum vardır. Bu tür muhurlendikten sonra başkasıni muhurleyemez aynısı omega içinde geçerlidir. Yani muhurlerse alfa ölür omega acısız yaşar. Fakat aynısını omega yaparsa bu sefer omega ölür  alfa yaşar. Fakat ikiside aynısını yaparsa ölmez ama acı cekerler. Hatalarını anladıktan sonra bir daha ne mühürlenir nede mühürler.

Omega
Alfa ile benzer özelliklere sahipler. Onlarda feromon kokusu ve özel güçlere sahipler. Ayrıca bir başka özellikleri alfalar ile aynı olan içindeki omega hangi hayvandan onun her yeteneğini kuyruk ve kullaklarini alıyor. Nadir olarak bazıları göz rengini bile değiştirebiliyor.bu durum sadece özel veya üst sınıflarda gecerlibir durummus. Ayrıca bu ırk hamile kalabilir alfalarda ise kız erkek hamile bırakabilirmis.

Vita
Bu ırkta özel güçler yoktur ama güçlüler. Alfalara kafa tutan tek dogurabilen türdür. Vitalar delta ile birlikte olur. Ama Vita isaretlendikten sonra ölürse deltada ölür . Feromonlari en ağır türdür. Ama alfalari etkileyemezler. Vitalar hayvan güçlerini açığa çıkarabilir ama bunu sadece tehlike anında yapar.

Delta
Delta en tehlikeli ırktır. Des duyguyu en iyi şekilde kullanır ayrıca içindeki yaratık olan delta eşini oncesen hisseder ve onu korur. Delta 5 yaşında belli eder kendini vitalar ise 7, yaşında.delta omegaya bakmaz ama onların tehlikesini hisseder ve bu durumu onun alfasina söyler. Delta ve alfa bir nevi aynı ırktır sadece duyuları keskindir.

Beta
Normal insanlar gibidirler. Hiç bir ozellikleti yoktur. Ama ne alfa nede delta ile birlikte olabilirler . Oldukları anda ölürler.

Sakeda
Bu ırk çok farklıdır. Ne alfa ne deltaya ne vitaya nede omegaya benzer. Bu ırk beyazdır. En büyük ozellikleri ucabilirler. Eşlerini kendi seçerler. Omega hariç beta veya vitayi alırlar. Ayrıca kendi irkinida eslerler  bu ırk hızlıdır. Ayrıca bu ırk hem denizde hem karada hemde havada yasabilirler . Bir bunlar insan şeklinden çıkıp hayvan veya bitkide olabilirler. Yani bir nevi uzaylidir. Fakat genelde insan şeklinden gezerler.

(Arkadaşlar son ırkı ben uydurdum yani sadece benim hikayemde var yani boşuna araştırmayın neyse devamke)

Orochimaru sama bu şekilde buldum. Bu bilgiler çok etkileyici.

Orochimaru
Afferin sana anko iyi iş neyse sen şimdi kabutoyu al arka odada kitlenmiş toga var onuda kurtar sonra benim yanıma gel ve beni odama gotur

Anko
Hai orochimaru sama

Anko birkaç saat sonra gelmiş ve orochimaruyu evine götürmüştü.

Bu şekilde konuşurlarken menmada şirkete gelmişti

Arkadaşlar bu bölüm nasıldı beğendiniz mi

Sizce türleri nasil aciklamisim ?

Hikaye nasıl gidiyor

Hikayemi sevdiyseniz fikir görüş ve yorumlarınızı bekliyorum ayrıca oy vererek hikayeme destek çıkabilirsiniz

Sizleri seviyorum

Şimdilik by by

Tarih
11/06/2023

Saat
17:30

Kelime
751

Yaşamın döngüsü/ sasunaru bakudeku Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin