Doktor hemen Narutoyu odaya almıştı. Naruto çıkınca izuku girecekti.Doktor konuşmaya başlamıştı.
Shizune
Buyrun efendim ne şikayetiniz vardı?Naruto
Sabahları mide bulantısı ile kalkıyorum sevdiğim yemekleti yiyemiyorum tiksiniyorum koku hassasiyeti var bu kadarShizune
Şey beyfendi ultrasyon odasına geçin ben mumkunmu diye bakacamNaruto
Adım Naruto lütfen Naruto diyin hadi sasuke geçelimİkili geçmişlerdi shizune karnını açmasını söylemişti. Shizune naruto'nun karnina bir jel sürmüş ve eline aldigi makine ile gezdiriyordu. Bir müddet sonra bir yerde durmuştu.
Doktorun gözleri sonuna kadar açılmıştı . Nasıl mümkündü ?
nasıl bir erkek hamile kalabilirdi ?Shizune
Naruto san hamilesinizNaruto sasuke
NE !Shizune
Gecmis olsun lütfen anı ve ağır hareketlerden kaçının tebrik ederimSasuke Naruto mutlu bir şekilde çıkmıştı. Şimdi katsuki ve izuku vardı. Doktor onlardan da aynı şikayetleri ve aynı sonuçları görünce narutolar yaptığı uyarıları izukuyada yapmıştı
Dörtlü eve gelmişlerdi.
Dört ay sonra
Anko izni aldığı gün nara ailesinin yardımları ile - ki hükümet ankoya güvenmediği için nara ailesini gorevlendirmisti- işlerine yani deneylere başlar. Her irk için farklı türden hayvanlardan dna ailnarak ırk hapları yapılır.
Bir tek betanin hapı yoktur. O ırk zaten normal insan olduğu için olmazda.
İki ay önce anko hükümet tarafından bir laboratuvar verilir. Buraya güvenilen insanlar konulur. Her insan önemli deneylerde başarılı olmuş bilim insanlarıdır.
Hükümet daha hiç kimseye duyuru yapmamıştır.
İlk Olarak anko hapını kendi içer ve Vita olur. Vita olduğu ise kokusundan ve görünüşünden belli olur. Her ırkın kendi sınıflandırmasi vardır. Bir tek sakeda ve beta da yoktur. Sacedada zaten hepsi üstün ırktır.
Anko tam iki ay boyunca çalışmış ve tan dört ayda tüm ırkın hapları yapılmıştır. Deney çok başarılı olmuştur.
Bu sırada ise Naruto ve izukunun karınları büyümüştür. Sasuke ve katsuki sürekli olarak eşlerini kontrol etmiş ve ne istedilerse yapmışlardır.
Şimdi ise tüm televizyonlarda ki haberlerde bir haber herkesin dikkatini çeker.
Haber
Sunucu ;
Evet sayın seyirciler. Yıllar önce yapılan ve sonra ölümlere yol açtığı için kapatılan deney tekrar başlamıştır. Herkes artık istediği ırka sadece bir hap sayesinde ulasabilecektir. Irklar ise şu sekildedir.
Alfa, omega,beta,saceda,Vita ve deltadir. Irka sahip olmak ve ırkını değiştirmek istiyen varsa lütfen hastanelere gidiniz ve ordan alacağınız reçete ile eczanelere gidiniz. Ayrıca ırka geçebilmek için devlete hangi ırka geçeceğini bildiriniz . Bugünden itibaren satışlar başlamış formlar dolduruluyordur. Lütfen ırk degistirmek istiyenler gidebilir şimdi diğer habere geçiyoruzBu haberi duyan tüm japonya hemen önce devlete sonra hastaneye ordan da eczanelere gitmişlerdi. Bu şekilde ırklarda yayılmıştı.
Naruto ve izuku ise haberi duyunca şoka ugramislardi. Aynısı katsuki ve sasuke içinde geçerliydi.
Arkadaşlar bu bölüm nasıldı beğendiniz mi
Sonunda tüm japonya öğrendi. Bakalım neler olacak
Neyse hikayemi sevdiyseniz fikir görüş ve yorumlarınızı bekliyorum ayrıca oy vererek hikayeme destek çıkabilirsiniz
Sizleri seviyorum
Şimdilik by by
Tarih
22/06/2023Saat
12:18Kelime
443
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşamın döngüsü/ sasunaru bakudeku
Hayran KurguHikayemiz büyük iki şirketin patronlarının kaçırılıp omegaya dönüşmesi ile başlar hikaye biraz karışık yani hem hayvan hem omega hemde modern dünyada geçer biraz özel gucler vardır yani birazda fantastik bir hikaye hikayenin gidişatını bende bilmi...