bölüm on dokuz (Düğün)

60 5 14
                                    

Üç yıl sonra

Aradan koskoca üç yıl geçmişti. Naruto ve izukunun birer çocukları olmuş. Narutonun kızı olurken izukunun erkek olmuştu.

Bu ikilinin doğumları çok zor gerceklesmisti. Hem omega olmaları hemde erkek olmaları zorlamıştı.

Ankonun deneyi olan haplar herkese dagitilmisti. Japonya'da sonra tüm dünya hapları kullanmıştı. Genellikle omega ve alfa vardı.

Bu üç yıl içinde Naruto ve izukunun doğumundan sonra izukunun ikizi izuki tekrar tokyoya gelmişti. İlk geldiğinde kardeşi ile hasret gidermisti. Simdi ise yeğeni ile oynuyordu.

İzuki izukunun yanına ikinci gelişinde hamile olduğunu öğrenmişti. Tabiki izuki ne olduğunu anlamamış ve sormuştu.

İzukuda herşeyi anlatmıştı. İzuki izukunun omega olduğunu ogrendiginde çok mutlu olmuştu. İzuki deneyi duymuş ve bu yüzdende izuku ile gitmişti.

Naruto izuku sasuke ve katsuki zaten alfa ve omega oldukları için sadece kayıt olmuşlardı. İzukide aynı izuku gibi omega olmuştu.

Bu üç yıl boyunca da izuku izuki ile vakit geçirmişti. Şimdi ise menma tekrar kocası ile geliyordu. Çünkü uc yıl sonra iki çiftte düğün yapacaktı

Naruto sasuke ile izuku katsuki ile evli olacaklardı.

Şimdi ise herkes düğüne gelmişti.

Nikah zamanı

Nikah zamanı gelmişti ilk narutonun nikahı kiyilacakti.

Nikah memuru
Sayın Naruto uzumaki bey hiçbir etki tesir altında kalmadan iyi günde ve kötü günde hastalıkta ve sağlıkta sayın sasuke uchiha beyi eşiniz olarak kabul ediyormusunuz?

Naruto
Evet dattebayo

Nikah memuru
Sayın Sasuke uchiha bey hiçbir etki tesir altında kalmadan iyi günde ve kötü günde hastalıkta ve sağlıkta sayın naruto uzumaki beyi eşiniz olarak kabul ediyormusunuz?

Sasuke
Evet

Nikah memuru
Siz sayın menma uchiha bey bu evliliğe şahitlik ediyormusunuz ?

Menma
Evet

Nikah memuru
Siz sayın charasuke uchiha bey sizde bu evliliğe şahitlik ediyormusunuz?

Charasuke
Evet

Nikah memuru
Bende Tokyo Belediyesi'nin bana verdiği yetkiye dayanarak sizi eş ilan ediyorum

Narutonun nikahı kıyılmış imzalar atılmıştı ve büyük alkış kopmuştu. Şimdi izukudaydi. Ama izuku çok korkuyordu ayrıca aşırı heyecanlıydı. Nikah masasına oturmuslardi.

Nikah memuru
Sayın izuku midoriya bey hiçbir etki tesir altında kalmadan iyi günde ve kötü günde hastalıkta ve sağlıkta sayın katsuki bakugou beyi eşiniz olarak kabul ediyormusunuz?

İzuku
Evet evet evetttt

Nikah memuru
Sayın katsuki bakugou bey hiçbir etki tesir altında kalmadan iyi günde ve kötü günde hastalıkta ve sağlıkta sayın izuku midoriya beyi eşiniz olarak kabul ediyormusunuz?

Katsuki
Evet lan evet

Nikah memuru
Siz sayın izuki midoriya bey bu evliliğe şahitlik ediyormusunuz?

İzuki
Evet

Nikah memuru
Siz sayın shoto todoroki bey sizde bu evliliğe şahitlik ediyormusunuz?

Shoto
Evet

Nikah memuru
Bende Tokyo Belediyesi'nin bana verdiği yetkiye dayanarak sizi eş ilan ediyorum

Yine büyük alkış kopmuştu. Artık evliydiler. İmzayida atmış Naruto ve izuku birbirlerine bakıp gulumsemis ve eşlerinin ayaklarına basıp nüfus cüzdanlarını kaldirmislardi.

Düğünün ilerliyen vakitlerinde herkes tebrik etmiş bazıları altın bazıları para bazıları ise hediyelerini vermişti.

Bu şekilde düğünde bitmişti. Naruto ve izuku mutluydu.

Arkadaşlar bu bölüm nasıldı beğendiniz mi

Diğer bölüm yüksek ihtimalle final olacak olmazsa da yaklaşacak

Sonunda evlendirdim bu ikiliyi ay ne kadar mutlu oldum anlatamam. Yeni bölümde büyük bir zaman atlamasi olacak

Hikayemi sevdiyseniz fikir görüş ve yorumlarınızı bekliyorum ayrıca oy vererek hikayeme destek çıkabilirsiniz

Sizleri seviyorum

Şimdilik by by

Tarih
23/06/2023

Saat
16:03

Kelime
502

Yaşamın döngüsü/ sasunaru bakudeku Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin